doet ze in de finalequote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef richolio het volgende:
Ze doet geen bring me the horizon helaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:22 schreef Nizno het volgende:
terecht door idd. Jammer dat mn adoptieteam al vol zit
quote:
waarom denk je dat ali bij de een na laatste niet drukte....quote:
trustequote:
Wieso?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wel meer kans om in de finale te komen
Zal nu wel weer mogen misschien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco had toch een bloedprop in zijn hersenen, lijkt mij niet verstandig om te gaan stuntvliegen
Van deze drie, ja, maar niet naar de liveshow.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Charlotte moet winnen, al is het maar vanwege haar muzieksmaak
tekst staat gewoon op zijn papiertjequote:
Ik denk niet dat dit gescript isquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tekst staat gewoon op zijn papiertje
toch geen probleem?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
Die kleine meisjes met hotpants... Waarom?
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het leuk voor die meiden. Was zelf ook zo op die leeftijd. Dan kan dat nog, voor de sinasappelhuid je nekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
Omdat ze met no pants veel meer kritiek zouden krijgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze met no pants veel meer kritiek zouden krijgen?
1quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:53 schreef alors het volgende:
Hoeveel gaan er door van die 3, één of twee?
5 trio's, waarvan er eentje doorgaat naar de teamfinale. Daarin winnen er 2 die naar de liveshows gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:53 schreef alors het volgende:
Hoeveel gaan er door van die 3, één of twee?
tevens de oudstequote:
Yupquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef Protoplanet het volgende:
Alleen de kandidaten van Marco vanavond?
Zit dat excentrieke donkere mollige brillenmeisje ook in dit team?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef Protoplanet het volgende:
Alleen de kandidaten van Marco vanavond?
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zit dat excentrieke donkere mollige brillenmeisje ook in dit team?
die zit bij Aliquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zit dat excentrieke donkere mollige brillenmeisje ook in dit team?
"Het is allebei juist; spits is een de-woord én een het-woord."quote:
maar dan nog: voetbal is ook zowel de- als het- , maar dan heeft het een andere betekenisquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Het is allebei juist; spits is een de-woord én een het-woord."
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-spits-afbijten
ja echt wel, prachtig meisjequote:
Turkije is geen Arabiëquote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef richolio het volgende:
Maar wat betekent dit nou? Als marco iemand kiest wat dan? Gaan de andere dan eruit?
Yup.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef richolio het volgende:
Maar wat betekent dit nou? Als marco iemand kiest wat dan? Gaan de andere dan eruit?
Ja, het voorwerp versus het spel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
maar dan nog: voetbal is ook zowel de- als het- , maar dan heeft het een andere betekenis
Maar zoals bij elke wedstrijd, kan er maar één de winnaar zijn....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
tja, wel terecht, maar sneu voor de andere meisjes
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?quote:
Niet nodig, ze kan zich nu al inschrijven bij een modellenburo, misschien is ze al gespot.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Isabel zien we nog wel terug bij HNTM ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?
Ik dacht in het begin te horen dat er maar twee over zouden blijven, maar toen zat ik nog niet echt op te letten.
De 5 die overblijven doen nog een keer de auditie en dan kiest Marco er 2quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?
Ik dacht in het begin te horen dat er maar twee over zouden blijven, maar toen zat ik nog niet echt op te letten.
Ok, thnxquote:
Ze bewegen allemaal raar. Zijn ook wel heel jong volgens mij?quote:
Tja, altijd het risico dat het niet gelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aha, ik vond het al wat rommelig klinken bij een van de drie dames.
Blijkt een tweeling in te staan die samen zingen.
Ranjaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
wat moet ik nu drinken? Ik mag geen wijn, ik zit aan een zware antibioticakuur
Ik heb water met citroensap, meteen wat vitamine c.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij de meeste kuren kan je gewoon alcohol drinken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
is dat die hoofddeksel-meidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef iBenny het volgende:
Als die aandachtsgeile Amalia maar niet door gaat
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Zijn jullie er morgen ook bij..?
TAL / It Takes 2 - Talentenjacht met BN'ers
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Denk het niet. Vind widm ook minder leuk sinds het met tweederangs bn-ers is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet, moet werken, kijk later terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijken
Brrr, BN'ers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ja, en ik zit met mijn rug naar het scherm, dus het klonk raar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, altijd het risico dat het niet gelijk is.
Die kan allang zingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....
Raakquote:
Klik de link ff aan danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....
ik heb een cocktail van antibiotica, gecombineerd met paracetamolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij de meeste kuren kan je gewoon alcohol drinken hoor
Dat ziet eruit als een leuk-fout programma.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
een soort van Singing With The Starsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
zij dusquote:
ik vrees dat de kwaliteit van Julie verliest van het verplichte jongetje dat naar de sing-off moetquote:
Wordt een grote player laterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef MissJ het volgende:
Serieus die naam... Kwint?![]()
wel een knap jochie
denk het ookquote:
Hij kijkt niet echt happy nee.quote:
zijn harem bestaat uit zijn moeder en zijn tantequote:
Misschien moest ie poepenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij kijkt niet echt happy nee.
Zou kunnen, slecht gepland dan.quote:
Hij moet nog steedsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou kunnen, slecht gepland dan.
Gelukkig maar.quote:
In, uit, in, uit is niet alles wat bij ademen komt kijken, begin ik te begrijpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Julie zingt niet optimaal vanwege de piano, Kwint ademt verkeerd.
Voor zingen is ademsteun erg belangrijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In, uit, in, uit is niet alles wat bij ademen komt kijken, begin ik te begrijpen?
Hmmm....Daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Was een beetje ongemakkelijk geworden als hij midden op het podium was gegaan.
Meteen maar geprobeerd, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zingen is ademsteun erg belangrijk.
Dat voel je in de flanken, handen in de zij.
Adem maar es goed in, zodst je buik uitzet, en laat dan de adem ontsnappen met een sisklank tussen je tanden. Je voelt dan je flanken aanspannen. Daar zit de ademsteun, soort van reserve adem.
Tot zover de zangles.
Als je dat niet toepast met zingen, dan krijg je het ademhalen middenin de zin of nog even voor het laatste woord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen maar geprobeerd, je hebt gelijk.
Zo mijn eerste zangles ook meteen achter de rug.
Dat hoor ik idd wel eens bij mensen. Nooit geweten dat het zo specifiek daaraan lag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je dat niet toepast met zingen, dan krijg je het ademhalen middenin de zin of nog even voor het laatste woord.
ze maakt er haar eigen liedje van,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |