Misschien moest ie poepenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij kijkt niet echt happy nee.
Zou kunnen, slecht gepland dan.quote:
Hij moet nog steedsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou kunnen, slecht gepland dan.
Gelukkig maar.quote:
In, uit, in, uit is niet alles wat bij ademen komt kijken, begin ik te begrijpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Julie zingt niet optimaal vanwege de piano, Kwint ademt verkeerd.
Voor zingen is ademsteun erg belangrijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In, uit, in, uit is niet alles wat bij ademen komt kijken, begin ik te begrijpen?
Hmmm....Daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Was een beetje ongemakkelijk geworden als hij midden op het podium was gegaan.
Meteen maar geprobeerd, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zingen is ademsteun erg belangrijk.
Dat voel je in de flanken, handen in de zij.
Adem maar es goed in, zodst je buik uitzet, en laat dan de adem ontsnappen met een sisklank tussen je tanden. Je voelt dan je flanken aanspannen. Daar zit de ademsteun, soort van reserve adem.
Tot zover de zangles.
Als je dat niet toepast met zingen, dan krijg je het ademhalen middenin de zin of nog even voor het laatste woord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen maar geprobeerd, je hebt gelijk.
Zo mijn eerste zangles ook meteen achter de rug.
Dat hoor ik idd wel eens bij mensen. Nooit geweten dat het zo specifiek daaraan lag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je dat niet toepast met zingen, dan krijg je het ademhalen middenin de zin of nog even voor het laatste woord.
ze maakt er haar eigen liedje van,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |