Maar zoals bij elke wedstrijd, kan er maar één de winnaar zijn....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
tja, wel terecht, maar sneu voor de andere meisjes
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?quote:
Niet nodig, ze kan zich nu al inschrijven bij een modellenburo, misschien is ze al gespot.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Isabel zien we nog wel terug bij HNTM ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?
Ik dacht in het begin te horen dat er maar twee over zouden blijven, maar toen zat ik nog niet echt op te letten.
De 5 die overblijven doen nog een keer de auditie en dan kiest Marco er 2quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarna moeten ze allemaal nog een keer?
Ik dacht in het begin te horen dat er maar twee over zouden blijven, maar toen zat ik nog niet echt op te letten.
Ok, thnxquote:
Ze bewegen allemaal raar. Zijn ook wel heel jong volgens mij?quote:
Tja, altijd het risico dat het niet gelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aha, ik vond het al wat rommelig klinken bij een van de drie dames.
Blijkt een tweeling in te staan die samen zingen.
Ranjaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
wat moet ik nu drinken? Ik mag geen wijn, ik zit aan een zware antibioticakuur
Ik heb water met citroensap, meteen wat vitamine c.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij de meeste kuren kan je gewoon alcohol drinken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
is dat die hoofddeksel-meidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef iBenny het volgende:
Als die aandachtsgeile Amalia maar niet door gaat
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Zijn jullie er morgen ook bij..?
TAL / It Takes 2 - Talentenjacht met BN'ers
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Denk het niet. Vind widm ook minder leuk sinds het met tweederangs bn-ers is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet, moet werken, kijk later terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |