Ze bewegen allemaal raar. Zijn ook wel heel jong volgens mij?quote:
Tja, altijd het risico dat het niet gelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aha, ik vond het al wat rommelig klinken bij een van de drie dames.
Blijkt een tweeling in te staan die samen zingen.
Ranjaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
wat moet ik nu drinken? Ik mag geen wijn, ik zit aan een zware antibioticakuur
Ik heb water met citroensap, meteen wat vitamine c.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij de meeste kuren kan je gewoon alcohol drinken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
is dat die hoofddeksel-meidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef iBenny het volgende:
Als die aandachtsgeile Amalia maar niet door gaat
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Zijn jullie er morgen ook bij..?
TAL / It Takes 2 - Talentenjacht met BN'ers
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Denk het niet. Vind widm ook minder leuk sinds het met tweederangs bn-ers is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet, moet werken, kijk later terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel tof programma, maar morgen kan ik helaas niet kijken
Brrr, BN'ers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ja, en ik zit met mijn rug naar het scherm, dus het klonk raar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, altijd het risico dat het niet gelijk is.
Die kan allang zingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....
Raakquote:
Klik de link ff aan danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
wie zijn de kandidaten? Ferry Doedens zeker....
ik heb een cocktail van antibiotica, gecombineerd met paracetamolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij de meeste kuren kan je gewoon alcohol drinken hoor
Dat ziet eruit als een leuk-fout programma.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
een soort van Singing With The Starsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
zij dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |