euh, subtiel?quote:
ja maar dat kan ook snel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker, duidelijker dan de Stromae. Dit versta ik.
Nu zingt zij ook in een ander tempo. Ligt het daar niet aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker, duidelijker dan de Stromae. Dit versta ik.
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu zingt zij ook in een ander tempo. Ligt het daar niet aan?
Ah zo. Ik kan helemaal geen Frans dus hoor (wellicht) geen verschil.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.
ik heb het opgegeven, ik ga die taal nooit lerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.
frituurvet hequote:
ow ja, dat was ook nog een optie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, dit is van Nielson. Douwe gaat naar ESF
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht dat het van Jesse Klaver wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
frituurvet en hij wilde op Martijn lijken.quote:
Ik heb er examen in gedaan en red me aardig, maar moet voor mij ook niet te snel gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven, ik ga die taal nooit leren, maar ik kan het wel een beetje verstaan als het niet te snel gaat
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
voor 12 jaar is ze nog best wel kinds
echt zo liefquote:
Beter dan al die 12 jarige die er bijna ouder uitzien als dat ik doequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
voor 12 jaar is ze nog best wel kinds
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan al die 12 jarige die er bijna ouder uitzien als dat ik doe
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.
ze heeft bijna de cutefactor van dr zusjequote:
Dit, en ik had een tamacotchi en jongens waren stomquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.
Heeel toevalligquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Flinke wenkbrauwen trouwens.
Haha ook toevallig dat Marco dat vraagt!
nou inderdaad, vind het erg verdachtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
Wat een stiekeme toevallige vraag......... heb je een muzikale familie...
ja hoor ongeveer...... iets meer of minder...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Zijn jullie allemaal van 1985 ongeveer?
ik van nog eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Vraagt ie nou nooit. Tjonge.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
Wat een stiekeme toevallige vraag......... heb je een muzikale familie...
Jupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Duckface selfies.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, en ik had een tamacotchi en jongens waren stom
Nu zitten ze massaal te snapchatten met drank en drugs bij wijze van..
iets eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
quote:
gelukkig, ik ben niet de oudstequote:
Zou graag in september willen gaan, maar nog niets geboekt ofzoquote:
Ik oog jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
gelukkig, ik ben niet de oudste
dat zeggen ze allemaalquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
gelukkig, ik ben niet de oudste
ik ben verreweg de oudste van mijn vriendengroepquote:
89.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Wie, hoe, wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:08 schreef Nizno het volgende:
een blince blind audition, sinds ik weet dat die ene een blaadje met tekst had vind ik dat niet meer kunnen.
ik denk het ookquote:
Denk het wel ja. Maar zou ook prima een meisje kunnen zijn lijkt mequote:
of dat nou zo positief is...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben verreweg de oudste van mijn vriendengroep
dat dacht ik in de loop ook te horen jaquote:
knulletje van een paar week geleden had een spiekbriefje achter het doekquote:
hmm, zou wel lekker rustig zijnquote:
Maar die had aperger of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
knulletje van een paar week geleden had een spiekbriefje achter het doek
ja ik heb spruiten, maar dan nog gebruik je geen spiekbriefjequote:
Tijd voor een watertje, en wat tomaatjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd voor wijn, nu pas eerste reclame, ik ben helemaal uitgedroogd
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb spruiten, maar dan nog gebruik je geen spiekbriefje
meestal doe ik ook zo gezond, maar ik heb geen zin om iets klaar te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Tijd voor een watertje, en wat tomaatjes.
veel te lekker, als ik het al per ongeluk een keer koop gaat het in 1 keer opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
ik heb de minipringlebus paprika leeg gegeten..... dus ben ook lichtelijk aan erg veel vloeistof toe....
was een gratis van de appie bezorgdienst... 20cm busje ofzo...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
veel te lekker, als ik het al per ongeluk een keer koop gaat het in 1 keer op
ik ben niet lekker aan het worden, de horrorwinterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef roos85 het volgende:
Ik hou sinds uurtje weer wat binnen, dus heb ook wel dorst. Maar durf niet teveel te drinken.
ik snack door de week niet. Dat moet ik in het weekend inhalen dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier alleen wat drinken. Wil wel snacken maar moet ik eigenlijk niet doen.
Tomaatjes mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier alleen wat drinken. Wil wel snacken maar moet ik eigenlijk niet doen.
Ben al drie weken verkouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet lekker aan het worden, de horrorwinter, ik lig de hele week al om 11 uur in bed
ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:17 schreef vencodark het volgende:
Jeetje. Wat doet mijn pagina nog raar. Alles loopt door elkaar.
oh bah, ben/was je ziek?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef roos85 het volgende:
Ik hou sinds uurtje weer wat binnen, dus heb ook wel dorst. Maar durf niet teveel te drinken.
over 5 jaar wordt zij een hele mooie vrouwquote:
Hoezo vijf jaar wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
over 5 jaar wordt zij een hele mooie vrouw
over vijf jaar wordt zij 18quote:
Niet leuk! Sterktequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, kwam vanmiddag ineens opzetten![]()
Hopelijk geen norovirus
zie de post voor uquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:21 schreef vencodark het volgende:
Misschien is ze ook een knulletje maar wil ze door het leven als meisje.
je verwart meisjes met Anouk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
echt niet, meisjes stemmen altijd op een allochtoon
en geen tijd eigenlijk om te zingenquote:
over een paar jaar is iedereen Ranomi vergeten en zit Fok! te geilen op Alyssa.quote:
Nou echt he. Vind dat toch een beetje zielig dan zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef alors het volgende:
Van die kinderen die zo'n druk weekschema hebben dat normaal spelen met vriendjes er niet meer in past...
Dat moet je dan ook plannen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef alors het volgende:
Van die kinderen die zo'n druk weekschema hebben dat normaal spelen met vriendjes er niet meer in past...
wat ik al zeg: in de battle tegen twee andere kindjes met een Engelstalig lied vliegt hij er als eerste uitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:29 schreef Gia het volgende:
Klinkt leuk, maar wel gemaakt. Niet zichzelf.
Douwe toch?quote:
ja daarom denkt hij ook te winnenquote:
absoluutquote:
ow, okequote:
ik over dezequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Had het nog over vorig kind, met die big momma.
ditquote:
ik denk het welquote:
6 tel ik sowiesoquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef Nizno het volgende:
volgens mij heeft hij net een groeispurt gehad en weet hij nog niet helemaal wat hij met die lengte moet doen.
dat lijkt hij zelf ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef vencodark het volgende:
Wat een gay friend heeft hij meegenomen zeg.
ja dat denk ik ookquote:
ja zijn groeispurt zit hem ook in de weg waardoor ik wel wat twijfel over mn gaydarquote:
Echt he die houding ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
Oke mn gaydar ging nu wel af!
Dat handje deed het hem
denk je?quote:
Ja hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
Oke mn gaydar ging nu wel af!
Dat handje deed het hem
groeispurttttttquote:
jij bent heul geen homo dus hebt geen gaydarquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent heul geen homo dus hebt geen gaydar
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Hebben alleen hommos dat voorrecht dan
Ze moeten de adverteerders blijven kietelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Nizno het volgende:
ja joh we zitten nog in de blinds en dan al zeuren om nieuwe aanmeldingen
laat ze gewoon eens ophouden met dat gekietel!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze moeten de adverteerders blijven kietelen.
ja joh! lekker gekquote:
niet alles wat je ziet is echtquote:
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.quote:
Leuk experiment om te zien, maar man manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.
En een gratis scheiding, als hij toch te lelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Leuk experiment om te zien, maar man manDoe je toch niet
Zou er dan nog een contractje aan vast zitten dat je gemakkelijk(er) kan scheiden ofzo?
Niet goed, geld terug garantie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.
Snap echt niet dat mensen zich voor zoiets lenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.
Met die vent van net, had ik daar nog geen uur bedenktijd voor nodig. Sterker, ik zou 'nee, ik wil niet!' zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met werven onder het mom van een date. Pas bij het binnen komen en welkom worden geheten kregen ze te horen dat er niet gedate maar getrouwd werd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen zich voor zoiets lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |