frituurvet en hij wilde op Martijn lijken.quote:
Ik heb er examen in gedaan en red me aardig, maar moet voor mij ook niet te snel gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven, ik ga die taal nooit leren, maar ik kan het wel een beetje verstaan als het niet te snel gaat
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
voor 12 jaar is ze nog best wel kinds
echt zo liefquote:
Beter dan al die 12 jarige die er bijna ouder uitzien als dat ik doequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
voor 12 jaar is ze nog best wel kinds
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan al die 12 jarige die er bijna ouder uitzien als dat ik doe
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.
ze heeft bijna de cutefactor van dr zusjequote:
Dit, en ik had een tamacotchi en jongens waren stomquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik droeg op mijn 12e nog gewoon een trui met Tweety. Weet niet of dat tegenwoordig met die leeftijd nog kan.
Heeel toevalligquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Flinke wenkbrauwen trouwens.
Haha ook toevallig dat Marco dat vraagt!
nou inderdaad, vind het erg verdachtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
Wat een stiekeme toevallige vraag......... heb je een muzikale familie...
ja hoor ongeveer...... iets meer of minder...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Zijn jullie allemaal van 1985 ongeveer?
ik van nog eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Vraagt ie nou nooit. Tjonge.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
Wat een stiekeme toevallige vraag......... heb je een muzikale familie...
Jupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
Duckface selfies.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, en ik had een tamacotchi en jongens waren stom
Nu zitten ze massaal te snapchatten met drank en drugs bij wijze van..
iets eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef vencodark het volgende:
quote:
gelukkig, ik ben niet de oudstequote:
Zou graag in september willen gaan, maar nog niets geboekt ofzoquote:
Ik oog jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
gelukkig, ik ben niet de oudste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |