jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Hebben alleen hommos dat voorrecht dan
Ze moeten de adverteerders blijven kietelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Nizno het volgende:
ja joh we zitten nog in de blinds en dan al zeuren om nieuwe aanmeldingen
laat ze gewoon eens ophouden met dat gekietel!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze moeten de adverteerders blijven kietelen.
ja joh! lekker gekquote:
niet alles wat je ziet is echtquote:
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.quote:
Leuk experiment om te zien, maar man manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.
En een gratis scheiding, als hij toch te lelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
married at first sight is wel echt.. volledig met papieren en alles.
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Leuk experiment om te zien, maar man manDoe je toch niet
Zou er dan nog een contractje aan vast zitten dat je gemakkelijk(er) kan scheiden ofzo?
Niet goed, geld terug garantie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.
Snap echt niet dat mensen zich voor zoiets lenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja trouwt op huwelijkse voorwaarden en hebt idd iets van een 4 week om er 'kosteloos' onder uit te komen.
Met die vent van net, had ik daar nog geen uur bedenktijd voor nodig. Sterker, ik zou 'nee, ik wil niet!' zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met werven onder het mom van een date. Pas bij het binnen komen en welkom worden geheten kregen ze te horen dat er niet gedate maar getrouwd werd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen zich voor zoiets lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |