Tijd voor een watertje, en wat tomaatjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd voor wijn, nu pas eerste reclame, ik ben helemaal uitgedroogd
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb spruiten, maar dan nog gebruik je geen spiekbriefje
meestal doe ik ook zo gezond, maar ik heb geen zin om iets klaar te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Tijd voor een watertje, en wat tomaatjes.
veel te lekker, als ik het al per ongeluk een keer koop gaat het in 1 keer opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
ik heb de minipringlebus paprika leeg gegeten..... dus ben ook lichtelijk aan erg veel vloeistof toe....
was een gratis van de appie bezorgdienst... 20cm busje ofzo...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
veel te lekker, als ik het al per ongeluk een keer koop gaat het in 1 keer op
ik ben niet lekker aan het worden, de horrorwinterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef roos85 het volgende:
Ik hou sinds uurtje weer wat binnen, dus heb ook wel dorst. Maar durf niet teveel te drinken.
ik snack door de week niet. Dat moet ik in het weekend inhalen dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier alleen wat drinken. Wil wel snacken maar moet ik eigenlijk niet doen.
Tomaatjes mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier alleen wat drinken. Wil wel snacken maar moet ik eigenlijk niet doen.
Ben al drie weken verkouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet lekker aan het worden, de horrorwinter, ik lig de hele week al om 11 uur in bed
ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:17 schreef vencodark het volgende:
Jeetje. Wat doet mijn pagina nog raar. Alles loopt door elkaar.
oh bah, ben/was je ziek?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef roos85 het volgende:
Ik hou sinds uurtje weer wat binnen, dus heb ook wel dorst. Maar durf niet teveel te drinken.
over 5 jaar wordt zij een hele mooie vrouwquote:
Hoezo vijf jaar wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
over 5 jaar wordt zij een hele mooie vrouw
over vijf jaar wordt zij 18quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |