abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160421957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat 'opstootje' zorgde ervoor dat hij nooit meer normaal kon lopen, wekelijks bedreigt werd door willekeurige Marokkanen, hij permanente bewaking kreeg en uiteindelijk kostte het hem mogelijk zelfs zijn leven.
Afgezien van het lopen (wat rennen moet zijn) zijn dit allemaal aannames. Wie zegt dat die bedreigingen het gevolg zijn van het 'opstootje' en dat hij beveiligd werd als gevolg van het opstootje? Het zou kunnen kloppen, maar het kan natuurlijk ook heel iets anders zijn. Als je miljonair bent ben je sowieso aantrekkelijk voor criminelen.
pi_160421963
Sneu voor dat meisje dat ze hem heeft gevonden...
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:15:27 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160422021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heeft hij gegokt dan?
Schadevergoeding eisen van iemand die hem half dood getrapt had?
nou, half dood was het niet toch.
Maar hij zal een aanklacht hebben ingediend, risico op wraak zit er dan in. Zonder waardeoordeel daarover. Ik zeg ook niet dat hij het niet had moeten doen. Maar hij deed het wel. Gegokt en verloren.
pi_160422024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
15 miljoen op de bank en dan geen behoorlijke bewaking in en rond om je huis ?
Ik denk aan goede kwalitijd cameras een goed alarm en 2 honden die getraint zijn in het bewaken.

Desnoods een behoorlijk uit de kluiten gewassen bodyguard die ook egt gezag heeft over de honden.
Dit moet met 15 miljoen wel haalbaar zijn lijkt me ^O^
Ja nu is die dood en heeft hij ook niks meer aan die 15 mil Dus ja het was een kleine moeite om wat voorzichterder te zijn :W
Overigens, hoe weet je dat hij geen camera's heeft? Camera's weerhouden iemand er echt niet van om je huis binnen te komen hoor.
Een alarm staat er vaak ook niet op als je zelf gewoon thuis bent.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 04-03-2016 18:48:25 (Niet nodig.) ]
pi_160422042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:12 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Afgezien van het lopen (wat rennen moet zijn) zijn dit allemaal aannames. Wie zegt dat die bedreigingen het gevolg zijn van het 'opstootje' en dat hij beveiligd werd als gevolg van het opstootje? Het zou kunnen kloppen, maar het kan natuurlijk ook heel iets anders zijn. Als je miljonair bent ben je sowieso aantrekkelijk voor criminelen.
quote:
Sinds Everink een rechtszaak aanspande tegen Badr Hadri, die hem mishandelde op een dansfeest, begonnen de gevoelens van onveiligheid. Regelmatig werd Everink op straat aangesproken en geïntimideerd door jongens van Marokkaanse komaf. Zij vonden dat Everink de carrière van Hari had beschadigd.

De zakenman durfde hierdoor naar eigen zeggen alleen nog de straat op met beveiliging, omdat hij vreesde dat hem anders iets zou overkomen. Het zou ook de reden zijn van zijn regelmatige bezoeken aan het buitenland.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zich-bedreigd.dhtml

Volkomen duidelijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160422117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Sneu voor dat meisje dat ze hem heeft gevonden...
Inderdaad diep triest ;(

Hopelijk vinden ze de daders snel.
pi_160422202
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Overigens, hoe weet je dat hij geen camera's heeft? Camera's weerhouden iemand er echt niet van om je huis binnen te komen hoor.
Een alarm staat er vaak ook niet op als je zelf gewoon thuis bent.
Vandaar ook de 2 honden en een klere kast op sportschoenen :W

[ Bericht 8% gewijzigd door Leandra op 04-03-2016 18:48:05 (Gewijzigde quote gewijzigd) ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160422281
Ik heb nieuws. Geen arrestaties.
pi_160422443
Nu een item hierover bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_160422470
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:36 schreef superniger het volgende:
Nu een item hierover bij RTL Boulevard.
Laat me raden, Peter R. de Vries heeft weer wat te vertellen?
pi_160422499
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:22 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Vandaar ook de 2 honden en een klere kast op sportschoenen :W
Iedereen die geld in huis heeft moet twee vechthonden en een bodyguard aanschaffen?
:')

Overigens wordt een woningoverval vaker gepleegd bij mensen die verre van miljonair zijn.
pi_160422562
quote:
Tennisster Robin Haase was bevriend met de vanmorgen dood aangetroffen zakenman Koen Everink. Haase sprak Everink in januari in Australië. Naar nu blijkt, was dat de laatste keer. "Ik kreeg de indruk dat hij goed in zijn vel zat."

"Het is vreselijk. Ik weet ook niet wat de oorzaak van zijn overlijden is", zegt Haase tegen RTL Nieuws. "Ik zag Koen in januari voor het laatst. Ik kreeg de indruk dat hij goed in zijn vel zat. Hij sportte veel en zat vol plannen."

Haase leerde Everink een paar jaar geleden kennen via een gezamenlijke vriend. "Hij vindt tennis heel leuk en kon zelf ook een aardig balletje slaan."

Everink werd vanochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De politie houdt rekening met een misdrijf.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)d-van-koen-vreselijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:44:53 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160422580
En er is weer wat off-topic verwijderd.
Verder stond er oudhollandsche Gehackt met spaanders op het menu, dus het kan zijn dat er iets verwijderd was omdat het een reactie op een verwijderde post was.
Hoe dan ook horen dat soort opmerkingen niet hier maar in de NWS FB.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160422629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Laat me raden, Peter R. de Vries heeft weer wat te vertellen?
Die heeft zich opgeworpen als familie spreekpersoon.
pi_160422698
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Iedereen die geld in huis heeft moet twee vechthonden en een bodyguard aanschaffen?
:')

Overigens wordt een woningoverval vaker gepleegd bij mensen die verre van miljonair zijn.
Mooi man ^O^
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160422722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die heeft zich opgeworpen als familie spreekpersoon.
Serieus? :')
pi_160422753
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:53 schreef Infection het volgende:

[..]

Serieus? :')
Nee. Maar het zou mij niet verbazen. Dat deed hij pas ook bij een zelfmoord.
pi_160422766
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar het zou met verbazen. Dat deed hij pas ook bij een zelfmoord.
Het zou mij inderdaad ook niets verbazen. Gelukkig maar dat het niet zo is. Die man bemoeit zich al teveel overal mee.
pi_160422800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Het zou mij inderdaad ook niets verbazen. Gelukkig maar dat het niet zo is. Die man bemoeit zich al teveel overal mee.
Volgens mij heeft hij ook geen baan meer bij SBS6.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:15:00 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160423222
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, half dood was het niet toch.
Maar hij zal een aanklacht hebben ingediend, risico op wraak zit er dan in. Zonder waardeoordeel daarover. Ik zeg ook niet dat hij het niet had moeten doen. Maar hij deed het wel. Gegokt en verloren.
Je denkt werkelijk dat het OM alleen maar in actie komt als iemand een aanklacht indient?
Dit onderzoek was al in volle gang voor Everink überhaupt in staat was geweest aangifte te doen, in dat soort situaties doet de OvJ gewoon aangifte, en die zal dat doorzetten ook, juist om te voorkomen dat mensen geen aangifte doen omdat ze bang zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160424425
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik vind het ook een eikel maar vind hem in dit soort dingen wel altijd goed..

Zou hem zelf ook wel inhuren als ik geld had en in zo'n situatie zat of dat soort hulp nodig had..
pi_160424460
Triest. Hoe zat het met zijn informele contacten? Een man kan nog miljonair zijn maar als men geen vriendin/familie om zich heen heeft kan dat ook een grote rol gaan spelen in zijn mentale gesteldheid na een tijdje.
pi_160424480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:07 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Ik vind het ook een eikel maar vind hem in dit soort dingen wel altijd goed..

Zou hem zelf ook wel inhuren als ik geld had en in zo'n situatie zat of dat soort hulp nodig had..
Voor wat precies?
pi_160424525
Badr woont het grootste deel van het jaar in Marrakech. Hoewel hij wel banden heeft met Nederland: zijn ex Daphne en hun dochtertje wonen beiden in Nederland.. Die dochter lijkt in niks op hem. Zo blank en blond als maar zijn kan inclusief haar naam Amber May kan voor 100% NL'er doorgaan. Je ziet het echt niet op het blote oog dat ze 50% Marokkaans bloed heeft.
pi_160424554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef George_Zina het volgende:
Badr woont het grootste deel van het jaar in Marrakech. Hoewel hij wel banden heeft met Nederland: ex en dochtertje wonen hier.
Ongelooflijk fijn dat je meer duidelijkheid geeft over de zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')