Badr had zn losse handjes bij zich moeten houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
ja maar dat heeft zij toch niet voor het kiezen zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Had ze maar geen dochtertje van een louche zakenman moeten worden hè.
Ja eh ik ken dat kind niet, zal d'r nooit kennen, zal d'r nooit zien. Dat ahh is zielig op een forum doen vind ik een soort van zelfgeilerij, kijk mij eens meeleven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en nu heeft dat meisje geen vader meer. waarom doe je zo sarcastisch?
Begrip hebben voor de losse handjes van een ander vind ik een teken van zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja eh ik ken dat kind niet, zal d'r nooit kennen, zal d'r nooit zien. Dat ahh is zielig op een forum doen vind ik een soort van zelfgeilerij, kijk mij eens meeleven.
ja klopt ik heb het vermogen om mee te leven met andere mensen. helaas bezit niet iedereen die kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja eh ik ken dat kind niet, zal d'r nooit kennen, zal d'r nooit zien. Dat ahh is zielig op een forum doen vind ik een soort van zelfgeilerij, kijk mij eens meeleven.
Ja, want het boeit mensen op een forum dat een anoniem iemand meeleeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Begrip? Ik zeg gewoon wat ik zie. Ik zie Koen het tegen iemand opnemen die ongure vriendjes heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Begrip hebben voor de losse handjes van een ander vind ik een teken van zwakzinnigheid.
Sommige mensen nemen FOK! heel serieus.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:46 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, want het boeit mensen op een forum dat een anoniem iemand meeleeft.
Het OM heeft Badr zelf al voor de rechter gesleept.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij had Badr niet voor de rechter moeten slepen. Bij sommige mensen kleeft daar wat meer risico aan.
Dat 'opstootje' zorgde ervoor dat hij nooit meer normaal kon lopen, wekelijks bedreigt werd door willekeurige Marokkanen, hij permanente bewaking kreeg en uiteindelijk kostte het hem mogelijk zelfs zijn leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij had Badr niet voor de rechter moeten slepen. Bij sommige mensen kleeft daar wat meer risico aan.
Ja trieste redenatie. Alsof het daarmee goedgepraat wordt ook bijna.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het OM heeft Badr zelf al voor de rechter gesleept.
Maar goed, iemand trapt je half dood, en als dat voor de rechter komt dan heb je "teveel risico genomen" en "met vuur gespeeld"?
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het OM heeft Badr zelf al voor de rechter gesleept.
Maar goed, iemand trapt je half dood, en als dat voor de rechter komt dan heb je "teveel risico genomen" en "met vuur gespeeld"?
[..]
[..]
Gelukkig wonen we in Nederland, waar je een normale rechtsstaat hebt. Bewaar dat soort retoriek maar voor de bananenrepublieken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Altijd grappig dat mensen hier denken dat je alles maar kan oplossen als je alles volgens de regels doet.
Mensen die dat doen lopen het risico vroegtijdig onder de grond te eindigen als ze tegen de verkeerde aanlopen.
Helaas werkt het strafsysteem niet echt. Een type als Badr Hari had allang voor 30 jaar lang in een kerker gesmeten moeten worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we in Nederland, waar je een normale rechtsstaat hebt. Bewaar dat soort retoriek maar voor de bananenrepublieken.
Dat is weer een ander punt inderdaad. Maar ik weiger de waarden die we hier hebben op te geven omdat "hij tegen de verkeerde" aanliep en dat soort testosteron-gelul.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:51 schreef ccs het volgende:
[..]
Helaas werkt het strafsysteem niet echt. Een type als Badr Hari had allang voor 30 jaar lang in een kelder gesmeten moeten worden.
Vooralsnog niet nee. Hooguit denken sommige mensen het te weten. Op basis van iets uit het verledenquote:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5422304&page=3quote:everink zal zich nu moeten verantwoorden bij Allah en de straf krijgen die hij verdient
Ja wat jij een lulige opmerking vind is voor mij gewoon logica.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit is ook weer zo'n lulige opmerking.
Sowieso, die site is een soort broedplaats voorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De berichten ook die je op andere forums leest:
[..]
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5422304&page=3
dat gaat naar een post die daarna pas kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NWS / Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |