quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
Bronquote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Lijkt mij nogal vergezocht. Moord is nogal wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ordinaire roofmoord?
Maar dat doen toch ook vaak Marokkanen?
Stel paar Marokkanen herkennen Everink bij een roofmoord en leggen hem om? Om de eer van hun maatje en Grote Volksheld te wreken?
Ongefundeerd geroddel. Dat gaat dit topic helpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Eklasse het volgende:
Overigens Koen was ook niet vies van dealtjes met de onderwereld, coke en hoertjes
Of niet. Dat Nederlanders denken er mee weg te komen als fake Marokkaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ordinaire roofmoord?
Maar dat doen toch ook vaak Marokkanen?
Stel paar Marokkanen herkennen Everink bij een roofmoord en leggen hem om? Om de eer van hun maatje en Grote Volksheld te wreken?
Ik denk dat lui die een roof plegen in principe altijd ook bereid zijn zover te gaan als een moord hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal vergezocht. Moord is nogal wat.
Welke gok precies? En met welk vuur gespeeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja kan gebeuren. Als je met vuurt speelt kan je jezelf verbranden.
Koen heeft gegokt en verloren.
Weer een aanname.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij weet meer dan wij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat lui die een roof plegen in principe altijd ook bereid zijn zover te gaan als een moord hoor.
De gok tegen Badr, iedereen weet dat hij vrienden heeft in de onderwereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Welke gok precies? En met welk vuur gespeeld?
Ja, dat kan, maar dan denk ik toch eerder een uit de hand gelopen roof. Ik kan me niet voorstellen dat NL'ers Everink zouden willen vermoorden om de eer van Badr te wreken toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of niet. Dat Nederlanders denken er mee weg te komen als fake Marokkaan?
Waarom denk je dat? Omdat ze iemands spullen willen hoeft niet perse te betekenen dat ze ze ook dood willen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat lui die een roof plegen in principe altijd ook bereid zijn zover te gaan als een moord hoor.
Das ook een flinke aanname, tenzij je zelf erbij was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)rechter-hem-gegeven/quote:Koen Everink, gisteren in De Telegraaf:
“Door de verdediging van Hari werd ik neergezet als een cokesnuivende klaploper, die een pak slaag verdiende. Een columnist schreef zelfs: ‘Hoe zou u handelen als uw vrouw midden in de nacht werd beledigd door een doorgesnoven, ruziezoekende miljonair?’ Ik heb nooit in mijn leven drugs gebruikt en geen woord tegen Estelle of Badr gezegd. Maar het beschadigen door ’kamp Badr’ miste zijn uitwerking niet.”
Voor mij staat alles open op dit moment. Vooral de vraag wie Everink werkelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dan denk ik toch eerder een uit de hand gelopen roof. Ik kan me niet voorstellen dat NL'ers Everink zouden willen vermoorden om de eer van Badr te wreken toch.
Die echt niet zo duidelijk dit soort dingen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De gok tegen Badr, iedereen weet dat hij vrienden heeft in de onderwereld.
Denk jij van niet dan? Het is nogal wat zo maar aan bellen en iemand in zijn eigen huis beroven. Dan ben je goed van het morele padje afgedwaald.quote:
Mwah, misschien hebben ze wat mannetjes uit het oostblok gehaald. Die zijn alweer richting het oosten dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die echt niet zo duidelijk dit soort dingen doen.
In ieder geval een vader van een meisje van 7 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Voor mij staat alles open op dit moment. Vooral de vraag wie Everink werkelijk is.
Mensen gaan zich vaak toch wel heftig verdedigen als ze in hun eigen huis beroofd worden, denk ik. Je zult als rover dus wrs wel een vuurwapen meenemen of een ander wapen waarmee je bijv. zwaar lichamelijk letsel kunt toebrengen, schat ik in.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Omdat ze iemands spullen willen hoeft niet perse te betekenen dat ze ze ook dood willen?
Het gebeurt. Leg het aub aan mijn moeder uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan? Het is nogal wat zo maar aan bellen en iemand in zijn eigen huis beroven. Dan ben je goed van het morele padje afgedwaald.
En de aangifte was dus een gok?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De gok tegen Badr, iedereen weet dat hij vrienden heeft in de onderwereld.
Badr heeft ook wel connecties in Oost-Europa?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, misschien hebben ze wat mannetjes uit het oostblok gehaald. Die zijn alweer richting het oosten dan.
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich vaak toch wel heftig verdedigen als ze in hun eigen huis beroofd worden, denk ik. Je zult als rover dus wrs wel een vuurwapen meenemen of een ander wapen waarmee je bijv. zwaar lichamelijk letsel kunt toebrengen, schat ik in.
Ja maar iemand vermoorden is nog wel een stap verder. Hoeveel roofmoorden met moord hebben we hier gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich vaak toch wel heftig verdedigen als ze in hun eigen huis beroofd worden, denk ik. Je zult als rover dus wrs wel een vuurwapen meenemen of een ander wapen waarmee je bijv. zwaar lichamelijk letsel kunt toebrengen, schat ik in.
Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.
Om zich te verdedigen? Wie weet had-ie een vuurwapenvergunning. Hij werd ook vaak bedreigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.
Of Geen Stijl.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen, we weten pas meer als de politie met een verklaring komt...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Badr heeft ook wel connecties in Oost-Europa?
Politie geeft zelf aan dat het een misdrijf is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Misschien wel zelfmoord, who knows wachten op verklaring politie
Iemand gaat het ook makkelijk riskeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft maatjes in al die -standlanden, die zullen wel poppetjes hebben die ze kunnen inzetten vanuit Oost-Europa om het vuile werk op te lossen
Mannetjes aan de top hebben weinig te riskeren, mannetjes onder aan de ladder hebben weinig te willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iemand gaat het ook makkelijk riskeren.
Nee, dan lees je niet goed:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:13 schreef gijsman het volgende:
[..]
Politie geeft zelf aan dat het een misdrijf is.
Maar ik denk ook voor 99% een misdrijfquote:De politie heeft aanwijzingen dat het slachtoffer is omgebracht, meer wil een woordvoerder nog niet zeggen.
De politie meldde donderdagochtend in een persbericht dat in de woning mogelijk een misdrijf was gepleegd. Over de aard van dat mogelijke misdrijf werden geen mededelingen gedaan.
Nou zijn er heus wel een zootje geweest hoor. Of dat mensen die in hun huis beroofd werden anderszins dan door een vuurwapen vermoord werden. Ik denk an sich dat de bereidheid om iemand te vermoorden bij rovers die gewoon aanbellen groter is dan bij wijze van spreke een winkeldief of iemand die op een andere manier rooft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar iemand vermoorden is nog wel een stap verder. Hoeveel roofmoorden met moord hebben we hier gehad?
Dit is denk ik offtopic trouwens...
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed:
[..]
Ja, dat soort lui moorden en zijn dan ook meteen weer weg. Die spoor je alleen op als ze in dna-databanken of vingerafdruk-databanken voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft maatjes in al die -standlanden, die zullen wel poppetjes hebben die ze kunnen inzetten vanuit Oost-Europa om het vuile werk op te lossen
natuurlijk is dit een misdrijf. wat zou het anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed:
[..]
Maar ik denk ook voor 99% een misdrijf
Zelfmoord?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
natuurlijk is dit een misdrijf. wat zou het anders kunnen zijn.
Die hebben veel te riskeren. Die gaan er meestal op nare manier aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mannetjes aan de top hebben weinig te riskeren, mannetjes onder aan de ladder hebben weinig te willen.
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de politie geeft aan dat het mogelijk een misdrijf is.
Ah, dat is dus nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:15 schreef gijsman het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
Nee, hier niet, deze update is ook van net, dus nu staat voor 100% vast dat het om een misdrijf gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef gijsman het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
Er staat nergens MOGELIJK.
Nee, de laatste berichten zijn dat de politie bevestigt dat hij door een misdrijf is omgekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de politie geeft aan dat het mogelijk een misdrijf is.
Laat ik het dan zo zeggen: Die hebben weinig te riskeren mbt overheden, met name die in Europa.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die hebben veel te riskeren. Die gaan er meestal op nare manier aan.
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de laatste berichten zijn dat de politie bevestigt dat hij door een misdrijf is omgekomen.
Staat nu ook op de Televaagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.
Of je kijkt zelf of er inmiddels nieuws is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.
Hij had niet zijn been er bijna af moeten laten schoppen door Mocro-held Harry?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Eklasse het volgende:
Overigens Koen was ook niet vies van dealtjes met de onderwereld, coke en hoertjes
Tja in die kringen is het baas boven baas. Zoals ik al zei, gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij had niet zijn been er bijna af moeten laten schoppen door Mocro-held Harry?
Of hij had daarna excuses aan hem moeten aanbieden omdat de wc-deur net tegen zijn voet kwam oid?
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je kijkt zelf of er inmiddels nieuws is.
Oftewel, motief, daar zullen nu veel rechercheurs opgezet zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef matthias24 het volgende:
weetje wat ik me ook steeds afvraag. waarom is koen nou eigenlijk vermoord? waarom moest dat persee gebeuren?
Nou, het kost meer tijd om te herhalen dat het een vermoeden was dan met twee klikken even teletekst te checken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.
Als iemand hier beweert dat het vaststaat dat het een misdrijf is, dan kan daar gewoon een linkje bij.
Moet eerst bewezen worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nog meer Marokkanen in kwaad daglicht
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja in die kringen is het baas boven baas. Zoals ik al zei, gegokt en verloren.
roomser dan de paus zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.
Maar nee lekker speculeren
Geen idee, maar er zit een verschil tussen niet weten wat iemand voor leven leidde of hier ongefundeerd roeptoeteren dat hij in de drugs-scene zat enzo.quote:
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)ns-huis-koen-everinkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.
Als iemand hier beweert dat het vaststaat dat het een misdrijf is, dan kan daar gewoon een linkje bij.
quote:Het zesjarige dochtertje van Everink trof haar vader vrijdagmorgen aan in een grote plas bloed. Ze begon daarop hard te huilen en te gillen, waarna de buren op het geluid reageerden. Zij waarschuwden daarna de politie.
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.
Maar nee lekker speculeren
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zit een verschil tussen niet weten wat iemand voor leven leidde of hier ongefundeerd roeptoeteren dat hij in de drugs-scene zat enzo.
Dat snap je hoop ik wel
Welk bewijs heb je daarvoor dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.
NWS / Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven #3quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.
Ik vind het wel redelijk wat hij zegt, gegokt en verloren.
Wat heeft hij gegokt dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.
Ik vind het wel redelijk wat hij zegt, gegokt en verloren.
niet fokke met mocros wollah ze pakke jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
Je weer meer?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nog meer Marokkanen in kwaad daglicht
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.
En dat is bewijs dat hij in "het wereldje" zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
Thnxquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)rijf-omgekomen.dhtml
Ja vet zielig, en nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?
Had ze maar geen dochtertje van een louche zakenman moeten worden hè.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dat is bewijs dat hij in "het wereldje" zit.
Oh dear.Misschien zoekt de AIVD nog naar de Nederlandse Sherlock.
Hij had inderdaad zijn kop niet zo hard tegen Badr Hari's vuisten moeten stoten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.
Ok, matige troll is matig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.
In wat voor werelden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |