Het gebeurt. Leg het aub aan mijn moeder uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan? Het is nogal wat zo maar aan bellen en iemand in zijn eigen huis beroven. Dan ben je goed van het morele padje afgedwaald.
En de aangifte was dus een gok?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De gok tegen Badr, iedereen weet dat hij vrienden heeft in de onderwereld.
Badr heeft ook wel connecties in Oost-Europa?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, misschien hebben ze wat mannetjes uit het oostblok gehaald. Die zijn alweer richting het oosten dan.
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich vaak toch wel heftig verdedigen als ze in hun eigen huis beroofd worden, denk ik. Je zult als rover dus wrs wel een vuurwapen meenemen of een ander wapen waarmee je bijv. zwaar lichamelijk letsel kunt toebrengen, schat ik in.
Ja maar iemand vermoorden is nog wel een stap verder. Hoeveel roofmoorden met moord hebben we hier gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich vaak toch wel heftig verdedigen als ze in hun eigen huis beroofd worden, denk ik. Je zult als rover dus wrs wel een vuurwapen meenemen of een ander wapen waarmee je bijv. zwaar lichamelijk letsel kunt toebrengen, schat ik in.
Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.
Om zich te verdedigen? Wie weet had-ie een vuurwapenvergunning. Hij werd ook vaak bedreigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Koen inderdaad bedreigd werd, is de kans groot dat hij zelf ook wat materiaal in huis had.
Of Geen Stijl.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen, we weten pas meer als de politie met een verklaring komt...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Badr heeft ook wel connecties in Oost-Europa?
Politie geeft zelf aan dat het een misdrijf is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Misschien wel zelfmoord, who knows wachten op verklaring politie
Iemand gaat het ook makkelijk riskeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft maatjes in al die -standlanden, die zullen wel poppetjes hebben die ze kunnen inzetten vanuit Oost-Europa om het vuile werk op te lossen
Mannetjes aan de top hebben weinig te riskeren, mannetjes onder aan de ladder hebben weinig te willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iemand gaat het ook makkelijk riskeren.
Nee, dan lees je niet goed:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:13 schreef gijsman het volgende:
[..]
Politie geeft zelf aan dat het een misdrijf is.
Maar ik denk ook voor 99% een misdrijfquote:De politie heeft aanwijzingen dat het slachtoffer is omgebracht, meer wil een woordvoerder nog niet zeggen.
De politie meldde donderdagochtend in een persbericht dat in de woning mogelijk een misdrijf was gepleegd. Over de aard van dat mogelijke misdrijf werden geen mededelingen gedaan.
Nou zijn er heus wel een zootje geweest hoor. Of dat mensen die in hun huis beroofd werden anderszins dan door een vuurwapen vermoord werden. Ik denk an sich dat de bereidheid om iemand te vermoorden bij rovers die gewoon aanbellen groter is dan bij wijze van spreke een winkeldief of iemand die op een andere manier rooft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar iemand vermoorden is nog wel een stap verder. Hoeveel roofmoorden met moord hebben we hier gehad?
Dit is denk ik offtopic trouwens...
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed:
[..]
Ja, dat soort lui moorden en zijn dan ook meteen weer weg. Die spoor je alleen op als ze in dna-databanken of vingerafdruk-databanken voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft maatjes in al die -standlanden, die zullen wel poppetjes hebben die ze kunnen inzetten vanuit Oost-Europa om het vuile werk op te lossen
natuurlijk is dit een misdrijf. wat zou het anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed:
[..]
Maar ik denk ook voor 99% een misdrijf
Zelfmoord?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
natuurlijk is dit een misdrijf. wat zou het anders kunnen zijn.
Die hebben veel te riskeren. Die gaan er meestal op nare manier aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mannetjes aan de top hebben weinig te riskeren, mannetjes onder aan de ladder hebben weinig te willen.
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de politie geeft aan dat het mogelijk een misdrijf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |