Ah, dat is dus nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:15 schreef gijsman het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
Nee, hier niet, deze update is ook van net, dus nu staat voor 100% vast dat het om een misdrijf gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef gijsman het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
Er staat nergens MOGELIJK.
Nee, de laatste berichten zijn dat de politie bevestigt dat hij door een misdrijf is omgekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de politie geeft aan dat het mogelijk een misdrijf is.
Laat ik het dan zo zeggen: Die hebben weinig te riskeren mbt overheden, met name die in Europa.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die hebben veel te riskeren. Die gaan er meestal op nare manier aan.
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de laatste berichten zijn dat de politie bevestigt dat hij door een misdrijf is omgekomen.
Staat nu ook op de Televaagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.
Of je kijkt zelf of er inmiddels nieuws is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd volgens de laatste berichten, maar dan moeten die ook gewoon gelinkt worden met de bewering dat het vaststaat dat het een misdrijf is.
Hij had niet zijn been er bijna af moeten laten schoppen door Mocro-held Harry?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja kan gebeuren. Als je met vuurt speelt kan je jezelf verbranden.
Koen heeft gegokt en verloren.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Eklasse het volgende:
Overigens Koen was ook niet vies van dealtjes met de onderwereld, coke en hoertjes
Tja in die kringen is het baas boven baas. Zoals ik al zei, gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij had niet zijn been er bijna af moeten laten schoppen door Mocro-held Harry?
Of hij had daarna excuses aan hem moeten aanbieden omdat de wc-deur net tegen zijn voet kwam oid?
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je kijkt zelf of er inmiddels nieuws is.
Oftewel, motief, daar zullen nu veel rechercheurs opgezet zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef matthias24 het volgende:
weetje wat ik me ook steeds afvraag. waarom is koen nou eigenlijk vermoord? waarom moest dat persee gebeuren?
Nou, het kost meer tijd om te herhalen dat het een vermoeden was dan met twee klikken even teletekst te checken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.
Als iemand hier beweert dat het vaststaat dat het een misdrijf is, dan kan daar gewoon een linkje bij.
Moet eerst bewezen worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nog meer Marokkanen in kwaad daglicht
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja in die kringen is het baas boven baas. Zoals ik al zei, gegokt en verloren.
roomser dan de paus zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.
Maar nee lekker speculeren
Geen idee, maar er zit een verschil tussen niet weten wat iemand voor leven leidde of hier ongefundeerd roeptoeteren dat hij in de drugs-scene zat enzo.quote:
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)ns-huis-koen-everinkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, tijdens het modden van allerlei off-topic rommel kan ik dat ook nog wel even doen.
Als iemand hier beweert dat het vaststaat dat het een misdrijf is, dan kan daar gewoon een linkje bij.
quote:Het zesjarige dochtertje van Everink trof haar vader vrijdagmorgen aan in een grote plas bloed. Ze begon daarop hard te huilen en te gillen, waarna de buren op het geluid reageerden. Zij waarschuwden daarna de politie.
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ongefundeerd geroddel. Over het nog warme lijk van een net overleden iemand. Een vader van een meisje van 7.
Maar nee lekker speculeren
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zit een verschil tussen niet weten wat iemand voor leven leidde of hier ongefundeerd roeptoeteren dat hij in de drugs-scene zat enzo.
Dat snap je hoop ik wel
Welk bewijs heb je daarvoor dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.
NWS / Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven #3quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.
Ik vind het wel redelijk wat hij zegt, gegokt en verloren.
Wat heeft hij gegokt dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik clapclap niet zien beweren, misschien heb ik er overheen gelezen.
Ik vind het wel redelijk wat hij zegt, gegokt en verloren.
niet fokke met mocros wollah ze pakke jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
Je weer meer?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nog meer Marokkanen in kwaad daglicht
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja lekker boeien of hij een dochtertje heeft of niet. Hij is degene die in dat soort werelden vertoeft, niet ik.
En dat is bewijs dat hij in "het wereldje" zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn opstootje met Badr. Hij had op dat moment de boel moeten loslaten.
Thnxquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)rijf-omgekomen.dhtml
Ja vet zielig, en nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?
Had ze maar geen dochtertje van een louche zakenman moeten worden hè.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo dat is toch zielig voor dat dochtertje??? of niet soms?
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dat is bewijs dat hij in "het wereldje" zit.
Oh dear.Misschien zoekt de AIVD nog naar de Nederlandse Sherlock.
Hij had inderdaad zijn kop niet zo hard tegen Badr Hari's vuisten moeten stoten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.
Ok, matige troll is matig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat hij actie ondernam tegen Badr zat hij sowieso in het wereldje, hij heeft gewoon een te sterke tegenstander gekozen.
In wat voor werelden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |