SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
De cpc in het viezeweer ipv in het vizier
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Meer reden om heel hard te lopen zodat je snel weer binnen kan gaan zitten.
Hier blijft het maar sneeuwen trouwens, er ligt inmiddels ook al een flink laagje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gemiste kans in de TT, had zo mooi kunnen zijn met een verwijzing naar de nu al legendarische Rico Salvetti loop van aanstaande zondag.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met welgemeende excusesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Guard het volgende:
Gemiste kans in de TT, had zo mooi kunnen zijn met een verwijzing naar de nu al legendarische Rico Salvetti loop van aanstaande zondag.F means you're fucked![]()
Jaren later, als er nog met respect en eerbied wordt gesproken over de deelnemers aan de barre toch der tochten in het Groene Woud en er niemand zich meer de CPC editie van 2016 (een van de vele CPC edities) kan herinneren, dan zal men hier nog eens aan terugdenken aan deze gemiste kans...
als je van de Balijbrug een soort van Randstedelijke Alp kunt maken, kun ook aan een lokaal loopje door een beetje neerslag een buitenproportionele hoeveelheid heroiek verbinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste HM tijdens de CPC lopen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga mijn eerste HM niet vergeten..... wat denk jij nou?![]()
Tegen de tijd dat je op de Badhuisweg loopt gaat zo'n beetje alles pijn doen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn eerste wedstrijd was zelfs de HM bij de CPC ... ik probeer deze te verdringen
Al was dat toen nog wel met een geweldige finish op het Lange Voorhout![]()
![]()
Moet goed gaan komen! In ieder geval genietenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef dapluiz het volgende:
DavetheNL ik hoop te finishen
Maar voorzichtig hoop ik rond 2:30 binnen te komen.![]()
![]()
Die van mij de Carrera Popular de San Claudio, in Madrid. Flink veel hoogtemeters! Maarja wist ik veel
Leuk stukje ook van mijn reisblog toen:quote:Wat betreft "buitenschoolse activiteiten" heb ik vorige week zondag samen met Amir meegedaan aan de Carrera Popular de San Claudio, een hardloopwedstrijd van 10 km. Op die dag was het heel koud (6 graden) maar wel heel zonnig. We hadden wel een paar keer 10 km getraind, maar dit was echt veel zwaarder omdat 80% van de weg omhoog ging, en sommige stukken echt superstijl! De finish was echt het ergste, je kon het spandoek van de finish niet eens zien tot 50 meter van tevoren omdat het zo stijl was! Maar uiteindelijk heb ik het gefinished in 57 minuten, dus daar ben ik wel blij mee! Amir was maar 1 minuut sneller.. Ik weet nog niet hoeveelste ik geëindigd ben, maar ik denk bij een van de laatste want de deelnemers waren voor 95% mannen en ook bijna allemaal mensen van atletiekclubs.. Maar het was wel een leuke ervaring! We zijn van plan aan meer wedstrijden mee te gaan doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt als een prima eerste wedstrijdje :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Die van mij de Carrera Popular de San Claudio, in Madrid. Flink veel hoogtemeters! Maarja wist ik veel
Leuk stukje ook van mijn reisblog toen:
[..]![]()
Er stuitert hier een meneer door het huis. Heeft via de reservelijst toch een startnummer voor de SallandtrailBertus kan niet meer stuk geloof ik. Zondag gaat 'ie de UHT lopen, samen met een vriend die per MTB meefietst.
Voor zover mijn hardloopupdate
Morgen mag ik weer een kippenrondje!![]()
Dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:10 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Moet goed gaan komen! In ieder geval genietenlees ook net dat het wel in 2:30 moet
En zijn er nou startgolven zoals bij bruggenloop? Of ik ben kippig of ik kan het niet vinden.![]()
Bij veelgestelde vragen:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:57 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doenlees ook net dat het wel in 2:30 moet
En zijn er nou startgolven zoals bij bruggenloop? Of ik ben kippig of ik kan het niet vinden.
In welk startvak of startwave sta ik?
Op basis van je opgegeven startvak word je ingedeeld in startgolf 1 (rood), startgolf 2 (groen) of startgolf 3 (blauw), dit om de doorstroming op het parcours te bevorderen. Op je startnummer is met een cijfer in een gekleurde cirkel aangegeven in welke golf je van start gaat. De startvakken gaan een kwartier voor de start dicht, zorg dat je ruim op tijd staat opgesteld. Bekijk deIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leukleukleuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:56 schreef Quoi het volgende:
Er stuitert hier een meneer door het huis. Heeft via de reservelijst toch een startnummer voor de SallandtrailBertus kan niet meer stuk geloof ik. Zondag gaat 'ie de UHT lopen, samen met een vriend die per MTB meefietst.
Voor zover mijn hardloopupdate
Morgen mag ik weer een kippenrondje!
Laat m niet te hard stuiteren dan, hij kan zijn energie beter in de kilometers steken
F means you're fucked![]()
Dus toch jaquote:vorige keren uit business vak gestart vrij vooraan, dus had geen idee wat er achter me gebeurde
Maar er komen dus 3 start schoten? Aangezien volgens CPC Facebook de limiet van 2,5 uur geld vanaf het startschot. En als dat er maar 1 is en het duurt dan een tijdje voor je over de start komt...![]()
Mijn startbewijs voor de tien zondag bevat geen tassenafgifte.![]()
Er werd me gezegd door de organisatie dat ik mijn tas dan maar in de omkleedruimte moet stallen ... is die er dan?
Ik ben bang dat ik de grens van 2:30 niet ga redden. Maar als de 10 te belabberd gaat doe ik de halve niet. Heb van die hoestbuien waar een planksessie niks bij is. Ik ga lopen met een astmapufje in de hand.![]()
![]()
Wat onhandig dat de CPC dat tegenwoordig zo doet met die tassenuitgifte. Toen ik 'm liep was dat niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat ze er ook heel veel problemen mee gaan ondervinden op de dag zelf met mensen die er ook overheen gelezen hebben en toch hun tas willen stallen. Ik snap het ook niet, de loop is al duur genoeg, echt onzin om dan tassenafgifte optioneel en alleen van tevoren tegen betaling te doen.. echt..dat Golazo sports heeft er weinig van begrepen. Maar goed ik laat mijn waardevolle spullen bij een vriendin en laat een tas met warme kleren dan gewoon in de omkleedtenten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was de singelloop al na 3 km beuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:11 schreef DavetheNL het volgende:
Hier de singelloop. Dat moment dat je na 10 km denkt "nog een rondje, bitter..."
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De organisatie van de Zevenheuvelenloop is wel echt top. In het boekje van de Stevensloop zie ik dat je makkelijk van afstand kan switchen, het verschil in de prijs krijg je ook nog eens terug. Dat zie ik bij geen enkele andere loop.![]()
Die organisatie is echt goed inderdaad. Je kunt daar ook gewoon je startnummer overdragenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef wyccie het volgende:
De organisatie van de Zevenheuvelenloop is wel echt top. In het boekje van de Stevensloop zie ik dat je makkelijk van afstand kan switchen, het verschil in de prijs krijg je ook nog eens terug. Dat zie ik bij geen enkele andere loop.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die CPC app is wel leuk en zo, maar niet af. Ik ontdek her en der foutjes. Sowieso vreemd dat bij collega's die ik volg en die de 10km lopen, 21,1km als afstand staat. Jammer.
Idee is leuk. Uitvoering minder.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 21:01:46 ]![]()
Leiden? Breda? Utrecht? Gouda? Enschede? Venray? Wijk bij Duurstede? Hollandscheveld? Weert? Woerden? Middelburg?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:11 schreef DavetheNL het volgende:
Hier de singelloop. Dat moment dat je na 10 km denkt "nog een rondje, bitter..."![]()
Haha, ik open hem net weer en de mensen die ik volg zijn ineens allemaal wildvreemde namen, ipv de mensen die ik had opgezochtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die CPC app is wel leuk en zo, maar niet af. Ik ontdek her en der foutjes. Sowieso vreemd dat bij collega's die ik volg en die de 10km lopen, 21,1km als afstand staat. Jammer.
Idee is leuk. Uitvoering minder.![]()
Ik sta er zelf nog steeds niet bij. Mijn startnr zal wel niet op naam zijn of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ik open hem net weer en de mensen die ik volg zijn ineens allemaal wildvreemde namen, ipv de mensen die ik had opgezocht![]()
Dat probleem had een collega van me ook. Zelf net pas geïnstalleerd en nog niet geconstateerd.
Edit: Er zit een nerd nu heel de nacht te bugfixen, of niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 21:05:31 ]![]()
Ik heb ineens ook 5 andere vriendenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ik open hem net weer en de mensen die ik volg zijn ineens allemaal wildvreemde namen, ipv de mensen die ik had opgezocht![]()
Ik sta er zelf nog steeds niet bij. Mijn startnr zal wel niet op naam zijn of zo.
Maar zelf sta ik nu ook in de app.
Ik was trws de Singelloop Nieuwpoort en de Singelloop Zaltbommel vergeten.![]()
Ja ik heb iedereen weer opnieuw toegevoegd, kijken of het nu wel werkt. Bij jou staat er wel bij 'livetracking niet mogelijk' bij mij..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb ineens ook 5 andere vrienden
Maar zelf sta ik nu ook in de app.
Ik was trws de Singelloop Nieuwpoort en de Singelloop Zaltbommel vergeten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat snap ik wel, daar ben ik gewoon te snel voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik heb iedereen weer opnieuw toegevoegd, kijken of het nu wel werkt. Bij jou staat er wel bij 'livetracking niet mogelijk' bij mij..![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, daar ben ik gewoon te snel voor.![]()
![]()
Volgens mij doet de 10 gewoon niet aan live tracking.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, daar ben ik gewoon te snel voor.
Maar dat Is dat je je GPS koppelt en helemaal volgbaar bent? Dus de updates per 5km (?) doen t dan nog wel denk ik?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen kort/kort voor mij tijdens de barre Rico salvettiloop komende zondag. Ik denk dat zelfs de iceman dat niet zou aandurven gezien de extreme weersomstandigheden...![]()
![]()
Ik loop nooit wedstrijden in het lang, heb wel vaker bij 0 graden in kort-kort gelopen. Maak me alleen wel zorgen om hoe warm te blijven van tevorenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die nadenkt over kort-kort of kort-lang voor komende zondag?
Echt? Vond de ronde zelf prima. Kende dan ook redelijk wat mensen langs het parcours. Scheelt altijd.quote:Vergat dat er meerdere waren.. Die van Breda.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Leiden? Breda? Utrecht? Gouda? Enschede? Venray? Wijk bij Duurstede? Hollandscheveld? Weert? Woerden? Middelburg?![]()
Mja, waarschijnlijk loop ik ook kort-kort, maar ik neem een shirt met lange mouwen mee. Gewoon voor de zekerheid. Van te voren blijf ik wel warm, want ik loop mee met het team van het bedrijf waarvoor ik werk. Tent + alles wat er bij hoort staat klaar op het Malieveld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik loop nooit wedstrijden in het lang, heb wel vaker bij 0 graden in kort-kort gelopen. Maak me alleen wel zorgen om hoe warm te blijven van tevoren![]()
Het lag ook niet aan de loop zelf. Het Was gewoon warm en ik Had last van zelfoverschatting dus startte te snelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:57 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Echt? Vond de ronde zelf prima. Kende dan ook redelijk wat mensen langs het parcours. Scheelt altijd.
[..]
Vergat dat er meerdere waren.. Die van Breda.
Ik loop zondag in lang lang denk ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je moet wel ff vantevoren in het startvak staan hequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk loop ik ook kort-kort, maar ik neem een shirt met lange mouwen mee. Gewoon voor de zekerheid. Van te voren blijf ik wel warm, want ik loop mee met het team van het bedrijf waarvoor ik werk. Tent + alles wat er bij hoort staat klaar op het Malieveld.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is zo. Bruggenloop was ongeveer hetzelfde weer.... toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet wel ff vantevoren in het startvak staan he![]()
Ik doe gewoon hetzelfde aan als met de Bruggenloop. Neem wel een extra jasje mee voor het geval dat het vanaf de finish lang duurt voordat ik bij mijn spullen ben.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik weet nog niet wat ik aandoe zondag...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, das waar. Al Was toen de wind minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is zo. Bruggenloop was ongeveer hetzelfde weer.... toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Dank jullie wel. Hoop zondag wat tijd te vinden om weer stuk te gaan lopen. Iedereen die dit weekend gaat lopen veel succes en plezier!quote:![]()
Ik ben daar toch wel serieus over het denken. Op die 5 km zal ik denk ik niet sterven door onderkoeling. Gewoon zorgen dat ik snel na de finish wat extra kleding kan aantrekken, wat moet lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef steffelonio het volgende:
Geen kort/kort voor mij tijdens de barre Rico salvettiloop komende zondag. Ik denk dat zelfs de iceman dat niet zou aandurven gezien de extreme weersomstandigheden...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Idem. Wordt wel een barre 23 minuten!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben daar toch wel serieus over het denken. Op die 5 km zal ik denk ik niet sterven door onderkoeling. Gewoon zorgen dat ik snel na de finish wat extra kleding kan aantrekken, wat moet lukken lijkt me.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben morgen bijna een uur onderweg. En een kou kleum. Ik trek in ieder geval een lange broek aan. En ik denk een ondershirt met lange mouwen met een kort shirtje erover. En als het regent een regenjasje. Edit: lijkt droog te blijven.
[ Bericht 6% gewijzigd door steffelonio op 05-03-2016 08:29:24 (Aanvulling.) ]![]()
Zometeen de nieuwe groep start tot run opvangen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Meh. Vanochtend gaan lopen (na wat twijfel of ik wel zou gaan, want vanavond twee (jeugd-)ijshockeywedstrijden fluiten), maar blijkbaar met t wegsteken van de telefoon mijn strava gepauzeerd. Gelukkig kun je in Google maps makkelijk afstanden opmeten. Op basis daarvan zou ik nu op 3.6km uit moeten zijn gekomen, in 20 minuten (steeda afwisselend 90 sec run / 2 min walk).
[ Bericht 28% gewijzigd door MutedFaith op 05-03-2016 10:05:46 ][b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Het weer is top trouwens. Beetje mistig, beetje koud, heerlijk![b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Dat is minder ja. Zondag een fijner loopje hopelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het lag ook niet aan de loop zelf. Het Was gewoon warm en ik Had last van zelfoverschatting dus startte te snel
Ik loop zondag in lang lang denk ik.
Ga voor lang kort vermoed ik.![]()
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Decathlon is prima als je niet teveel geld wilt uitgeven! Verder is er in de duurdere segmenten voor ieder wat wils, Asics, New Balance, Nike, underarmour etcquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je een uurtje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?
Mijn favoriete combi's op dit moment:
Schoen: Asics of Brooks
Sok: Hema of CEB
Broek (kort): Salomon of Under Armour
Broek (lang): Asics
ThermoShirt: Falke of Under Armour
T-shirt: Icebreaker of Under Armour
Jas: Adidas
Horloge: Suunto
Rugzak: Salomon
Buff: Buff
[ Bericht 13% gewijzigd door Frsh op 05-03-2016 10:38:29 ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Het was rustig op de club vanmorgen...iedereen is zich blijkbaar volop aan het voorbereiden voor de CPC, wat voor de vereniging toch de grootste loop van het jaar is.
Zonde, want de loopomstandigheden hier in de duinen waren net perfect! 15km samen met een groepsgenoot lekker lopen ouwehoeren, klaar voor morgen
F means you're fucked![]()
Waar ik >90% in sport:
Schoenen: Hoka, New Balance
Sokken: Hema
Tubes: Compressport
Arm sleeves: Compressport
Korte broek: New Balance, H&M
Lange broek: Puma
Singlet: H&M
T-shirt: verschillende, maar de fijnste is van Nike
Longsleeve: Odlo (thermo)
Jackje: Saucony
SportBH: Primark
Horloge: TomTom
Rugzak: Salomon
Handschoenen: Johaug (Noors merk, merino)
Behoorlijk samenraapsel dus, maar over het algemeen vind ik New Balance toch wel een erg fijn merk.![]()
Hier ook een oase van rust in het Delftse Hout (vanwege de CPC). En wát een weertjeRondje rennen en krachtpatsen ging weer ok. Aansluitend eens spieken of er een hardloper of hardloopster in mijn buik zit
Qua merk ben ik echt van de Asics en Odlo! Verder ook veel H&M spul. Lekker goedkeup.![]()
Oeh, spannend Quoi!
Heerlijk hardloopweertje inderdaad, wel veel ijzige stukjes tegen gekomen onderweg waarop ik zelfs wandelend onderuit dreigde te gaan. Ik heb deze week weer wat kunnen inhalen voor de challenge (weekje vrij) want dat leek helemaal nergens op.
Succes alle CPC-ers, eens kijken of er wat op de regionale tv wordt uitgezonden morgen. Ik herinner voor mijn gevoel bijna elke stap nog van vorig jaar. Ik zou best weer mee willen lopen met de HM maar ik zit pas net weer op de 10 km. Komt wel weer hoop ik, nu is heel blijven het belangrijkst.
En de Baggerloop van Guppy is morgen, benieuwd hoe het gaat, lijkt me vooral héél koud!![]()
En kleding is hier ook van alles wat:
Schoenen: Mizuno en Asics
Lange broek: INQ (Perry) en Nike
Korte broek: Nike en H&M
Sokken: Lidl en Falke
Thermo longsleeve: Craft
Shirtjes korte mouw: van allerlei loopjes, NB, Nike, H&M, Hema
SportBH: Hema en Shock Absorber
Horloge: Polar
Rugzak: Decathlon
Handschoenen en armwarmers: Asics
Jasje: Asics
Een hele kastplank vol is het, voor elk weertype meerdere setjes![]()
![]()
Vanmorgen gelopen, was best prima weer. Zonnetje kwam mooi doorzetten. Als dit morgen ook zo is ben ik blij.
En geen last gehad van enkel/kuit. Maar merkte wel dat ik conditioneel niet echt top ben. Dus morgen is mijn doel om de 10km redelijk uit te lopen, PR zal er niet inzitten.![]()
Kastplankvol-boksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:00 schreef Angel-A het volgende:
En kleding is hier ook van alles wat
(...)
Een hele kastplank vol is het, voor elk weertype meerdere setjesGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik lijk gesponsord door decathlonop schoenen en compressie shirt na alles van kalenji. Loop er al paar jaar in en bevalt me goed! Maar blijft persoonlijk natuurlijk.
Twijfel zelf ook nog over kleding, doe denk ik sowieso korte broek aan net als bij bruggenloop.![]()
Heb 1 mandje vol.. En dat is inclusief mijn indoor kleding
Snel weer een keer naar de Nike outlet store, die kleding zit mij meestal het beste.![]()
Ohai! Ik heb een vraagje. Wellicht is deze al 100 keer gesteld, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik wil dit voorzichtig aan doen gezien mijn geschiedenis met zwaar overgewicht en de daaraan gerelateerde conditie en ik momenteel nog licht overgewicht heb. Ik heb dus nooit echt hardgelopen ofzo. Ik wil het daarom verantwoord opbouwen.
In de OP zie ik allerhande schema's om mee te beginnen en deze lijken me erg handig. Ik vroeg me alleen af of er ook apps zijn waarin deze schema's toegepast worden. Ik dacht altijd dat Evy zo'n start to run app was, maar blijkbaar moet ik daar eerst lessen kopen of punten verdienen. Doe ik dat door blijkbaar maar in het wilde weg te gaan rennen? Ik zoek eigenlijk een app die zelf de loop en ren intervallen aangeeft zodat ik daarmee kan opbouwen en zelf een niveau hoger kan gaan zitten op het moment dat mijn uithoudingsvermogen groter wordt. Zie ik bij Evy iets over het hoofd of kan ik beter een andere app gebruiken?
Alle tips zijn welkom
Aids.![]()
Ik heb toen een beginners schema genomen van Runinfo.nl en de intervallen handmatig aangemaakt in runkeeper. Is wel even gedoe maar dat werkte wel aardig![]()
![]()
Evy heeft programma's voor beginners. Aangezien achter die app een hele organisatie zit die geld wilt verdienen kost het echter wel geld ja.quote:
Je kan ook een schema opzoeken en het op eigen houtje invullen. Daarbij kan je met een Runkeeper je progressie in de gaten houden. Het is wat omslachtiger, maar het kan zeker.![]()
Evy was fijn, maar zelf vond ik het nog prettiger om met een groep te beginnen. Misschien ook wat voor jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Mss het volgende:
Ohai! Ik heb een vraagje. Wellicht is deze al 100 keer gesteld, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik wil dit voorzichtig aan doen gezien mijn geschiedenis met zwaar overgewicht en de daaraan gerelateerde conditie en ik momenteel nog licht overgewicht heb. Ik heb dus nooit echt hardgelopen ofzo. Ik wil het daarom verantwoord opbouwen.
In de OP zie ik allerhande schema's om mee te beginnen en deze lijken me erg handig. Ik vroeg me alleen af of er ook apps zijn waarin deze schema's toegepast worden. Ik dacht altijd dat Evy zo'n start to run app was, maar blijkbaar moet ik daar eerst lessen kopen of punten verdienen. Doe ik dat door blijkbaar maar in het wilde weg te gaan rennen? Ik zoek eigenlijk een app die zelf de loop en ren intervallen aangeeft zodat ik daarmee kan opbouwen en zelf een niveau hoger kan gaan zitten op het moment dat mijn uithoudingsvermogen groter wordt. Zie ik bij Evy iets over het hoofd of kan ik beter een andere app gebruiken?
Alle tips zijn welkom
Kijk even op starttorun.nl die zijn vandaag weer begonnen en daar kun je zeker nog bij aansluitenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Toen ik Start to Run deed met een groepje, waren er in de tweede week ook nog mensen die zich aansloten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik gebruik nu de app C25k van Zen Labs. Die is gratis (wel met reclame).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Mss het volgende:
Alle tips zijn welkom[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Maar als het lokale Start To Run groepje hier niet op de voor mij onmogelijke woensdagavond was had ik me waarschijnlijk daar aangesloten.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zoooo nog even losgelopen. Heerlijk weer echt, zou boffen zijn als het morgen ook dit is!
Mijn kuitjes voelden wel een beetje pijnlijk en raar van de massage, hopelijk is dat morgen weg..
En verder is mijn hartslagmeter gek geworden, of ik heb iets vreemds onder de leden want volgens Garmin heb ik gemiddeld op hartslag 180 gelopen en hele stukken tegen de 200 aan, terwijl ik gewoon op rustig jogtempo liep :| Er zitten geen rare spikes in de grafiek, dat is het rare, hij ging vrij snel naar de 190 toe en bleef daar. Ik houd het er maar op dat het aan mijn Garmin ligt en laat me er niet door gek maken.. vreemd is het wel. Ook nog een kmtje rond beoogd 10k tempo gedaan, nog best een uitdaging midden door de stad met fietsers en stoplichten 15km/u lopen
Denk niet dat het morgen tijdens de HM dit weer is. Vooruitzichten laten juist in de middag een toename van regen en wind zien bij een graad of 6 a 7.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooo nog even losgelopen. Heerlijk weer echt, zou boffen zijn als het morgen ook dit is!
Mijn kuitjes voelden wel een beetje pijnlijk en raar van de massage, hopelijk is dat morgen weg..
En verder is mijn hartslagmeter gek geworden, of ik heb iets vreemds onder de leden want volgens Garmin heb ik gemiddeld op hartslag 180 gelopen en hele stukken tegen de 200 aan, terwijl ik gewoon op rustig jogtempo liep :| Er zitten geen rare spikes in de grafiek, dat is het rare, hij ging vrij snel naar de 190 toe en bleef daar. Ik houd het er maar op dat het aan mijn Garmin ligt en laat me er niet door gek maken.. vreemd is het wel. Ook nog een kmtje rond beoogd 10k tempo gedaan, nog best een uitdaging midden door de stad met fietsers en stoplichten 15km/u lopen
Loop je met een hartslagband? Zo ja, dan misschien je kleding die statisch is en invloed heeft op de meting? Ik had vaak dit soort gezeik als ik een bepaald shirt aan had van dat dri-fit materiaal. Klinkt gek misschien, maar toch leek dat materiaal van invloed.![]()
![]()
Ik had hem in mijn sportbh geklikt. Maar ik denk niet dat het aan kleding ligt, want die is niet anders dan ik altijd draag.. Misschien heeft hij het lastiger in de kou of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk niet dat het morgen tijdens de HM dit weer is. Vooruitzichten laten juist in de middag een toename van regen en wind zien bij een graad of 6 a 7.
Loop je met een hartslagband? Zo ja, dan misschien je kleding die statisch is en invloed heeft op de meting? Ik had vaak dit soort gezeik als ik een bepaald shirt aan had van dat dri-fit materiaal. Klinkt gek misschien, maar toch leek dat materiaal van invloed.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maybe. Of misschien is de batterij aan vervanging toe?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn sportbh geklikt. Maar ik denk niet dat het aan kleding ligt, want die is niet anders dan ik altijd draag.. Misschien heeft hij het lastiger in de kou of zo.![]()
Tja geen idee. Nou ik ga voor nu gewoon op mijn gevoel af, dat was wel prima, en ik zie wel of het in de toekomst vaker gebeurtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maybe. Of misschien is de batterij aan vervanging toe?Bedankt voor het meedenken iig!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja geen idee. Nou ik ga voor nu gewoon op mijn gevoel af, dat was wel prima, en ik zie wel of het in de toekomst vaker gebeurtBedankt voor het meedenken iig!
![]()
![]()
Nieuwe schoenen gekocht, mijne kwamen uit 2008 kwam ik achter
De Mizuno Wave Inspire 12 met een extra zooltje.
Ik liep met mijn linker voet veel naar binnen, daarna opname laten maken met deze schoenen na er een aantal getest te hebben, en hier had ik dat een stuk minder mee.
Had toevallig ook vooral last van mijn linker scheenbeen, dus hopelijk gaat het hier beter mee![]()
![]()
Niet meer zo actief hier, lees af en toe nog eens mee. Wel lekker aan het lopen. Van de week een startnummer voor de CPC HM gekregen, morgen heet ik Daniel![]()
![]()
Tof schoentje!!![]()
Voel me niet helemaal fit vandaag. Of eigenlijk moet ik zeggen: Ik voel me helemaal niet fit vandaag.
Hoop dat dit morgen beter is. Beetje bijtijds het mandje in en hopen dat ik goed slaap.![]()
Iemand hier nog een tip voor een oefening?
Als ik lang berg op moet, ja ja lees heuveltjes hierow in t zuiden, dan krijg ik op een gegeven moment kramp lijkt t wel onder in mijn rug. Als ik weer bergaf ga of vlak loopt, dan herstelt zich dat snel en heb ik nergens meer last van.
Nu lijkt me dat juist omdat dat zo herstelt als ik niet meer bergop ga dat het misschien wel minder voor komt als ik bepaalde oefeningen doe.
Van de week zelfs een stukje weer bergaf gegaan om te herstellen en toen weer naar boven.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef Tarahumara het volgende:
Niet meer zo actief hier, lees af en toe nog eens mee. Wel lekker aan het lopen. Van de week een startnummer voor de CPC HM gekregen, morgen heet ik Danielsucces! En hoe voelt dat, een namechange?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Core stability oefeningen zijn altijd nuttigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Ynske het volgende:
Als ik lang berg op moet, ja ja lees heuveltjes hierow in t zuiden, dan krijg ik op een gegeven moment kramp lijkt t wel onder in mijn rug. Als ik weer bergaf ga of vlak loopt, dan herstelt zich dat snel en heb ik nergens meer last van.
Nu lijkt me dat juist omdat dat zo herstelt als ik niet meer bergop ga dat het misschien wel minder voor komt als ik bepaalde oefeningen doe.
Van de week zelfs een stukje weer bergaf gegaan om te herstellen en toen weer naar boven..![]()
ik houd van filmpjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Core stability oefeningen zijn altijd nuttig
speciale oefeningen waar ik op moet letten?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Het voelt alsof ik wat puntjes mis op m'n E...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]succes! En hoe voelt dat, een namechange?
![]()
Welkom Daniel!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef Tarahumara het volgende:
Niet meer zo actief hier, lees af en toe nog eens mee. Wel lekker aan het lopen. Van de week een startnummer voor de CPC HM gekregen, morgen heet ik Daniel
Core oefeningen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Ynske het volgende:
Van de week zelfs een stukje weer bergaf gegaan om te herstellen en toen weer naar boven.
Waarschijnlijk krijg je last van je rug omdat je dan niet meer "rechtop" loopt, maar wat voorovergebogen. Heb dat ook nog wel eens, en dat zijn die momenten dat je beseft dat je weer je yogamatje op de laminaatvloer mag uitrollen en weer eens wat core oefeningen moet gaan doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik houd van filmpjes
speciale oefeningen waar ik op moet letten?
https://www.youtube.com/r(...)stability+oefeningen
En een fitness bal is handig.![]()
thnx all, k ga me er eens in verdiepenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Planken! In het algemeen gewoon oefeningen voor een betere rompstabiliteit denk ik, zodat je niet in elkaar zakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Ynske het volgende:
Edit: ik was spuit 11 zie ik
Alleen maar bergaf lopen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Ynske het volgende:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: