SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De kids top 20quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die was nog presentatrice tijdens de laatste stuiptrekkingen van Fox Kids.
Was daarvoor Veronica volgens mijquote:
Ik dacht aan Flippo nieuws.quote:
Niets eigenlijk, althans die indruk had ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Wat ging er nou eigenlijk mis net in die andere SC?
Shin Chanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
mocht fox kids nooit kijken vroeger
te gewelddadig vond mijn vader
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom nietquote:
Was het oorspronkelijk ook niet. Zou mijn eigen kinderen ook gewoon Shin Chan laten kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat laatst nog eens gekeken
dat dat voor kinderen bedoeld was
Denk het ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het oorspronkelijk ook niet. Zou mijn eigen kinderen ook gewoon Shin Chan laten kijken.
'Hoe is die baby eigenlijk in je buik gekomen?'quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom niet
Waarschijnlijk mocht jij dat niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom niet
Jawel joh gekquote:
Hehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'Hoe is die baby eigenlijk in je buik gekomen?'
- Laat maar dat begrijp je wel als je wat ouder bent.
'Laat maar we hebben een kooi met hamsters op school.'
-'Dat is niet hetzelfde jongen, als mensen een baby maken gedragen ze zich niet als hamsters.'
'Pfiew gelukkig, want van dat rondrennen in dat rad zou je doodmoe worden.'
Ik keek als kind graag die oost Europese/scandinaviese kinderfilms die wel eens op 3 voorbij kwamen. Gingen vaker over seks en waren veel volwassener dan de Nederlandse films.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh gekStonden ook gewoon 12+ films hier op als kind
Adam & Evaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik keek als kind graag die oost Europese/scandinaviese kinderfilms die wel eens op 3 voorbij kwamen. Gingen vaker over seks en waren veel volwassener dan de Nederlandse films.
Dat soort dingen, Was Zweeds trouwensquote:
En later Skins natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat soort dingen, Was Zweeds trouwens
In Nederland had je dan de Kameleon ofzo
En in die landen films over drugsgebruik sex en weet ik veel.
Viva la bamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
mtv keek ik alleen pimp my ride en sporadisch made en jersey shore
Jackass vond ik wel echt kut en niet grappigquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jackass vond ik wel echt kut en niet grappig
toen met die donorshow flinke rellen mooi was datquote:
Ja, dat vond ik danwel weer leuk inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder was alleen the box leuk op tv, de rest was echt pure bagger.
Dat kon ik echt neit langer dan 10 minuten kijken zonder zelfmoord te willen plegenquote:
Ik dus ook. Valt me echt op dat ik zoveel niet ken wat andere kekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keek echt nooit tv eigenlijk
alleen sport
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik vroeger bij beste vriend binnenkwam
standaard the box aan op tv
Ik vond het niet super leuk maar keek het wel vaak omdat het voorbij kwam en ik MTV op een gegeven moment standaard aan had staan op mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon ik echt neit langer dan 10 minuten kijken zonder zelfmoord te willen plegen
tot mijn 15de wel veel tv gekeken eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keek echt nooit tv eigenlijk
alleen sport
Hier ook The Box was beste muziek zender.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik vroeger bij beste vriend binnenkwam
standaard the box aan op tv
Mijn vader vind politie op je hielen echt oprecht een leuk programma.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tot mijn 15de wel veel tv gekeken eigenlijk
nu af en toe 's avonds nog met vrienden beetje cops en politie op je hielen kijken enzo
was ook de enige zender die niet allemaal bullshit programma's erbij hadden maar gewoon puur muziek jammer dat het wegging toenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativ
ja echt heel jammer was toen ook gesprek van de dagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was ook de enige zender die niet allemaal bullshit programma's erbij hadden maar gewoon puur muziek jammer dat het wegging toen
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativ
WAT EEN ONTDEKKING MIKEYquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.
kan er wel om lachen af en toequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader vind politie op je hielen echt oprecht een leuk programma.
De box begon juist met rock muziek.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.
De titelsong van dat programma was een single van Hilary Duff.quote:
Snap ook niet waarom hij nog geen nobelprijs voor de wetenschap heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey komt soms met ontdekkingen waar Einstein nog een puntje aan kan zuigen
Ik mag jullie graag corrigeren als ik me iets beter herinner omdat ik een paar jaar ouder ben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey komt soms met ontdekkingen waar Einstein nog een puntje aan kan zuigen
Dat keek ik dan weer wel somsquote:
Een rock/metal zender interesseert echt niemandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mag jullie graag corrigeren als ik me iets beter herinner omdat ik een paar jaar ouder ben.
Maria (LaLaine in het echt )quote:
Het ging mee met de trend inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een rock/metal zender interesseert echt niemand
Niet voor niets werd het hiphop.
Sweet Valley high?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
En er was vroeger zo`n Australische High-school serie op tv die heel populair was, maar ik denk dat alleen Mikey dat nog weet
ken wel amerikaanse serie die ik wel eens keekquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
En er was vroeger zo`n Australische High-school serie op tv die heel populair was, maar ik denk dat alleen Mikey dat nog weet
Heartbreak High, had hem al gevondenquote:
Niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maria (LaLaine in het echt )
Is nu een crackhead.
Is ze overleden ?quote:
Ken Degrassi wel van vroeger, die nieuwe generations nooit gezien. Toen speelde zo`n blonde chick erinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken wel amerikaanse serie die ik wel eens keek
degrassi next gen met drake
Als kleuter had ik altijd nachtmerries van die schaduw.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Tiktak beste programma ooit.
Elan en ik zijn het hierover eens.
Het is dan ook niet een programma wat je als kleuter nog kijktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kleuter had ik altijd nachtmerries van die schaduw.
hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Tiktak beste programma ooit.
Elan en ik zijn het hierover eens.
Met deze gast erinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kleuter had ik altijd nachtmerries van die schaduw.
Ze zagen er allemaal welverpauperd uit jaquote:
Bah dat is gelukkig niet blijven hangen.quote:
Stekeltje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie mogen blij zijn als je dit niet kent
De eo voorloper van Stekeltje.
Stekeltje niet kennen, sowieso openbare kleuterschoolquote:
Met Rene Van Der Gijpquote:
Christelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekeltje niet kennen, sowieso openbare kleuterschool
Oh waitquote:
moffel en piertje, huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh school tv.We keken elke vrijdag naar school tv op de basisschool. Kom alleen even niet op de namen van die programma's.
dit was freakyquote:
Die namen ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moffel en piertje, huisje boompje beestje
Geen goed voorteken ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat een vliegtuig van royal air maroc neerstortte in mijn achtertuin
Ik maar 3 gelukkig veel wijven series zitten er in die lijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
http://www.complex.com/po(...)-dramas-of-all-time/
Hier moet je als teenager dus naar kijkenBijna alles gezien wel
Maar daar kijkt niemand van opquote:
Niks mis met wijvenseriesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik maar 3 gelukkig veel wijven series zitten er in die lijst.
Dat is waar. Maar toch. Veel topics laatste 24 uur weer tijdelijk dicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar kijkt niemand van op
Daar heeft VBL SC nooit last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch. Veel topics laatste 24 uur weer tijdelijk dicht.
Gelukkig ligt het niet aan de users zelfquote:
Wat een opmerking van fok-it!quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Wacht gewoon tot het herfst is en ga met z'n allen naar het bos toe jongens. Stokken voor iedereen
Compleet gestoord jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA. Speciale feedback topic voor de stok?![]()
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?
Net zo druk als jij pas toen je jezelf kwam afreageren in dit lege topic omdat je een slecht feestje had.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo druk als jij pas toen je jezelf kwam afreageren in dit lege topic omdat je een slecht feestje had.!
Waaaaatquote:
Mn tel is aan t opladen bovenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn selfie die ik jou zo ga sturen ook
Hahaha die Pharkus. Wat is dat voor teringdebiel danquote:
dit is ook niet erg slim.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaha die Pharkus. Wat is dat voor teringdebiel dan![]()
Sorry heeft met mijn geloof te maken, wil je dat er buiten laten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow wil je mijn geaardheid hierbuiten laten?
Ja is goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry heeft met mijn geloof te maken, wil je dat er buiten laten?
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocrietquote:
I know.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocriet
Niet alleen een note hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocriet
Rot op johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?
Nee inderdaad.quote:
Gvd keek je toevallig of had je daar nu serieus een TR voor?quote:
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd keek je toevallig of had je daar nu serieus een TR voor?
Braafquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg, gun jullie geen dicht topic.
De enige user met Kano in zijn naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.
Het was ook niet te verwachten dat er trammelant zou zijn.
Daarom ben ik hier. De beste moderator met kano in zijn username.
Er zijn geen andere mods met kano in hun naam zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.
GRTD is ook wel eens op visite bij KLB.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom vegte dan.quote:
Kan dat niet permanent?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD is ook wel eens op visite bij KLB.
Als het hier weer eens dood is omdat Etsu moet studeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik reageer er de laatste tijd wel elke dag even. Ligt beetje aan de sfeer die er is enz.quote:
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.quote:
Ik had vannacht 4 uur slaap, ik ken je gevoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.
Ben ook geen 16 meer.
Kano even serieuze vraag:quote:
Omdat het een leuk spel is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano even serieuze vraag:
Waarom laat je dat gekke stok-topic nog open?
Haha oudjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.
Ben ook geen 16 meer.
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het een leuk spel is.
Jammer dat het steeds verpest moet worden.
Ik zal je binnenkort wel een kusje voor het slapengaan komen brengenquote:
Zou hem meesmokkelen naar turkijwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.quote:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het een leuk spel is.
Jammer dat het steeds verpest moet worden.
Oh..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.
Ik zou het leuk vinden als je meespeelt, maar wel volgens de paar simpele regels gaarne.
Van die op heb je wel gelijk misschien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.
En dan ben ik nog wel een ervaren FOK!ster.
Wow al die mods gaan wild vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.![]()
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzoquote:
Prachtige invasiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
zit op schoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC / FOK!Stok door Nederland #105 ONDERWEG (zwagertie)
Met de kano halen mag wel
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennenquote:
Godverquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennen
Zal wel eens kijken of ik ze nog kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel makkelijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Mijn autootjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel handig.
Nou dan moet je het wel bont maken volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Het was maar een grapje Kanoquote:
Wowquote:
CK heeft vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zijn madeliefff en catkiller zo stil
Ik hou niet van grapjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was maar een grapje KanoIk weet dat iedereen in dat topic hooggeleide G is
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowDat is lang. En ik denken dat 1x in 2/3 weken al weinig is haha.
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :Squote:
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :S
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Ah.. Nee hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?![]()
Ze hebben recentelijk mijn oude kamer omgebouwd naar de keuken.Dus ik heb helemaal niks meer daar.
Vindt kat dat wel leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Oeh ben je nat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Lijkt me niet iets om hier te bespreken.quote:
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buiten!
Ik ook wel maar ik wacht eerst tot het weer warm is buiten. Ga ik ze op de markt eten op vrijdag.quote:
Mijn baas lijkt anders best op die gast, zal het straks even doorgevenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk blijven alleen jij en ik samen over![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat doet echt pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou namelijk niet zo van katten nagels in mijn huid.
Na het lezen van ditquote:
Is bella toch maar mijn #1 fav kittyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na het lezen van dit
[..]
Is bella toch maar mijn #1 fav kitty
Volgens mij wil ze jou vermoordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doen!
Het is een enorme trut soms haha. Als ze niet geaaid wil worden dan gaat ze je gewoon meppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze jou vermoorden
witje weet wel wie de baas in huis isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mijquote:
Waarom zeg je dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
doe eens een linkjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
Living on the edge tochquote:
Oh het was hier, dacht US ofzoquote:
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk benquote:
zie DMquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk ben
Oh dat is wel tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |