Godverquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennen
Zal wel eens kijken of ik ze nog kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel makkelijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Mijn autootjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel handig.
Nou dan moet je het wel bont maken volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Het was maar een grapje Kanoquote:
Wowquote:
CK heeft vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zijn madeliefff en catkiller zo stil
Ik hou niet van grapjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was maar een grapje KanoIk weet dat iedereen in dat topic hooggeleide G is
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowDat is lang. En ik denken dat 1x in 2/3 weken al weinig is haha.
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :Squote:
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :S
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Ah.. Nee hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?![]()
Ze hebben recentelijk mijn oude kamer omgebouwd naar de keuken.Dus ik heb helemaal niks meer daar.
Vindt kat dat wel leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |