SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De kids top 20quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die was nog presentatrice tijdens de laatste stuiptrekkingen van Fox Kids.
Was daarvoor Veronica volgens mijquote:
Ik dacht aan Flippo nieuws.quote:
Niets eigenlijk, althans die indruk had ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Wat ging er nou eigenlijk mis net in die andere SC?
Shin Chanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
mocht fox kids nooit kijken vroeger
te gewelddadig vond mijn vader
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom nietquote:
Was het oorspronkelijk ook niet. Zou mijn eigen kinderen ook gewoon Shin Chan laten kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat laatst nog eens gekeken
dat dat voor kinderen bedoeld was
Denk het ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het oorspronkelijk ook niet. Zou mijn eigen kinderen ook gewoon Shin Chan laten kijken.
'Hoe is die baby eigenlijk in je buik gekomen?'quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom niet
Waarschijnlijk mocht jij dat niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt gekeken. Geen idee waarom niet
Jawel joh gekquote:
Hehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'Hoe is die baby eigenlijk in je buik gekomen?'
- Laat maar dat begrijp je wel als je wat ouder bent.
'Laat maar we hebben een kooi met hamsters op school.'
-'Dat is niet hetzelfde jongen, als mensen een baby maken gedragen ze zich niet als hamsters.'
'Pfiew gelukkig, want van dat rondrennen in dat rad zou je doodmoe worden.'
Ik keek als kind graag die oost Europese/scandinaviese kinderfilms die wel eens op 3 voorbij kwamen. Gingen vaker over seks en waren veel volwassener dan de Nederlandse films.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh gekStonden ook gewoon 12+ films hier op als kind
Adam & Evaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik keek als kind graag die oost Europese/scandinaviese kinderfilms die wel eens op 3 voorbij kwamen. Gingen vaker over seks en waren veel volwassener dan de Nederlandse films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |