Stekeltje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie mogen blij zijn als je dit niet kent
De eo voorloper van Stekeltje.
Stekeltje niet kennen, sowieso openbare kleuterschoolquote:
Met Rene Van Der Gijpquote:
Christelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekeltje niet kennen, sowieso openbare kleuterschool
Oh waitquote:
moffel en piertje, huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh school tv.We keken elke vrijdag naar school tv op de basisschool. Kom alleen even niet op de namen van die programma's.
dit was freakyquote:
Die namen ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moffel en piertje, huisje boompje beestje
Geen goed voorteken ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat een vliegtuig van royal air maroc neerstortte in mijn achtertuin
Ik maar 3 gelukkig veel wijven series zitten er in die lijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
http://www.complex.com/po(...)-dramas-of-all-time/
Hier moet je als teenager dus naar kijkenBijna alles gezien wel
Maar daar kijkt niemand van opquote:
Niks mis met wijvenseriesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik maar 3 gelukkig veel wijven series zitten er in die lijst.
Dat is waar. Maar toch. Veel topics laatste 24 uur weer tijdelijk dicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar kijkt niemand van op
Daar heeft VBL SC nooit last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch. Veel topics laatste 24 uur weer tijdelijk dicht.
Gelukkig ligt het niet aan de users zelfquote:
Wat een opmerking van fok-it!quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Wacht gewoon tot het herfst is en ga met z'n allen naar het bos toe jongens. Stokken voor iedereen
Compleet gestoord jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA. Speciale feedback topic voor de stok?![]()
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?
Net zo druk als jij pas toen je jezelf kwam afreageren in dit lege topic omdat je een slecht feestje had.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo druk als jij pas toen je jezelf kwam afreageren in dit lege topic omdat je een slecht feestje had.!
Waaaaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |