Dat kon ik echt neit langer dan 10 minuten kijken zonder zelfmoord te willen plegenquote:
Ik dus ook. Valt me echt op dat ik zoveel niet ken wat andere kekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keek echt nooit tv eigenlijk
alleen sport
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik vroeger bij beste vriend binnenkwam
standaard the box aan op tv
Ik vond het niet super leuk maar keek het wel vaak omdat het voorbij kwam en ik MTV op een gegeven moment standaard aan had staan op mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon ik echt neit langer dan 10 minuten kijken zonder zelfmoord te willen plegen
tot mijn 15de wel veel tv gekeken eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keek echt nooit tv eigenlijk
alleen sport
Hier ook The Box was beste muziek zender.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik vroeger bij beste vriend binnenkwam
standaard the box aan op tv
Mijn vader vind politie op je hielen echt oprecht een leuk programma.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tot mijn 15de wel veel tv gekeken eigenlijk
nu af en toe 's avonds nog met vrienden beetje cops en politie op je hielen kijken enzo
was ook de enige zender die niet allemaal bullshit programma's erbij hadden maar gewoon puur muziek jammer dat het wegging toenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativ
ja echt heel jammer was toen ook gesprek van de dagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was ook de enige zender die niet allemaal bullshit programma's erbij hadden maar gewoon puur muziek jammer dat het wegging toen
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd die airplay voor THC, kempi, u-niq, negativ
WAT EEN ONTDEKKING MIKEYquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.
kan er wel om lachen af en toequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader vind politie op je hielen echt oprecht een leuk programma.
De box begon juist met rock muziek.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de box begon had je nog geen Kempi en Negative.
De titelsong van dat programma was een single van Hilary Duff.quote:
Snap ook niet waarom hij nog geen nobelprijs voor de wetenschap heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey komt soms met ontdekkingen waar Einstein nog een puntje aan kan zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |