Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank je Fann, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Lekker positief weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...
Maar waarom die Russen?quote:
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Ach, die opmerking had net zo goed van mij kunnen komen, ik denk er net zo over, Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Dat hebben we toch allemaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.
our lovely savierquote:
Jij daagde me uit, en dat werkt bij mij averechts.quote:
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-koen-everink.html
krijg nou wat!
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Moquote:
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Mo![]()
En ik wacht rustig een topicje extra hoor
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.![]()
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?
Dan is het wel ineens raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik was het zelfs alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.
Ik zeg SCHULDIG!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........
nah... we lezen het wel dan, ik klik de krant aan en BAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dat weet je nooitmisschien had hij wel meer vijanden, maar toevallig is het wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.
Hoe meer verwarring en onduidelijkheden, des te lager je straf.
En die Badr, die doet het tegenwoordig toch met die bekende voetballert? Of hoe zit dat nou?![]()
Badr.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
altijd die editsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, sorry, ik moet me dan even verplaatsten in wat jij niet begrijpt, de edit maakt het dan duidelijker, weliswaar een fractie van een seconde te laat, my bad.quote:
Is dat moeilijk om jezelf in mij te verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik moet me dan even verplaatsten in wat jij niet begrijpt, de edit maakt het dan duidelijker, weliswaar een fractie van een seconde te laat, my bad.
Niet echt, maar voor jou heb ik wel meer letters nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat moeilijk om jezelf in mij te verplaatsen?
owquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt, maar voor jou heb ik wel meer letters nodig.
Ach, ik begrijp jou tenminste wel meestal, en dat kan ik niet van iedereen zeggen.quote:
Maar niet Baddertje zelf danquote:
Over zijn sportprestaties zie je mij niets negatiefs beweren, ik heb ook geen verstand van sport, maar als ik alle negatieve zaken die de ronde doen op een rij zet, is mijn beeld van deze gast niet bijzonder positief, integendeel.quote:
Vorige maand was ie even op Schiphol..... Ja hijzelf zit in Marokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet Baddertje zelf danáls en ik herhaal zéér nadrukkelijk áls
voor het geval dát
![]()
maar áls hij er iets mee te maken heeft dan heeft ie het ''laten'' doen natuurlijk, anders zou het wel héél dom zijn....
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige maand was ie even op Schiphol..... Ja hijzelf zit in Marok
Ik weet het dat je het snaptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensáls hij er iets mee te maken heeft dat heeft hij natuurlijk gezorgd dat hij niet in de buurt is en één of andere alibi heeft, dat snapt mijn Oma ook
Zij heeft toch hopelijk geen banden met Badr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensáls hij er iets mee te maken heeft dat heeft hij natuurlijk gezorgd dat hij niet in de buurt is en één of andere alibi heeft, dat snapt mijn Oma ook
En waar was Badr?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-koen-everink.html
krijg nou wat!
Geeft nietquote:
Ik vind het een vreeeeeeemd verhaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Geeft nietBadr zat natuurlijk ergens anders
![]()
Beautiful times in my beautiful country![]()
[ afbeelding ]
https://twitter.com/badr84hari/status/705045013634424834
Ik ook niet, maar ja evengoed triest, lig je dan met je 15 miljoen, als hij die nog had dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik ben gelukkig niet bekend in de kickbox wereld...
http://www.quotenet.nl/Ni(...)or-Badr-spook-174806quote:Everink kon dat geld makkelijk missen, hij maakte fortuin in de reisbranche. In 2012 verkocht hij zijn aandelen in Eliza was Here. Later probeerde hij het met Bella Vakanza, maar in 2013 vertelde hij aan Quote dat hij zijn energie beter anders kon besteden, en zette hij Entrepreneur of the Sundio Group op zijn kaartje. Hij stond in 2013 met ¤15 miljoen op de Quote 500 Junior.
Koen Everink werd onlangs 42 jaar oud. Hij was gescheiden en laat één dochter (6) na.
Geld maakt niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja evengoed triest, lig je dan met je 15 miljoen, als hij die nog had dan...
42 jaar en een dochtertje van 6
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)or-Badr-spook-174806
Ik ga schappies doen........
Je hebt geld nodig om te kunnen leven, maar van teveel word je niet gelukkig als je het niet al van tevoren was, het is niet meer dan handig, en teveel kan zelfs lastig worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze heb het nu wel nodig om schappies te doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar het zijn verdomd leuke meiden...
zou het?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie zich maar sexy voelt als 'ie danst...
Ik kennelijk ook niet, hij is niet van 'Sexy Als Ik Dans' zie ik nu...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik hem nog nooit gehoord heb
Nee, 'Sexy Als Ik Dans' is toch van Humberto?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kennelijk ook niet, hij is niet van 'Sexy Als Ik Dans' zie ik nu...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, 'Sexy Als Ik Dans' is toch van Humberto?
quote:
Het is lang geleden dat dat me is overkomen...quote:
Ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik hem nog nooit gehoord heb
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ga ik de Minions eens kijken.... Weet ik ook waar dat over gaat... Was het ook nog vermakelijk en ik kon ze zelfs grotendeels begrijpen...
Je danst zeker nooit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat dat me is overkomen...
ik ga hem niet inkoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, ik knik alleen nog maar met mijn koppie mee in de maat...
Zoals Rob Stenders vanmorgen zei:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]je bent Fan van Douwe?
Ik vond er niet veel aan hoormaar van mij mag het
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Rob Stenders vanmorgen zei:
Ladies & gentlemen, and now for the Netherlands: Pushin´Bob...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, ik knik alleen nog maar met mijn koppie mee in de maat...
Da's genoeg...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
effe gniffelen toen ik het me voorstelde
Maakt dat wat uit qua smaak of zo...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Hele eten is verpest door de verkeerde olijfolie![]()
Spaanse olijfoliewat een gore zooi
Nou bij deze welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit qua smaak of zo...
Pas maar op, vroeger ging daar mensen aan dood... mijn schoonzusje bv... nooit gekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Hele eten is verpest door de verkeerde olijfolie![]()
Spaanse olijfoliewat een gore zooi
Ik wist wel dat het slecht was, maar zó slecht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op, vroeger ging daar mensen aan dood... mijn schoonzusje bv... nooit gekend
Heeft die Griek z'n olie van de auto ververst en de oude in jouw fles gegooid...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij deze welhet smaakt naar ouwe motorolie
Dan heb je een verkeerde olijfolie... Normaliter moet het geen probleem zijn.. Ik gebruik het altijd.. niets mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het slecht was, maar zó slecht?![]()
het rook al vies trouwens
Nee, gewoon een andere geprobeerd om dat die andere die we altijd hebben uitverkocht wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft die Griek z'n olie van de auto ververst en de oude in jouw fles gegooid...
Nee, ik heb ook wel eens ándere Spaanse olijfolie gehad en die was wel goed hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde olijfolie... Normaliter moet het geen probleem zijn.. Ik gebruik het altijd.. niets mis mee
Ik wil net zeggen, in Andalusië staan die bomen toch niet alleen voor de zonnebrandolie...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde olijfolie... Normaliter moet het geen probleem zijn.. Ik gebruik het altijd.. niets mis mee
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
Leandra heeft het er ook maar druk mee met die NWS spammers.... NWS / Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven #2
Geen Jumbo in de buurt hier...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, gewoon een andere geprobeerd om dat die andere die we altijd hebben uitverkocht was![]()
zonde van het geld, maar jammer dan, dit ga ik niet eten
fan? ik ben geen 14, tis gewoon een leuk mensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]je bent Fan van Douwe?
Ik vond er niet veel aan hoormaar van mij mag het
ah dát kan ook, ik ken hem niet Sas, ik oordeelde alleen over het liedje, niet over hemquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:26 schreef sacha het volgende:
[..]
fan? ik ben geen 14, tis gewoon een leuk mens
nu moet ik straks aan jou denken als ik asperges eetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog even en het kan weer...
En elke keer dan weer die lach van je zoals ik via Vocaroo gehoord heb bij je Rappers Delight poging.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nu moet ik straks aan jou denken als ik asperges eet
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En elke keer dan weer die lach zoals ik via Vocaroo gehoord heb bij je Rappers Delight poging.
Daar moet ik dan steeds weer om lachen...
Wanneer ga je weer naar de Jumbo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
In de RLS was ook een radioprogramma daar was hel helemaal érg
ah....... dat was bij de AH met die koffiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil jou daar wel eens met die ouwetjes horen beppen...
OK, de AH dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dat was bij de AH met die koffietoen heb ik ook wel gelachen, dat klopt
Kijk nog eens op het etiket.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij deze welhet smaakt naar ouwe motorolie
Als het al niet lekker ruikt had ik het er ook niet in gedaan. Duh!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het slecht was, maar zó slecht?![]()
het rook al vies trouwens
Ik ruik meestal ook even aan de fles, voordat ik het gebruikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het al niet lekker ruikt had ik het er ook niet in gedaan. Duh!
Eerlijk gezegd doe ik dat met alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ruik meestal ook even aan de fles, voordat ik het gebruik
En dan rook je ook nog eens..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat met alles.
Ook dat ruik en voel ik voor ik het rook, elke partij is anders, net als bij andere verse producten, elke batch is er eentje.quote:
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je slechter ruikt ls roker....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dat ruik en voel ik voor ik het rook, elke partij is anders, net als bij andere verse producten, elke batch is er eentje.
Weet ik, maar mijn neus is nog prima.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je slechter ruikt ls roker....
ik weet niet wat ik lees daar, ik word er onpasselijk vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook zo.....ik ben blij dat ik geen mod ben, daar niet en nergens niet
Oh ja ... Fijn weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik lees daar, ik word er onpasselijk van
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik lees daar, ik word er onpasselijk van
Niet kunnen kokenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ruik meestal ook even aan de fles, voordat ik het gebruik
Ik ook en een eitje erbijquote:
Dat is niet alleen in NWS het geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je het gek?![]()
De bevolking aldaar bestaat hoofdzakelijk uit roeptoeters en leeghoofden.....![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in NWS het geval.
Er lopen hier heel wat vreemde vogels rond, heb ik vanmiddag weer mogen ervaren...
Dit is fucking brilljantquote:
Dat zei ik nog tegen die Griek, maar die vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het al niet lekker ruikt had ik het er ook niet in gedaan. Duh!
Ik ruik ook overal aanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat met alles.
Je vergeet.....quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de vluchtelingen, dat is al één![]()
gewoon écht álles
Dat lees je zo hier en daar wel eens, meer belasting betalen, hun schuld, slecht weerquote:
Ik begreep 'm even niet als reactie op de post van Dees die weer op mij reageerde...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat lees je zo hier en daar wel eens, meer belasting betalen, hun schuld, slecht weer
hun schuldik bedoelde dus niet serieus dat het hun schuld is heh
ow... ja ze had het niet tegen mij da's waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep 'm even niet als reactie op de post van Dees die weer op mij reageerde...
Kijk, zo krijg je misverstanden...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ja ze had het niet tegen mij da's waar![]()
mijn schuld dan
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zeg dat nou niet.
Daar krijg je spijt van...
Of je tieft een paar dagen weg. Ik sneer niet ik verbaas me over jou kook gekut en die griekquote:
nou ja zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je tieft een paar dagen weg. Ik sneer niet ik verbaas me over jou kook gekut en die griek
Dat was niet mijn insteek...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je tieft een paar dagen weg. Ik sneer niet ik verbaas me over jou kook gekut en die griek
Ik eet wel even lekkerquote:
Linoleum schijnt pas lekker te zijn als je het wat langer laat sudderen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet wel even lekkerVinyl is een aanrader
Dat verwijder ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linoleum schijnt pas lekker te zijn als je het wat langer laat sudderen...
In een zit? 5 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.moviemeter.nl/film/69903
Ik zou niet met je willen ruilen.quote:
Truste.quote:
Geen idee...ik neem aan met even bijlezen en modje spelen.quote:
Dacht dat jij druk wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee...ik neem aan met even bijlezen en modje spelen.![]()
Je moet toch bezig blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
DOe maar wat rustiger aan dan... Nergens goed voor
Die bestaan al lang, je moet er van houden, ik ben er geen liefhebber van, het 'rookt' wel 'gezonder'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. Zo kwam ik net een Weed Vaporizer tegen... Wist niet eens dat het bestond
Mocht ik het ooit nodig hebben ga ik het zo doen... Ik vond hett draaien altijd zo'n gedoequote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bestaan al lang, je moet er van houden, ik ben er geen liefhebber van, het 'rookt' wel 'gezonder'.
Ik vind het ook nogal gedoe, maar mijn gewoonten veranderen niet meer na 40 jaar, ben mijn bong gewend en draai als ik er zin in heb eentje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht ik het ooit nodig hebben ga ik het zo doen... Ik vond hett draaien altijd zo'n gedoe
Dat is het voordel van het nog niet als een gewoonte hebben... Kun je profiteren van de nieuwste snufjes..Zag net zelfs dat die dingen ook al nagemaakt worden door goedkopere versies...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal gedoe, maar mijn gewoonten veranderen niet meer na 40 jaar, ben mijn bong gewend en draai als ik er zin in heb eentje.
edit: ik begreep het verkeerd, je bedoeld je vind draaien gedoe, dat valt reuze mee met lange vloei en tips, ik vind een vaporizer dus niks voor mij, dat bedoelde ik.
Ik lul ook maar wat, ik moest eerst googelen wat het ook weer wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:59 schreef chufi het volgende:
Er zijn vele soorten, dus welke nu de beste is ....
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat, ik moest eerst googelen wat het ook weer was
Wat lang haar en we hebben een Moquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom.....
maar hij zag er wel handig uit, dat wel.
Je hebt niet goed gelezen, ik maak geen reclame, want ik rook zelf niet via een vaporizer........ik heb al 35+ jaar mijn bong (natuurlijk niet al die jaren dezelfde, die dingen slijten uiteindelijk ook).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze is handig, Mo maakt reclame dus zal wel goed zijn
![]()
Had je dat gisteren niet ook al gedaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:23 schreef chufi het volgende:
Nu eerst even douchen en boodschappen doen...
ja, ja, ik maakte een grapje Mo, omdat jij ook lang haar hebt en en.....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, ik maak geen reclame, want ik rook zelf niet via een vaporizer........ik heb al 35+ jaar mijn bong (natuurlijk niet al die jaren dezelfde, die dingen slijten uiteindelijk ook).
Sowieso maak ik nergens reclame voor, iedereen moet gewoon lekker doen en laten wat ie zelf wil, doe ik zelf ook.![]()
![]()
Boodschapjes in huis? Niks vergeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ik maakte een grapje Mo, omdat jij ook lang haar hebt en en.....
la maar zitten ook eigenlijk
ik moet straks nog effe een paar dingetjes halen, maar het is zonnig hiero.......quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Boodschapjes in huis? Niks vergeten?
Dat was ik, vast wel. Maar morgen weer een dagquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Boodschapjes in huis? Niks vergeten?
Dat zou ik ook zeggen als de koffie niet op wasquote:
Ja toch.. Tot 22:00 hierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als de koffie niet op was![]()
maar anders kan het vanavond nog, dat is dan wel weer het handige dat de winkels altijd open zijn.
ja hier ook geloof ik of tot 21.00 uur, zou ik op de website moeten kijkenquote:
Sas is toch niet thuis dus het is goed zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
Moet ik naar de zeikhoek of mag ik hier ook zeggen dat ik baal van dat mooie weer![]()
tóch even naar buiten geweestkén net
Denk je dat ze zich daar druk om maken zou dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas is toch niet thuis dus het is goed zo
Hier heb je alvast een dweiltje, zolang je het zelf opruimt mag je wat mij betreft zoveel zeiken als je wil, ik besef me net dat ik toch nog naar de winkel moet (Aldi, daar ben ik al weken niet meer geweest), koffie is bijna op..... en dan neem ik meteen roomboter, filterhulzen en een family pack pleepapier mee, dan kan ik weer even vooruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
Moet ik naar de zeikhoek of mag ik hier ook zeggen dat ik baal van dat mooie weer![]()
tóch even naar buiten geweestkén net
Mijn koffie was helemaal opquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een dweiltje, zolang je het zelf opruimt mag je wat mij betreft zoveel zeiken als je wil, ik besef me net dat ik toch nog naar de winkel moet (Aldi, daar ben ik al weken niet meer geweest), koffie is bijna op..... en dan neem ik meteen roomboter, filterhulzen en een family pack pleepapier mee, dan kan ik weer even vooruit.
Ik maakte zojuist de laatste open, dus tijd voor een nieuwe voorraad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn koffie was helemaal opik dacht dat ik nog een pak had liggen, maar die was er ook al doorheen gejaagd, we drinken teveel koffie hiero
Senseo toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn koffie was helemaal opik dacht dat ik nog een pak had liggen, maar die was er ook al doorheen gejaagd, we drinken teveel koffie hiero
Er is ieder dag wel een nieuw schandaal met voedselquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maakte zojuist de laatste open, dus tijd voor een nieuwe voorraad.
Je moet die 'onzin' gewoon niet lezen, dat leeft een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is ieder dag wel een nieuw schandaal met voedsel![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)xfam-fair-trade.html
béétje extra ijzer kan nooit kwaad
Nee, ik was ooit ook een onwetende...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Yepmoet ik me schrap zetten voor het commentaar
ik lees dat juist meestal welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet die 'onzin' gewoon niet lezen, dat leeft een stuk aangenamer.
Daarom ben je ook vaker in 'paniek'.quote:
Ik ben niet in paniek hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom ben je ook vaker in 'paniek'.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat kan je op iedere hoek van de staart kopen, dus Appie/eitje...
oh ja die moesten ook allemaal terug, wat een geld zal dat gekost hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef MadMaster het volgende:
En nergens Marsen, Snickers of Nutsen...
Ik had nog een berg van die uitgedroogde dingen liggen, dat heeft me nu juist weer geld opgeleverd...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja die moesten ook allemaal terug, wat een geld zal dat gekost hebben
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had nog een berg van die uitgedroogde dingen liggen, dat heeft me nu juist weer geld opgeleverd...
Heb je ze teruggebracht? Ik neem meestal niet eens de moeite voor zulke dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze waren nog verpakt, maar lagen al een tijdje op de plank...
Yep, ze lagen toch maar stof te happen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ze teruggebracht? Ik neem meestal niet eens de moeite voor zulke dingen
Dan snoep jij zeker niet zoveelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze lagen toch maar stof te happen...
Klopt, meestal kopen we zo'n partij in een opwelling, eten we er een paar en dan blijft de rest liggen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan snoep jij zeker niet zoveelals hier marsen of iets van chocolade zou liggen is het binnen no time opgegeten en niet door mij
Beter.... ik eet ook wel eens zoiets maar dan koop ik zo'n zak met kleintjes, ook niet vaak hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, meestal kopen we zo'n partij in een opwelling, eten we er een paar en dan blijft de rest liggen...
Ik ben meer van de hartige hap, nootjes zijn niet veilig voor me...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter.... ik eet ook wel eens zoiets maar dan koop ik zo'n zak met kleintjes, ook niet vaak hoor
Ik ook, nootjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hartige hap, nootjes zijn niet veilig voor me...
Appelcake met amandelen en/of hazelnoten...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, nootjes![]()
Al heb ik nu een appelcake in de oven staan....met een scheut Licor 43 door het beslag.
Nog lekkerder, maar mijn man krijgt jeuk van notenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Appelcake met amandelen en/of hazelnoten...
Wat moet ik daar nou op zeggen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lekkerder, maar mijn man krijgt jeuk van noten
Zoveel heb je daar toch niet voor nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Het ergste van cake bakken is de keuken opruimen
Zeg maar nietsquote:
dat klinkt vreemdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lekkerder, maar mijn man krijgt jeuk van noten
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar niets![]()
Hij baalt er zelf ook van want is ook gek op noten, maar sinds hij in zijn blote kont in de vrieskou in de tuin heeft gestaan omdat hij gek werd van de jeuk let hij er iets beter op
Hou op...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar niets![]()
Hij baalt er zelf ook van want is ook gek op noten, maar sinds hij in zijn blote kont in de vrieskou in de tuin heeft gestaan omdat hij gek werd van de jeuk let hij er iets beter op
Zeker nog nooit appeltaart gebakken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel heb je daar toch niet voor nodig?
Wat appelschillen en klokhuizen nu dan extra, maar verder...
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Jeuk VAN de noten, niets AAN zijn noten hè
Appelcake was het toch?quote:
U begrijpt de hilariteit...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Jeuk VAN de noten, niets AAN zijn noten hè
Ja, appelcake inderdaad. Maar al die ingrediënten moeten natuurlijk ook ergens in hèquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Appelcake was het toch?
Of was dat meer mijn wens?
Maar dan nog, meel, boter, wat suiker, eieren, melk/water, evt. bakpoeder, kaneel, bakblik, klaar...
OK, mengkom er nog bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, appelcake inderdaad. Maar al die ingrediënten moeten natuurlijk ook ergens in hè
Maar het is al opgeruimd hoor, nu kan ik de verse champignonsoep gaan maken.
Gezellig, er is genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, mengkom er nog bij.
En ik kom zo bij je eten...
Lekker. Ik ben ook maar weer eens aan het koken gegaan, na dagen van bezorgeten en uit de vriezer eten ben ik dat wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
Ik heb weer eens zin in Hollands Potdus dat wordt Spinazie á la creme, aardappeltjes
en een Vega worstje
Mw. MM heeft onlangs ook allerlei soepen gemaakt; champignons-, tomaten-, ossenstaart-, goulash-, kippen- en linzensoep.quote:
Alleen al van de geur nu geniet ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dat ook weer eens doen een cake bakkenik kán het wel
Herkenbaar, maar life goes on...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben ook maar weer eens aan het koken gegaan, na dagen van bezorgeten en uit de vriezer eten ben ik dat wel een beetje zat.
oh ja dat kan ik me voorstellen Deesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben ook maar weer eens aan het koken gegaan, na dagen van bezorgeten en uit de vriezer eten ben ik dat wel een beetje zat.
Jullie zijn dus ook soepmensen, hier is het elke zaterdag soep.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft onlangs ook allerlei soepen gemaakt; champignons-, tomaten-, ossenstaart-, goulash-, kippen- en linzensoep.
Ik lepel wel door...
Bij mij zou het dan deze wordenquote:
Ja, soep heerlijk. Mits niet te veel 'herkenbare' groenten, dus absoluut geen groentensoep.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie zijn dus ook soepmensen, hier is het elke zaterdag soep.
Courgettesoep, ook heerlijk
Ik vind het ook wel weer fijn, vandaag zijn we ook naar het tuincentrum geweest om de potten op het balkon te vullen. Een beetje kleur en fleur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja dat kan ik me voorstellen Deesén het is een goeie afleiding
Marmercake is ook lekker inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij zou het dan deze worden
http://www.okokorecepten.nl/recept/bakrecepten/cake/marmercake
die Griek moet ook geen noten in zijn cake, hij krijgt er geen jeuk van hoor dan niet![]()
meneer blieft dan gewoon niet
Heel goed Dees, wat MM zegt, leven gaat door en je moet wel....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer fijn, vandaag zijn we ook naar het tuincentrum geweest om de potten op het balkon te vullen. Een beetje kleur en fleur.
Hier is 'ie ook de helft minder gevuld dan voorheen.quote:
Ik blief ook geen groentesoepquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, soep heerlijk. Mits niet te veel 'herkenbare' groenten, dus absoluut geen groentensoep.
Courgettesoep, pompoensoep en dat soort versies sla ik dus met liefde over...
Die raak ik niet zomaar kwijtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heel goed Dees, wat MM zegt, leven gaat door en je moet wel....
Maar ik ben blij dat je je humor nog hebt
Ik ga straks roerei met zalm en toast maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blief ook geen groentesoep![]()
Maar de courgettesoep met stukjes gerookte zalm
óók lekker, als het maar geen zalm van de Jumbo is danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga straks roerei met zalm en toast maken.
Met tomatensoep van mw. MM er bij...
Dat klinkt ook smakelijk, voor bij de soep heb ik Italiaanse bollen, waar ik een spiegelei met tomaat op bak.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga straks roerei met zalm en toast maken.
Met tomatensoep van mw. MM er bij...
Nee, rechtstreeks uit de rokerij uit Den Oever...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
óók lekker, als het maar geen zalm van de Jumbo is dan
Ik krijg honger van julliequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook smakelijk, voor bij de soep heb ik Italiaanse bollen, waar ik een spiegelei met tomaat op bak.
Alsof we nog in CUL zitten
oei...... lekker !!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rechtstreeks uit de rokerij uit Den Oever...
Damn, water loopt me in de mond.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook smakelijk, voor bij de soep heb ik Italiaanse bollen, waar ik een spiegelei met tomaat op bak.
Alsof we nog in CUL zitten
als ik zeg, ik ook krijg ik straks weer commentaar, maar tis wél waarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, water loopt me in de mond.
Ik heb de laatste tijd een hoop geleerd qua koken en zo.
Vind het zelfs leuk...
Ik zeg daar zelden of nooit wat over...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik zeg, ik ook krijg ik straks weer commentaar, maar tis wél waar
quote:Pjotr en Jolanda gaan op de Spaanse toer, want sherry is back!! Sherry staat in inmiddels veel hippe bars en clubs in de wereld weer helemaal op de kaart.
Wij gaan er een hele gezellige, Spaanse middag van maken!
U komt alles te weten over sherry, we gaan 6 verschillende proeven. Bij elke sherry krijgt u 2 overheerlijke tapas.
Dus iedereen die houdt van leuke wijn-spijs combi's en een gezellige middag, geef je dan nu op.
Zullen we alvast 1 combinatie verklappen......?
Osborne Coquinero Fino een zeer droge Sherry met een soepele smaak. De aroma's van hazelnoot en de mooie helder gouden kleur maken dit een zeer smakelijke Sherry. Hierbij serveert Pjotr oa 1 tapas met aardappels zoet-zuur met boeren oplegkaas en gefrituurde peterselie...
Een andere mooie combinatie zal zijn:
Osborne Bailen Oloroso een zeer aromatische Sherry met aroma's van noten, eiken en vanille. Met zijn heldere mahonie kleur is het een mooie Sherry met een droge en robuuste smaak. Gerijpt op Oloroso vaten voor een periode van gemiddeld 8 jaar.
Hierbij serveert Pjotr oa een pepersteak van tonijn met shiitake.
Nee jij niet, niemand verder eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg daar zelden of nooit wat over...
hou jij van sherryquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga morgenmiddag als lunch een sherry kuurtje doen:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die sherry's, omdat whisky ook vaak op whiskyvaten rijpt en ik daar eigenlijk niet veel van weet qua smaken, ondanks dat ik wel in Jerez geweest ben.quote:
ah....... da's jammer .... ik wist niet eens dat mw. MM paard reedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die sherry's, omdat whisky ook vaak op whiskyvaten rijpt en ik daar eigenlijk niet veel van weet qua smaken, ondanks dat ik wel in Jerez geweest ben.
Maar toe moesten we naar de Hogeschool met paarden dankzij mw. MM en heb ik geen sherry gezien/geproefd...
Ze rijdt wel paard, maar daar we gingen op bezoek bij de Spaanse rijschool met dressuurpaarden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... da's jammer .... ik wist niet eens dat mw. MM paard reed![]()
Dat is ook een aardig sportief dametje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |