Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank je Fann, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Lekker positief weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...
Maar waarom die Russen?quote:
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Ach, die opmerking had net zo goed van mij kunnen komen, ik denk er net zo over, Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Dat hebben we toch allemaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.
our lovely savierquote:
Jij daagde me uit, en dat werkt bij mij averechts.quote:
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-koen-everink.html
krijg nou wat!
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Moquote:
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Mo![]()
En ik wacht rustig een topicje extra hoor
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.![]()
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?
Dan is het wel ineens raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik was het zelfs alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.
Ik zeg SCHULDIG!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........
nah... we lezen het wel dan, ik klik de krant aan en BAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dat weet je nooitmisschien had hij wel meer vijanden, maar toevallig is het wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.
Hoe meer verwarring en onduidelijkheden, des te lager je straf.
En die Badr, die doet het tegenwoordig toch met die bekende voetballert? Of hoe zit dat nou?![]()
Badr.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
altijd die editsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, sorry, ik moet me dan even verplaatsten in wat jij niet begrijpt, de edit maakt het dan duidelijker, weliswaar een fractie van een seconde te laat, my bad.quote:
Is dat moeilijk om jezelf in mij te verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik moet me dan even verplaatsten in wat jij niet begrijpt, de edit maakt het dan duidelijker, weliswaar een fractie van een seconde te laat, my bad.
Niet echt, maar voor jou heb ik wel meer letters nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat moeilijk om jezelf in mij te verplaatsen?
owquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt, maar voor jou heb ik wel meer letters nodig.
Ach, ik begrijp jou tenminste wel meestal, en dat kan ik niet van iedereen zeggen.quote:
Maar niet Baddertje zelf danquote:
Over zijn sportprestaties zie je mij niets negatiefs beweren, ik heb ook geen verstand van sport, maar als ik alle negatieve zaken die de ronde doen op een rij zet, is mijn beeld van deze gast niet bijzonder positief, integendeel.quote:
Vorige maand was ie even op Schiphol..... Ja hijzelf zit in Marokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet Baddertje zelf danáls en ik herhaal zéér nadrukkelijk áls
voor het geval dát
![]()
maar áls hij er iets mee te maken heeft dan heeft ie het ''laten'' doen natuurlijk, anders zou het wel héél dom zijn....
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige maand was ie even op Schiphol..... Ja hijzelf zit in Marok
Ik weet het dat je het snaptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensáls hij er iets mee te maken heeft dat heeft hij natuurlijk gezorgd dat hij niet in de buurt is en één of andere alibi heeft, dat snapt mijn Oma ook
Zij heeft toch hopelijk geen banden met Badr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk áls en ik herhaal nog maar eensáls hij er iets mee te maken heeft dat heeft hij natuurlijk gezorgd dat hij niet in de buurt is en één of andere alibi heeft, dat snapt mijn Oma ook
En waar was Badr?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-koen-everink.html
krijg nou wat!
Geeft nietquote:
Ik vind het een vreeeeeeemd verhaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Geeft nietBadr zat natuurlijk ergens anders
![]()
Beautiful times in my beautiful country![]()
[ afbeelding ]
https://twitter.com/badr84hari/status/705045013634424834
Ik ook niet, maar ja evengoed triest, lig je dan met je 15 miljoen, als hij die nog had dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik ben gelukkig niet bekend in de kickbox wereld...
http://www.quotenet.nl/Ni(...)or-Badr-spook-174806quote:Everink kon dat geld makkelijk missen, hij maakte fortuin in de reisbranche. In 2012 verkocht hij zijn aandelen in Eliza was Here. Later probeerde hij het met Bella Vakanza, maar in 2013 vertelde hij aan Quote dat hij zijn energie beter anders kon besteden, en zette hij Entrepreneur of the Sundio Group op zijn kaartje. Hij stond in 2013 met ¤15 miljoen op de Quote 500 Junior.
Koen Everink werd onlangs 42 jaar oud. Hij was gescheiden en laat één dochter (6) na.
Geld maakt niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja evengoed triest, lig je dan met je 15 miljoen, als hij die nog had dan...
42 jaar en een dochtertje van 6
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)or-Badr-spook-174806
Ik ga schappies doen........
Je hebt geld nodig om te kunnen leven, maar van teveel word je niet gelukkig als je het niet al van tevoren was, het is niet meer dan handig, en teveel kan zelfs lastig worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze heb het nu wel nodig om schappies te doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar het zijn verdomd leuke meiden...
zou het?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie zich maar sexy voelt als 'ie danst...
Ik kennelijk ook niet, hij is niet van 'Sexy Als Ik Dans' zie ik nu...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik hem nog nooit gehoord heb
Nee, 'Sexy Als Ik Dans' is toch van Humberto?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kennelijk ook niet, hij is niet van 'Sexy Als Ik Dans' zie ik nu...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, 'Sexy Als Ik Dans' is toch van Humberto?
quote:
Het is lang geleden dat dat me is overkomen...quote:
Ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik hem nog nooit gehoord heb
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ga ik de Minions eens kijken.... Weet ik ook waar dat over gaat... Was het ook nog vermakelijk en ik kon ze zelfs grotendeels begrijpen...
Je danst zeker nooit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat dat me is overkomen...
ik ga hem niet inkoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, ik knik alleen nog maar met mijn koppie mee in de maat...
Zoals Rob Stenders vanmorgen zei:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]je bent Fan van Douwe?
Ik vond er niet veel aan hoormaar van mij mag het
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Rob Stenders vanmorgen zei:
Ladies & gentlemen, and now for the Netherlands: Pushin´Bob...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, ik knik alleen nog maar met mijn koppie mee in de maat...
Da's genoeg...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
effe gniffelen toen ik het me voorstelde
Maakt dat wat uit qua smaak of zo...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Hele eten is verpest door de verkeerde olijfolie![]()
Spaanse olijfoliewat een gore zooi
Nou bij deze welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit qua smaak of zo...
Pas maar op, vroeger ging daar mensen aan dood... mijn schoonzusje bv... nooit gekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Hele eten is verpest door de verkeerde olijfolie![]()
Spaanse olijfoliewat een gore zooi
Ik wist wel dat het slecht was, maar zó slecht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op, vroeger ging daar mensen aan dood... mijn schoonzusje bv... nooit gekend
Heeft die Griek z'n olie van de auto ververst en de oude in jouw fles gegooid...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij deze welhet smaakt naar ouwe motorolie
Dan heb je een verkeerde olijfolie... Normaliter moet het geen probleem zijn.. Ik gebruik het altijd.. niets mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het slecht was, maar zó slecht?![]()
het rook al vies trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |