En dan 7% bieden, helemaal de weg kwijt daar..........quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op collincrowdfund:
Link: https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/66aqHPshO4nL-22098
Leningaanvrager: Brownies & downies Drachten
Doel van de lening: Werkkapitaal
Rente: 7,00 %
Looptijd: 48 maanden
Het kopje zekerheden hebben ze bij dit project maar weggelaten
ja, maar geef ze eens ongelijk. Hij is bijna vol, niet met mijn hulp voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
En dan 7% bieden, helemaal de weg kwijt daar..........
Ja inderdaad. Voor mij voorlopig geen Collin meer gezien de lage rentes en hoge kosten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
En dan 7% bieden, helemaal de weg kwijt daar..........
Die website heeft wel wat minpuntjes ja. Maar goed uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de projecten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef redbull666 het volgende:
Voor mij NOOIT Collin gezien de verschrikkelijke website (vooral op technisch vlak). Ik kan niet in zee met een bedrijf dat niemand in dienst heeft die daar oog voor heeft.
Maar ja dat kan verder niemand z'n bips roesten natuurlijk
Genoeg platformen die dit wel in de vingers hebben en die wel op mijn centjes mogen passen.
Over kwaliteit van websites gesproken ... is het iemand gelukt om een fatsoenlijke afdruk van een project bij KOM te maken ? Of ik het nu met FF of IE probeer ... altijd krijg ik allerlei lettertjes door elkaar (ook in het afdruk voorbeeld). Het ziet er gewoon niet uit ...quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef redbull666 het volgende:
Voor mij NOOIT Collin gezien de verschrikkelijke website (vooral op technisch vlak). Ik kan niet in zee met een bedrijf dat niemand in dienst heeft die daar oog voor heeft.
Maar ja dat kan verder niemand z'n bips roesten natuurlijk
Genoeg platformen die dit wel in de vingers hebben en die wel op mijn centjes mogen passen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een eigen dossier gaat aanleggen. Stel je voor dat ook de investeerder een archief heeft waar hij later KOM mee om de oren kan slaan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:34 schreef fok321 het volgende:
. is het iemand gelukt om een fatsoenlijke afdruk van een project bij KOM te maken ?
Klasse totaal/ defaultsquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef mccrowd het volgende:
[..]
Kun je de classificaties vermelden van je crowdfunding?
Allereerste welkom hier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:45 schreef Tsundoku het volgende:
Na een tijd lurken ook maar eens een account aangemaakt...
Ik ben sinds 2014 bezig met crowdlending, en heb investeringen bij GvE, KOM, FC, CAN en IVM. KOM heb ik door alle perikelen even op een laag pitje gezet (wijnboer).
Zijn er hier mensen actief die ervaring hebben met NPEX? Ik overweeg om in dit project te stappen: Wagamama
9,25% met een minimuminvestering van 1000 EUR(!).
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Hier net zo. Ook ik ben benieuwd naar ervaringen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:26 schreef redbull666 het volgende:
Wow dat hele NPEX.nl kende ik nog niet. En ze hebben blijkbaar zelfs al een functionerende secundaire markt: https://www.npex.nl/de-beurs
Iemand al ervaringen met dit bedrijf? Oogt verder wel degelijk..
Inderdaad ja. Net te laat daardoor om te kunnen investeren. Leek me een aantrekkelijk project die Shinga.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef Horsemen het volgende:
Ja, ook een op Collin, maar de site ligt volgens mij helemaal plat. Waardeloos!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |