abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160422528
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat maakt hem misschien een aandachtshoer, at best. Maar hij helpt nog steeds mensen. Nu kun je hier wel de cynicus uithangen, heul jofel en zulks, maar als hij ipv dit bejaarden hielp in een verzorgenstehuis had je niks gezegd. Het is gewoon overduidelijk dat je zo reageert omdat het vluchtelingen betreft (inb4 "het zijn gelukszoekers") dat het saai begint te worden.
Ik heb inderdaad geen bewondering voor een joch wat illegalen, gelukzoekers en andere parasieten die hierheen willen komen een handje helpt. Sue me.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160422543
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogmaals, mensen weg laten rotten is niet norm. Hoe groot jouw haat ook is.
Je argumenten. Ze zijn er niet. Ga eens feitelijk in op zijn betoog in plaats van de emotiekaart te trekken.
pi_160422544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb je discussiegedrag gerapporteerd en beëindig dit gesprek.
Heb je je eigen meervoudig op de man spelen ook gerapporteerd :D?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:42:56 #204
356891 Abed
hooggeleid
pi_160422549
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen bewondering voor een joch wat illegalen, gelukzoekers en anderen parasieten die hierheen willen komen een handje helpt. Sue me.
Je hebt er wel bewondering voor, maar je doet stoer omdat je het niet eens bent met de vluchtelingen die hierheen komen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160422557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:42 schreef Abed het volgende:

[..]

Je hebt er wel bewondering voor, maar je doet stoer omdat je het niet eens bent met de vluchtelingen die hierheen komen.
*illegale immigranten
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:44:06 #206
356891 Abed
hooggeleid
pi_160422568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:43 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

*illegale immigranten
Mama roept, je eten staat klaar :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160422583
quote:

[..]

Je hebt er wel bewondering voor, maar je doet stoer omdat je het niet eens bent met de criminele illegalen die hierheen komen.
Even gefixed voor je.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:45:35 #208
356891 Abed
hooggeleid
pi_160422595
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Even gefixed voor je.
Wel chill dat je zelf voor de bevestiging zorgt opzich _O-
pi_160422604
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan moet je die illegalen arresteren en uitzetten. Doe je dat niet, dan ontkom je er niet aan dat er mensen zijn die voor hun medemensen willen zorgen.
En daar zit net het knelpunt in deze discussie. Waar ga je die mensen naar uitzetten? Vaak werken ze zelf niet eens mee en hebben ze de papieren niet meer. Feit blijft dat terwijl al die afgewezen en tevens illegale asielzoekers hier ongestoord kunnen blijven, je van rechts het argument hoort dat alles eruit moet of tegengehouden moet worden. Simpelweg, omdat een afwijzing van een asielverzoek in de realiteit weinig zoden aan de dijk zet.
pi_160422607
Niet dan? De figuren die boten lek willen laten prikken of schieten ga je ook tegenin?

[ Bericht 72% gewijzigd door Leandra op 04-03-2016 19:03:12 (verwijderde quote verwijderd) ]
pi_160422625
quote:

[..]

QFT
pi_160422633
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En daar zit net het knelpunt in deze discussie. Waar ga je die mensen naar uitzetten? Vaak werken ze zelf niet eens mee en hebben ze de papieren niet meer. Feit blijft dat terwijl al die afgewezen en tevens illegale asielzoekers hier ongestoord kunnen blijven, je van rechts het argument hoort dat alles eruit moet of tegengehouden moet worden. Simpelweg, omdat een afwijzing van een asielverzoek in de realiteit weinig zoden aan de dijk zet.
Zoals gezegd, dat is iets wat de Fransen moeten regelen. Die trekken zich normaliter ook lang niet altijd iets aan van regels en verdragen. Als die willen krijgen ze de mensen echt wel uitgezet. Doen ze daar niets in, dan is het ook niet gek dat die mensen geholpen worden. Ze weg laten rotten is immers voor de meeste mensen geen optie.
pi_160422645
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niet dan? De figuren die boten lek willen laten prikken of schieten ga je ook tegenin?
Jazeker, heb je al nieuwsartikelen hierover geplaatst? Dan kan ik mijn verontwaardiging ook even laten merken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 04-03-2016 19:04:08 ]
pi_160422665
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat is iets wat de Fransen moeten regelen. Die trekken zich normaliter ook lang niet altijd iets aan van regels en verdragen. Als die willen krijgen ze de mensen echt wel uitgezet. Doen ze daar niets in, dan is het ook niet gek dat die mensen geholpen worden. Ze weg laten rotten is immers voor de meeste mensen geen optie.
Ben ik niet helemaal met je eens, want waar ga je die mensen naartpe brengen als ze zelf niet gaan? En dan is een beetje begrip voor het tegengeluid ook niet uit de lucht gegrepen. Zolang er geen "echte" maatregelen worden getroffen is het gewoon een beetje pappen en nathouden
pi_160422675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat ze dus niet binnen komen,
Aangezien ze anders nooit meer weg gaan.

Maar ja dan ben je een racist en wil je ze dood hebben bladiebla, beter gaan we een jongen toejuichen die dezelfde illegale asielzoekers helpt om Engeland in te komen _O_ nadenken is niet nodig _O_
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:51:41 #216
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160422694
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze laten wegrotten is ook niet iets waar iedereen dol op is.

Dit is geenszins aan de orde.
Deze mensen ontberen vanalles, omdat ze een leven als illegaal in het Verenigd Koninkrijk verkiezen boven een asielstatus, opvang en sociale zorg in Frankrijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 04-03-2016 19:04:55 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160422709
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens, want waar ga je die mensen naartpe brengen als ze zelf niet gaan? En dan is een beetje begrip voor het tegengeluid ook niet uit de lucht gegrepen. Zolang er geen "echte" maatregelen worden getroffen is het gewoon een beetje pappen en nathouden
Nogmaals, dat is aan de Franse regering. Nederland zou het niet toestaan dat illegalen een stad bouwen in Hoek van Holland of IJmuiden.
pi_160422768
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat ze dus niet binnen komen,
Aangezien ze anders nooit meer weg gaan.

Maar ja dan ben je een racist en wil je ze dood hebben bladiebla, beter gaan we een jongen toejuichen die dezelfde illegale asielzoekers helpt om Engeland in te komen _O_ nadenken is niet nodig _O_
Ik ben dat oneindige gezever over hatende linkse xenofobe gutmensch racistische wegkijkers dan ook meer dan zat. Het lijkt wel of deze discussie al het relativeringsvermogen wegneemt bij velen.

Overigens ben ik het geheel eens met de stelling dat je demografische wijzigingen als deze niet moet willen en dus actief moet bestrijden. Zeker aangezien de islam over het algemeen niet zo verdraagzaam is als dat wij als West-Europeanen gewend zijn.
pi_160422842
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is aan de Franse regering. Nederland zou het niet toestaan dat illegalen een stad bouwen in Hoek van Holland of IJmuiden.
Jij denkt dat het probleem van het uitzetten van afgewezen asielzoekers hier niet speelt? Je moet je goed beseffen dat de landen waar deze mensen vandaan komen weinig te schaften hebben met onze verdragen en manier van werken, hoe humaan deze dan ook mogen zijn.
pi_160422917
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij denkt dat het probleem van het uitzetten van afgewezen asielzoekers hier niet speelt? Je moet je goed beseffen dat de landen waar deze mensen vandaan komen weinig te schaften hebben met onze verdragen en manier van werken, hoe humaan deze dan ook mogen zijn.
De Fransen staan er nu niet bepaald om bekend dat ze zich daar erg veel van aantrekken ;). En ze hebben in flink wat Afrikaanse landen nog een stevige vinger in de pap. Als ze dat willen, dan zetten ze er zo flink wat uit.
pi_160422992
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De Fransen staan er nu niet bepaald om bekend dat ze zich daar erg veel van aantrekken ;). En ze hebben in flink wat Afrikaanse landen nog een stevige vinger in de pap. Als ze dat willen, dan zetten ze er zo flink wat uit.
Jij ziet er dus klaarblijkelijk geen probleem in om een afgewezen Irakees (gewoon een voorbeeldje) uit te zetten naar Ethiopië (nog een voorbeeldje), zonder middelen om zichzelf te voorzien van een leefbare omgeving? In de praktijk werkt dit dus gewoon niet, zeker omdat Ethiopië ook niet op die mensen zit te wachten.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:05:59 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160422998
Er is wat off-topic en persoonlijk geneuzel verdwenen, en ik hoef het niet meer terug te zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160423387
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij ziet er dus klaarblijkelijk geen probleem in om een afgewezen Irakees (gewoon een voorbeeldje) uit te zetten naar Ethiopië (nog een voorbeeldje), zonder middelen om zichzelf te voorzien van een leefbare omgeving? In de praktijk werkt dit dus gewoon niet, zeker omdat Ethiopië ook niet op die mensen zit te wachten.
Dat het niet erg netjes is, dat ben ik met je eens. Maar het gaat mij er om dat de Fransen normaal gesproken voor zoiets hun handen niet omdraaien. Waarbij ze allicht zullen proberen om wel het juiste continent aan te houden :P
pi_160423518
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat het niet erg netjes is, dat ben ik met je eens. Maar het gaat mij er om dat de Fransen normaal gesproken voor zoiets hun handen niet omdraaien. Waarbij ze allicht zullen proberen om wel het juiste continent aan te houden :P
Dan staan genoeg mensen (terecht) weer op dat dat een ongelofelijk inhumane manier van werken is. Wat is humaan in dezen? Je land laten overspoelen met mensen waar je niets mee kan en wat risico's (noem het maar gerust problemen) meebrengt voor de gevestigde samenleving? Hou je alles tegen onder het mom van "wij hoeven niet de hele wereld op te vangen c.q helpen?

Ik ben oprecht benieuwd naar wat dan de gulden middenweg is. Hoe ga je toch goed om met je medemens terwijl je ook je mandaat in ogenschouw houdt.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:49:41 #225
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160424001
Beter daar helpen dan alles naar n-w Europa te halen, maar dan hadden ze ook geen bootje genomen naar Griekenland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')