De inbreng en bijdrage die jij levert is anders ook niet echt hoopvol qua intelligentiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Die huilende meisjes van 4 willen inderdaad alles kapot maken hier
Mensen zoals jij maken het land kapot.
Ze laten wegrotten is ook niet iets waar iedereen dol op is. De medemens haten is niet de norm Elfletterig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het goed en nobel van hem dat in Lesbos hulp biedt. Daar komen daadwerkelijk mensen uit oorlogsgebied aan.
Ik snap echter niet waarom deze jongen ook in Calais hulp biedt. Daar zitten illegalen, niet afkomstig uit oorlogsgebied, die gewoon terug naar huis moeten. Dergelijke mensen hulp bieden is helpen bij het in stand houden van de (zeer ongewenste) situatie.
Yes, EenVandaag. Erg mooi item was het.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Oke, heb het nog niet gezien.![]()
Welk programma, NPO 1?
Ik kan mij goed voorstellen dat als je het in het echt meemaakt allemaal, de wereld ineens niet meer zo zwart/wit voor je gaat zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het goed en nobel van hem dat in Lesbos hulp biedt. Daar komen daadwerkelijk mensen uit oorlogsgebied aan.
Ik snap echter niet waarom deze jongen ook in Calais hulp biedt. Daar zitten illegalen, niet afkomstig uit oorlogsgebied, die gewoon terug naar huis moeten. Dergelijke mensen hulp bieden is helpen bij het in stand houden van de (zeer ongewenste) situatie.
Dat is helemaal niet "de norm". Vluchtelingen dood wensen is iets dat slechts een beperkte groep mensen doet. Geen fan zijn van de massale toestroom van asielzoekers (een groot deel is helemaal geen vluchteling) is heel wat anders dan mensen dood wensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrij simpel, de norm hier is dat je vluchtelingen dood wenst. Iets engs zoals ze helpen mag op hoon rekenen.
Altijd weer die angst voor het onbekendequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "de norm". Vluchtelingen dood wensen is iets dat slechts een beperkte groep mensen doet. Geen fan zijn van de massale toestroom van asielzoekers (een groot deel is helemaal geen vluchteling) is heel wat anders dan mensen dood wensen.
Verkondig gerust je gebruikelijke naïef-linkse mening, maar stop met dit soort storende onzin over wat "de norm" is.
Kijk, weer. Kom eens met wat beters.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze laten wegrotten is ook niet iets waar iedereen dol op is. De medemens haten is niet de norm Elfletterig.
Komkom Elfje. Je weet best dat ik hierin gelijk heb. Zeker als het gaat over de groep die hier die knul beschimpt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "de norm". Vluchtelingen dood wensen is iets dat slechts een beperkte groep mensen doet. Geen fan zijn van de massale toestroom van asielzoekers (een groot deel is helemaal geen vluchteling) is heel wat anders dan mensen dood wensen.
Verkondig gerust je gebruikelijke naïef-linkse mening, maar stop met dit soort storende onzin over wat "de norm" is.
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Nogmaals, mensen weg laten rotten is niet norm.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, weer. Kom eens met wat beters.
Die mensen in Calais zitten daar illegaal. Ze hebben geen enkel recht om daar te verblijven. Evenmin hebben ze het recht om illegaal de grens naar Engeland over te steken. En ze komen ook niet uit oorlogsgebieden.
Elke euro aan noodhulp, elke slaapplaats, elke opvangplek kan maar één keer worden vergeven. Ik stel voor om prioriteit te leggen bij mensen die daadwerkelijk uit een oorlogsgebied komen. En dat betekent dus dat we illegalen uit niet-oorlogsgebieden niet helpen, maar linea-recta terugsturen.
Altijd mooi dat mensen zeggen haat terwijl wij juist mensen vol met haat tegen onze normen, waarden en cultuur en vrijheid willen werenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nogmaals, mensen weg laten rotten is niet norm.
laat mij eens met rust engerd, heb je ook al geblokkeerd omdat je mij met je PM's lastig blijft vallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf eens met argumenten moet komen ja
Ja echt hequote:
Mijn mening zit er ergens tussenin en ik laat me niet indelen in het hokje van extreemrechtse figuren die vluchtelingen dood wensen. Ik heb er namelijk niks op tegen dat wij als Nederland een bijdrage leveren aan de opvang van daadwerkelijke oorlogsvluchtelingen. Ik heb er wél wat op tegen dat we tegelijkertijd ook capaciteit (die er nauwelijks is) beschikbaar moeten stellen aan asielzoekers met een puur economisch motief. Ik vind dat die mensen terug moeten naar hun land van herkomst. Dat is heel wat anders dan ze dood wensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Altijd weer die angst voor het onbekende
Lichtjes geïrriteerdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Mad.
Ik probeerde je te helpen, maar dat lukt niet bij pubertjes.
Nee je haat ze natuurlijk gewoon als je niet 30% van je salaris en je dochters maagdelijkheid direct afstaatquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar doel je op? Ik bestrijd slechts de bizarre opvatting van 99.999 dat het "de norm" is om vluchtelingen dood te wensen. Ik zie dit soort discussietechnieken bij deze user wel vaker. Hij duwt mensen met een andere mening dan de zijne in een hokje en plakt daar een zelfbedachte norm op.
Mijn mening zit er ergens tussenin en ik laat me niet door 99.999 indelen in het hokje van extreemrechtse figuren die vluchtelingen dood wensen. Ik heb er namelijk niks op tegen dat wij als Nederland een bijdrage leveren aan de opvang van daadwerkelijke oorlogsvluchtelingen. Ik heb er wél wat op tegen dat we tegelijkertijd ook capaciteit (die er nauwelijks is) beschikbaar moeten stellen aan asielzoekers met een puur economisch motief. Ik vind dat die mensen terug moeten naar hun land van herkomst. Dat is heel wat anders dan ze dood wensen.
Stop eens met dat "de norm"-geneuzel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet wegrotten, er zijn maar weinig mensen die zulke zaken beweren. Echter heeft de term "illegaal" weinig zin meer als je ze lekker laat zitten en op de koop toe nog gaat verzorgen. Schrap dan het hele idee van verblijfstatus en laat alles gewoon binnen inclusief verschaffen van geldige papieren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook al complete nonsens natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:34 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee je haat ze natuurlijk gewoon als je niet 30% van je salaris en je dochters maagdelijkheid direct afstaat
Dan moet je die illegalen arresteren en uitzetten. Doe je dat niet, dan ontkom je er niet aan dat er mensen zijn die voor hun medemensen willen zorgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet wegrotten, er zijn maar weinig mensen die zulke zaken beweren. Echter heeft de term "illegaal" weinig zin meer als je ze lekker laat zitten en op de koop toe nog gaat verzorgen. Schrap dan het hele idee van verblijfstatus en laat alles gewoon binnen inclusief verschaffen van geldige papieren.
Jij begint met onzin te spuien, nu niet gaan huilen over anderen du_ke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |