SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
30 topics ofzo, sinds knokkels m verzonnen heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef ToT het volgende:
Hoe lang staat die disclaimer trouwens al in de OP eigenlijk?
ToT? Mijn vader van 85 jaar en dat meen ik serieus, vertelde deze mop vandaag ook aan me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:17 schreef ToT het volgende:
2 Nederlanders winnen 8 miljoen en een Belg wint 4 miljoen.
De eerste Nederlander gaat naar z'n werk, slaat z'n baas op z'n bek, pist hem op z'n shirt en schijt het bureau onder en zegt: "Ik neem ontslag!"
De 2e Nederlander gaat ook naar z'n werk, neukt de secretaresse op het bureau van de baas, spuugt de baas in de bek en zegt ook: "Ik neem ontslag!"
De Belg gaat naar het werk, schopt z'n baas in z'n kloten, gooit de antieke vaas die generaties lang in de familie van de baas is geweest aan barrels en roept: "Ik ga voortaan halve dagen werken!"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT? Mijn vader van 85 jaar en dat meen ik serieus, vertelde deze mop vandaag ook aan me.![]()
Ik ga ze dan echt de oren van de kop lullenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Min of meer... vaak wel, er zit 1 iemand op dezelfde kamer maar hij is er vaak niet. Maar ik zou juist bij die anderen gaan zitten met die LSD op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
30 topics ofzo, sinds knokkels m verzonnen heeft
Whehehe!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Meen het echt hoor en moest er ook om lachen.
Trippend naar het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja nou ja, ik moest er ineens denken vanwege Eggs z'n LSD-idee!
Ik heb wel eens trippend de auto gewassen (NIET aan te raden), een bad genomen en trippend wandelingen gemaakt waarin ik met ouwe kereltjes ging praten die hun hond aan het uitlaten waren!quote:
Wow, wat heeft u daar een weldadig harig schepsel, weet u.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens trippend de auto gewassen (NIET aan te raden), een bad genomen en trippend wandelingen gemaakt waarin ik met ouwe kereltjes ging praten die hun hond aan het uitlaten waren!
Moet je nog gaan werken ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, je bent een chronisch gevaar voor het biologisch ritme der mensheid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wow, wat heeft u daar een weldadig harig schepsel, weet u.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De fietsers met broodtommel achterop gingen nog sneller dan mij met auto, ik moest stoppen voor wat overstekende bomen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:29 schreef ToT het volgende:
Maar je auto wassen tijdens een paddo-trip?
Spons in een bult zand laten vallen, weer opgepakt en meteen stug doorgegaan met dat ding over de auto heen te halen!
Nee die was kant-en-klaar afgeleverd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je toevallig je 'zet het lekker zelf in elkaar-meubel' ook met een spons bewerkt aan de achterkant?
Alleen zo'n velg kost je al een uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die was kant-en-klaar afgeleverd.
Ik heb hier nog wel een tv-meubel en een salontafel die ik nog in elkaar moet zetten!
En de auto in kwestie, dat was er zo eentje:
[ afbeelding ]
(Maar dan met veel mooiere velgen.)
Was echt een GENIALE wagen, ware het niet dat je elke keer bij het schakelen een hap uit je stuur neemt!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen zo'n velg kost je al een uur.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was echt een GENIALE wagen, ware het niet dat je elke keer bij het schakelen een hap uit je stuur neemt!
Dit is 1 van z'n beste.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer heeft ook alles in zich.
doet t nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste, nog voordat ik een motorrijbewijs had!
Damn!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze was ook leuk 486 Cobrajet blok erin met 500 PK
[ afbeelding ]
Wat een bak zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze was ook leuk 486 Cobrajet blok erin met 500 PK
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:47 schreef henrivo het volgende:
Jongens... Zo kan ik toch niet coden
// Weg productiviteit
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouw gaat met die ford samen met dochter en vriendin op pad naar Mcdonalds.
Belt ze me op, ja hallo die parkeervakken zijn te klein.
Hehehe hee trusten man!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets zegt me dat Eggs schijt heeft aan zijn laatste werkdag en fijn door blijft pompen, dus ik hou het voor gezien voor nu, want het klinkt weer véél te lekker.
Eggs, respect en thanks mčn!![]()
Oooooh, overstuurde bassen, zoals het ooit hoorde!![]()
Veel luisterplezier nog mensen en Eggs, succes straks!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouw gaat met die ford samen met dochter en vriendin op pad naar Mcdonalds.
Belt ze me op, ja hallo die parkeervakken zijn te klein.
Aye, slaapze men.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets zegt me dat Eggs schijt heeft aan zijn laatste werkdag en fijn door blijft pompen, dus ik hou het voor gezien voor nu, want het klinkt weer véél te lekker.
Eggs, respect en thanks mčn!![]()
Oooooh, overstuurde bassen, zoals het ooit hoorde!![]()
Veel luisterplezier nog mensen en Eggs, succes straks!
Ik ken eggs persoonlijk en spreek em vrijwel dagelijks en laat me je dit zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets zegt me dat Eggs schijt heeft aan zijn laatste werkdag
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:56 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik ken eggs persoonlijk en spreek em vrijwel dagelijks en laat me je dit zeggen
DAT IS OOK ZO
Spannendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Eggs gaat bij z'n baas op het bureau schijten!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:59 schreef henrivo het volgende:
Oh wacht, ik zie ineens dat dit topic #1000 is
Ja best bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:59 schreef henrivo het volgende:
Oh wacht, ik zie ineens dat dit topic #1000 is
Nee die waren beschetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die schilderijen nog mee genomen bij oude baas?
Bijna, w8 de tune hierna.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:09 schreef ToT het volgende:
Ja ik denk dat ik maar weer eens naar het plafond ga liggen staren.Thx voor de tunes weer, Eggs!
Prettige voortzetting, mensen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:18 schreef EggsTC het volgende:
Dit nr kwam voorbij op Psyfi... ik lag met san in de tent, zij lag out te gaan, ik lag te hakken tegelijk dat dit kwam, wij zaten vlakbij de alt-stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |