SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
30 topics ofzo, sinds knokkels m verzonnen heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef ToT het volgende:
Hoe lang staat die disclaimer trouwens al in de OP eigenlijk?
ToT? Mijn vader van 85 jaar en dat meen ik serieus, vertelde deze mop vandaag ook aan me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:17 schreef ToT het volgende:
2 Nederlanders winnen 8 miljoen en een Belg wint 4 miljoen.
De eerste Nederlander gaat naar z'n werk, slaat z'n baas op z'n bek, pist hem op z'n shirt en schijt het bureau onder en zegt: "Ik neem ontslag!"
De 2e Nederlander gaat ook naar z'n werk, neukt de secretaresse op het bureau van de baas, spuugt de baas in de bek en zegt ook: "Ik neem ontslag!"
De Belg gaat naar het werk, schopt z'n baas in z'n kloten, gooit de antieke vaas die generaties lang in de familie van de baas is geweest aan barrels en roept: "Ik ga voortaan halve dagen werken!"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT? Mijn vader van 85 jaar en dat meen ik serieus, vertelde deze mop vandaag ook aan me.![]()
Ik ga ze dan echt de oren van de kop lullenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Min of meer... vaak wel, er zit 1 iemand op dezelfde kamer maar hij is er vaak niet. Maar ik zou juist bij die anderen gaan zitten met die LSD op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
30 topics ofzo, sinds knokkels m verzonnen heeft
Whehehe!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Meen het echt hoor en moest er ook om lachen.
Trippend naar het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja nou ja, ik moest er ineens denken vanwege Eggs z'n LSD-idee!
Ik heb wel eens trippend de auto gewassen (NIET aan te raden), een bad genomen en trippend wandelingen gemaakt waarin ik met ouwe kereltjes ging praten die hun hond aan het uitlaten waren!quote:
Wow, wat heeft u daar een weldadig harig schepsel, weet u.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens trippend de auto gewassen (NIET aan te raden), een bad genomen en trippend wandelingen gemaakt waarin ik met ouwe kereltjes ging praten die hun hond aan het uitlaten waren!
Moet je nog gaan werken ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, je bent een chronisch gevaar voor het biologisch ritme der mensheid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wow, wat heeft u daar een weldadig harig schepsel, weet u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |