SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog meer gemaakt, maar door die crash kan ik ze ff niet allemaal zo snel vinden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:07 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog meer gemaakt, maar door die crash kan ik ze ff niet allemaal zo snel vinden.
L2B's Mixcloud![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:07 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is al teveel. Negeren is de beste optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog meer gemaakt, maar door die crash kan ik ze ff niet allemaal zo snel vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 01:10:27 ]![]()
quote:Whehehe!
Ja ik had er ook nog eentje op basis van een Monty Python figuur gemaakt, en nog een paar voor Vout en voor Eggs enzo, en vele andere.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles is al teveel. Negeren is de beste optie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:10 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe!
Ja ik had er ook nog eentje op basis van een Monty Python figuur gemaakt, en nog een paar voor Vout en voor Eggs enzo, en vele andere.Zit een enorme berg werk in en zou doodzonde zijn als je een gedeelte kwijt bent.
L2B's Mixcloud![]()
Nee deze heb ik allemaal wel veilig op mijn data-schijf en TWEE backups staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit een enorme berg werk in en zou doodzonde zijn als je een gedeelte kwijt bent.
Plus online, zoals je ziet.
![]()
![]()
Oh ja dat sowieso, maar er zijn al een aantal painttopics voor hem enzo!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong wil aandacht jonguh snapt da nou.Topicreeks: [PAINT] tong80 #2
![]()
![]()
Min of meer... vaak wel, er zit 1 iemand op dezelfde kamer maar hij is er vaak niet. Maar ik zou juist bij die anderen gaan zitten met die LSD op.quote:Lambo of Rekt![]()
2 Nederlanders winnen 8 miljoen en een Belg wint 4 miljoen.
De eerste Nederlander gaat naar z'n werk, slaat z'n baas op z'n bek, pist hem op z'n shirt en schijt het bureau onder en zegt: "Ik neem ontslag!"
De 2e Nederlander gaat ook naar z'n werk, neukt de secretaresse op het bureau van de baas, spuugt de baas in de bek en zegt ook: "Ik neem ontslag!"
De Belg gaat naar het werk, schopt z'n baas in z'n kloten, gooit de antieke vaas die generaties lang in de familie van de baas is geweest aan barrels en roept: "Ik ga voortaan halve dagen werken!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: