quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De fietsers met broodtommel achterop gingen nog sneller dan mij met auto, ik moest stoppen voor wat overstekende bomen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:29 schreef ToT het volgende:
Maar je auto wassen tijdens een paddo-trip?
Spons in een bult zand laten vallen, weer opgepakt en meteen stug doorgegaan met dat ding over de auto heen te halen!
Nee die was kant-en-klaar afgeleverd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je toevallig je 'zet het lekker zelf in elkaar-meubel' ook met een spons bewerkt aan de achterkant?
Alleen zo'n velg kost je al een uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die was kant-en-klaar afgeleverd.
Ik heb hier nog wel een tv-meubel en een salontafel die ik nog in elkaar moet zetten!
En de auto in kwestie, dat was er zo eentje:
[ afbeelding ]
(Maar dan met veel mooiere velgen.)
Was echt een GENIALE wagen, ware het niet dat je elke keer bij het schakelen een hap uit je stuur neemt!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen zo'n velg kost je al een uur.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was echt een GENIALE wagen, ware het niet dat je elke keer bij het schakelen een hap uit je stuur neemt!
Dit is 1 van z'n beste.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer heeft ook alles in zich.
doet t nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste, nog voordat ik een motorrijbewijs had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |