De hele LPF was om Fortuyn heen gebouwd, daarna stortte het dus in elkaar. In de Rotterdamse raad ging het beter.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Riiiight. En ondertussen blijven degelijke voorstellen uit en krijg je vooral wat theatermakerij. Vanuit het programma van de LPF zagen we ook niets degelijks naar voren komen...
Laten we a.u.b. niet vergeten dat Fortuyn vooral over zichzelf riep dat hij zo speciaal was en anderen dit liet geloven. In werkelijkheid gebruikte hij onterecht een professor-titel om een imago vol te houden en verdwenen al zijn boeken binnen een paar weken in de budgetbak.
Eén ding geeft ik Fortuyn wel, en dat is dat hij het allochtonen-onderwerp op een correctere manier benaderde dan welk ander dit tegenwoordig doet. Het grote verschil was namelijk dat hij het niet zomaar over 'allochtonen' had als zijnde één groep. Een verschil dat zijn aanhang overigens in de regel niet zag. De huidige politiek blijft het ook over 'allochtonen' hebben.
Ik vraag me af of mensen ook weten dat Fortuyn Filip de Winter maar een engerd vond.
Is Bill Clinton de nieuwe Bill Cosby?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Baszh het volgende:
Al dat Trump gebash. Neem Hillary eens in de zeik.
[ afbeelding ]
Andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is Bill Clinton de nieuwe Bill Cosby?
Bill Cosby is onschuldigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zou wel eerlijk zijn, vanwege het stigma van de 'zwarte' man. Dan is er ook een witte beroemde aanrander.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja in Engeland lopen er nog een paar rond. Alleen Savile is overleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zou wel eerlijk zijn, vanwege het stigma van de 'zwarte' man. Dan is er ook een witte beroemde aanrander.
Daarvoor gekozen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Nog even Trump bashen op het eind.
Trump heeft best een goed verhaal over China. De VS heeft zich jarenlang voor het Chinese karretje laten spannen. China het geld, Amerika goedkope prullen.
De overige aids, is niet het benoemen waard.quote:Zakenman Koen Everink dood
Zakenman Koen Everink (42) werd vanmorgen dood in zijn woning aangetroffen. De politie vermoedt een misdrijf. Everink werd tegen wil en dank bekende Nederlander nadat hij in 2012 ernstig werd mishandeld door kickbokser Badr Hari. We praten vanavond in Pauw over het tragische lot van de selfmade miljonair met rechtbankverslaggever Saskia Belleman en misdaadjournalist Jens Olde Kalter.
Ik zag alleen de namen net op twitter, ik gok songfestival?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De overige aids, is niet het benoemen waard.
http://pauw.vara.nl/komende-uitzendingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag alleen de namen net op twitter, ik gok songfestival?
Tx vandaar dat ik niet alle namen herkende widm heb ik niet gevolgd. ESF vind ik stiekom wel leukquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
quote:Oud-mollen over Wie is de Mol?
De finale van Wie is de Mol is morgen en fans speculeren erop los. Wie saboteerde het spel de afgelopen 9 afleveringen? En wie wint de finale? Al zestien seizoenen lang weet het tv-programma miljoenen kijkers aan zich te binden. Complottheorieën en geheime aanwijzingen naar de Mol domineren al weken de online discussies. Wat is de aantrekkingskracht van Wie is de Mol? Aan tafel de mollen uit de laatste drie seizoenen: Margriet van der Linden, Susan Visser en Kees Tol. Eén van hen weet al wie de Mol is...
quote:Week van de gast: Cornald Maas over “Slow Down”
Vandaag barste het songfestivalseizoen los. Douwe Bob, de Nederlandse kandidaat, presenteerde vanochtend zijn nummer “Slow Down”. "Wij gaan te snel. Er is een constante druk je te manifesteren. Slow Down is een protestnummer tegen mezelf, tegen de snelheid waarmee ik in Amsterdam leef," aldus Douwe over het nummer dat hij op 10 mei ten gehore zal brengen in Zweden. We bespreken de kansen met commentator en expert Cornald Maas.
Wie is Dirk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |