quote:
Je keuze is niet slecht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks is "nodig". FOK!-nieuws is niet nodig, dit forum is niet nodig en jij bent ook niet nodig.
Overigens staat hetzelfde nieuws nu bovenaan de 101 op Teletekst, dus heb ik de juiste inschatting gemaakt door onmiddellijk een bericht te schrijven.
Riiiight. En ondertussen blijven degelijke voorstellen uit en krijg je vooral wat theatermakerij. Vanuit het programma van de LPF zagen we ook niets degelijks naar voren komen...quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fortuyn voorzag al dat het helemaal niet zo goed ging.
Het groene beest, lekker zware shag roken, blowen, grote bak rijden en grote hoeveelheden alcohol nuttigen.quote:
ja, vastquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks is "nodig". FOK!-nieuws is niet nodig, dit forum is niet nodig en jij bent ook niet nodig.
Overigens staat hetzelfde nieuws nu bovenaan de 101 op Teletekst, dus heb ik de juiste inschatting gemaakt door onmiddellijk een bericht te schrijven.
Opvallend. Precies het hele betoog van iemand die normaal in een strak pakje rondloopt ben je afwezigquote:
Zal best, maar we doen ons best om er wat leuks van te maken. En ja, dan promoten we soms de zelfgeschreven content wel eens. Het staat je trouwens vrij om je aan te melden als FP-crew en een bijdrage te leveren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je keuze is niet slecht.
Maar het nieuwsgedeelte van fok stelt zowel qua kwantiteit als kwaliteit maar weinig voor. Er zijn betere nieuwssites.
Kan wel zijn, maar daar moet 't forum financieel gezien op teren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Je keuze is niet slecht.
Maar het nieuwsgedeelte van fok stelt zowel qua kwantiteit als kwaliteit maar weinig voor. Er zijn betere nieuwssites.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opvallend. Precies het hele betoog van iemand die normaal in een strak pakje rondloopt ben je afwezig
als zijndequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Riiiight. En ondertussen blijven degelijke voorstellen uit en krijg je vooral wat theatermakerij. Vanuit het programma van de LPF zagen we ook niets degelijks naar voren komen...
Laten we a.u.b. niet vergeten dat Fortuyn vooral over zichzelf riep dat hij zo speciaal was en anderen dit liet geloven. In werkelijkheid gebruikte hij onterecht een professor-titel om een imago vol te houden en verdwenen al zijn boeken binnen een paar weken in de budgetbak.
Eén ding geeft ik Fortuyn wel, en dat is dat hij het allochtonen-onderwerp op een correctere manier benaderde dan welk ander dit tegenwoordig doet. Het grote verschil was namelijk dat hij het niet zomaar over 'allochtonen' had als zijnde één groep. Een verschil dat zijn aanhang overigens in de regel niet zag. De huidige politiek blijft het ook over 'allochtonen' hebben.
Ik vraag me af of mensen ook weten dat Fortuyn Filip de Winter maar een engerd vond.
Dat mag.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik distantieer me van jouw gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |