en een auto met kofferbak hebbenquote:
Nee, want AH komt het brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en een auto met kofferbak hebben
![]()
ahaquote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
had er inderdaad al van alles opgestapeld, maar toch wilde het niet lukken. Toen heb ik iemand boodschappen op laten halen bij het pickup point van de Jumbo; die zijn niet zo veeleisend.
Hoe bedoel je? (ben moe)quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komen
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Een persoon is wel leuk om te meeten idd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.
Whehe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat we daar niet over mogen praten
Even testen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Even kijken hoe lang het duurt voordat Robin op deze post reageertquote:
Welk subforum?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |