hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sunri5e moet stoppen met posten.
Ik maakte toch geen d/t fout?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Was ik te laat met quoten of ben ik zo scheef als maar zijn kan
Ach, zolang het geen bananen zijn, zal de KNVB niet ingrijpenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vuurwerk tijdens een bekerduel in de kuip..... hmmm
Zou uniek zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel grappig zijn als er iemand het veld op komt en de keeper een schop wil geven.
Dacht men ook toen Feyenoord het afgelopen weekend wonquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef Eejit het volgende:
Als Willem II had gespeeld dacht iedereen nu aan matchfixing.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef Max23 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Enkel omdat Hiele niet meer speelt.quote:
Het is toch echt gebeurd...quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:03 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Het is: komen wij uit Rotterdamquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD ROTTERDAM
---
KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAT IS VERKEERD MANquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD ROTTERDAM
---
KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Te dicht in de buurt van De Boer gekomen, dan krijg je ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Die commentator van FOX heeft serieus al 20x gezegd hoe fantastisch de kuip is. Tevens AZ![]()
Hype was even leuk
Volgens mij spreken Rotterdammers over het algemeen zonder Brabants dialect. Brabanders moeten sowieso lekker voor Oss zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:05 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
DAT IS VERKEERD MAN
HET IS
KOM DE GIJ UIT ROTTERDAM KEN JE DAT NIET HOREN DAN
Klopp.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
Quizvraag.
Van wie is de volgende quote:
'I heard Bayern lost. HAHAHA!' ?
Ijmuiden-NIVO Sparta Halve finale nationale amateurbeker 1975 in het Telstar stadion. Theo van Gemert miste in de strafschoppenserie de beslissende strafschop bij 12-12.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan niet over Ijsselmeervogels a.u.b.
wa zedde gij, ik he da nie begripen wade gij doar net zeiquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij spreken Rotterdammers over het algemeen zonder Brabants dialect. Brabanders moeten sowieso lekker voor Oss zijn.
Boeiequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijmuiden-NIVO Sparta Halve finale nationale amateurbeker 1975 in het Telstar stadion. Theo van Gemert miste in de strafschoppenserie de beslissende strafschop bij 12-12.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijmuiden-NIVO Sparta Halve finale nationale amateurbeker 1975 in het Telstar stadion. Theo van Gemert miste in de strafschoppenserie de beslissende strafschop bij 12-12.
Relatief. Het was alleen maar de beslissende omdat hij miste.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel je IJ.V.V?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Theo 40 jaar na dato maar vrede heeft kunnen sluiten met dat debacle. Al weet ik nu nog niet wie de wedstrijd won dan wel verloor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
De moeder van Vilhenaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie lijdt er aan kanker. Ik lette even niet.
Moeder van Vilhenaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie lijdt er aan kanker. Ik lette even niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik wist niet wat ik dacht toen ik kanker en Feyenoord gezamenlijk invoerde op Google
'krijsend' is het volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Brammess het volgende:
Elia ligt krijzend op de grond.
5 seconde later staat ie weer.
Elia
Na twee pizza's is dat ook de bedoeling.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrij lekker
zit wel een beetje vol nu
Dat mag ook wel man man man #viesdik #babyfacequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrij lekker
Ik kan nu wel met een volle maag gaan genieten van hoe AZ deze pot gaat omdraaienquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Na twee pizza's is dat ook de bedoeling.
Hij is wel genadeloos. Volgens vele is dat wat Nederland als voetballand mist.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Luckassen de allerslechtste speler in de Eredivisie is.
Ik heb kip, rijst en nog wat groente gegeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrij lekker
Nee dat is Lucas Andersen, maar ik snap de verwarringquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Luckassen de allerslechtste speler in de Eredivisie is.
Was je lasagne ook lekker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel man man man #viesdik #babyface
voel jij jezelf dan ook altijd zo dik na zo'n pizza?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrij lekker
John vd Brom ging er ook in geloven. Kijk je ook dartsen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Te dicht in de buurt van De Boer gekomen, dan krijg je dit
Niks mee ouwe reusquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb kip, rijst en nog wat groente gegeten.
Stefan de Vrij heeft er wel mooi carrière mee gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel genadeloos. Volgens vele is dat wat Nederland als voetballand mist.
Laten we hopen van niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan nu wel met een volle maag gaan genieten van hoe AZ deze pot gaat omdraaien
Ja maar dan ga ik op de weegschaal staan en besef ik me dat ik ecto benquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
voel jij jezelf dan ook altijd zo dik na zo'n pizza?
ik voel mezelf dan net zo'n opgeblazen zeehond
Jazeker, met een half oog. Morgen al helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
John vd Brom ging er ook in geloven. Kijk je ook dartsen?
Wraps.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb kip, rijst en nog wat groente gegeten.
Een programma voor proleten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Even tussendoor:
Wat vinden jullie van zondag met Lubach?
Ik vind het persoonlijk erg wisselvallig.
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, met een half oog. Morgen al helemaal
wel okéquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Even tussendoor:
Ik vind Cojones leukerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Even tussendoor:
Ik denk wel dat je beter Lubach op zondag kunt kijken dan DWDD daarentegen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe komen er van die schijtlollige filmpjes langs bij DWDD.
Op de zondagavond heb ik ook wel betere dingen te kijken op TV.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe komen er van die schijtlollige filmpjes langs bij DWDD.
De Meldkamer genotquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zondagavond heb ik ook wel betere dingen te kijken op TV.
Terecht ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef Brammess het volgende:
De commentator is fan van de Kuip volgens mij.
SBS6 Gestalkt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zondagavond heb ik ook wel betere dingen te kijken op TV.
Lubach is op zondagavond, DWDD elke dag terwijl er niets anders op tv is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je beter Lubach op zondag kunt kijken dan DWDD daarentegen.
Voor een overtreding waar Kuijt er 6 van per wedstrijd maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Luckassen had al na 30sec rood moeten hebben.
Ik vind die sketches in die lift ERG leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit probeerde mij laatst over te halen om het programma Toren C te gaan kijken, omdat hij daar zelf altijd zo ontzettend hard moet lachen.
Wat vinden jullie van dat programma?
super tofquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit probeerde mij laatst over te halen om het programma Toren C te gaan kijken, omdat hij daar zelf altijd zo ontzettend hard moet lachen.
Ik zie filmpjes bij @DWDD maar het is een pijnlijk slecht programma. Iedere seconde die ik kijk, roept spijt op.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Super leuk. Echt humor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Met Jeffrey.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie begint 13:45 gewoon neem ik aan
Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zondagavond is er nooit iets fatsoenlijks op TV.
Immers kijken jullie altijd Studio voetbal
Heb niks meegekregen van de lotingquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie begint 13:45 gewoon neem ik aan
Matig dat je niet je eigen visie omtrent Toren C durft te geven terwijl je mij na je Toren C ontmaagding direct een top 10 sketches door wist te sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
En Wes Newton.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En we kunnen ook weer koekeloeren naar Andy Smiss
Stop. Je hebt al verloren. Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Mathijsen 2.0quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Het is net een onzekere puberquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
Geintje natuurlijk René. Ik heb er nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij de slechtste mod van VBL.
Toen Jeroen van Koningsbrugge erbij kwam werd het pas leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
De Lama's vond ik altijd tenenkrommend slecht, maar om één of andere reden vonden velen het supergrappig.
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veelquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Zal ik elke week 1 aflevering HoC kijken of alles tegelijk?
Ik vind het fijn. Veel actie maar geen flinterdun verhaal en naarmate de seizoenen vorderen is het tot nog toe ook niet minder geworden.quote:
Ik vind ZML overigens best scherp af en toe. Niet alles is leuk en de laatste vijf minuten zijn cringeworthy, maar het is beter dan alle andere satire de laatste 6,7 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijn
Hopen dat het beter is dan S3quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veel
Maar iedereen weet dan ook dat je voor goede satire in VBL moet zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ZML overigens best scherp af en toe. Niet alles is leuk en de laatste vijf minuten zijn cringeworthy, maar het is beter dan alle andere satire de laatste 6,7 jaar.
Ik was er na de seizoensfinale van seizoen 2 al klaar mee. Dat noem ik nou inzicht hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kern verhaal was prima, maar dat randgezeik werd veel te veel belicht. Vreselijk.
En dan sta je pijnlijk genoeg dagelijks asfaltboringen uit te voeren. Je had een groots persoon kunnen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was er na de seizoensfinale van seizoen 2 al klaar mee. Dat noem ik nou inzicht hebben
Waarom niet seizoen 1 en 2?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
2 keer seizoen één van HoC gekeken, maar het kon me niet boeien.
Omdat er een jaar tussen de 2 pogingen zat, en ik was de helft alweer vergeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom niet seizoen 1 en 2?
Kijk hem nou neerkijken op arbeiders. Meneertje is ook eindelijk moderator hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan sta je pijnlijk genoeg dagelijks asfaltboringen uit te voeren. Je had een groots persoon kunnen worden.
Ah, begrijpelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er een jaar tussen de 2 pogingen zat, en ik was de helft alweer vergeten.
Dat dacht je moeder ook toen ze jou uitperste.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kennen jullie dat? Dan zit je lekker te kleien op het toilet, ben je druk bezig met kracht zetten. Ben je klaar en lijk je voldaan kijk je vol verwachting naar het resultaat en dan ligt er een lullig klein drolletje.
Sowquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat dacht je moeder ook toen ze jou uitperste.
Wowquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
ohohhoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat idee heb ik bij Vlaar ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Elia, tering wat is die slecht geworden zeg.
Geworden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Elia, tering wat is die slecht geworden zeg.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord, tering wat zijn die slecht geworden zeg.
En bij HSV een seizoen. Maar grote kenners zagen dat het teveel een niets moet maar alles mag jongen is.quote:
[..]
Ook hier mijn .gif bijdrage op jouw post.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen hij voor Ado speelde was hij fenomenaal.
Ado haalde alles eruitquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen hij voor Ado speelde was hij fenomenaal.
Ben jij eigenlijk een kloon om mee te provoceren of doe jij niet aan die onzin en gedraag je je gewoon debiel met trots?quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon om mee te provoceren of doe jij niet aan die onzin en gedraag je je gewoon debiel met trots?
Volgens kenners was Inter - Juventus een fantastische wedstrijd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef hafcfan het volgende:
jammer dat er geen buitenlands voetbal is vandaag
hoezo 010 zit er vol meequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Barça speelt gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Dat kloptquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens kenners was Inter - Juventus een fantastische wedstrijd.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens kenners was Inter - Juventus een fantastische wedstrijd.
Dat doet mij goed om te horen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik niets anders dan respect voor. Tevens boeit deze wedstrijd mij bijzonder weinig.
Even Gando aan het werk zien danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Waar is dit van?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ook hier mijn .gif bijdrage op jouw post.
[ afbeelding ]
Het stadion kolkte als nooit tevoren. De kuip lijkt er dood bijquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond afwezig waardoor ik het moest missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |