Terecht ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef Brammess het volgende:
De commentator is fan van de Kuip volgens mij.
SBS6 Gestalkt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zondagavond heb ik ook wel betere dingen te kijken op TV.
Lubach is op zondagavond, DWDD elke dag terwijl er niets anders op tv is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je beter Lubach op zondag kunt kijken dan DWDD daarentegen.
Voor een overtreding waar Kuijt er 6 van per wedstrijd maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Luckassen had al na 30sec rood moeten hebben.
Ik vind die sketches in die lift ERG leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit probeerde mij laatst over te halen om het programma Toren C te gaan kijken, omdat hij daar zelf altijd zo ontzettend hard moet lachen.
Wat vinden jullie van dat programma?
super tofquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit probeerde mij laatst over te halen om het programma Toren C te gaan kijken, omdat hij daar zelf altijd zo ontzettend hard moet lachen.
Ik zie filmpjes bij @DWDD maar het is een pijnlijk slecht programma. Iedere seconde die ik kijk, roept spijt op.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Super leuk. Echt humor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Met Jeffrey.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie begint 13:45 gewoon neem ik aan
Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zondagavond is er nooit iets fatsoenlijks op TV.
Immers kijken jullie altijd Studio voetbal
Heb niks meegekregen van de lotingquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie begint 13:45 gewoon neem ik aan
Matig dat je niet je eigen visie omtrent Toren C durft te geven terwijl je mij na je Toren C ontmaagding direct een top 10 sketches door wist te sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
En Wes Newton.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En we kunnen ook weer koekeloeren naar Andy Smiss
Stop. Je hebt al verloren. Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Mathijsen 2.0quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Het is net een onzekere puberquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
Geintje natuurlijk René. Ik heb er nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij de slechtste mod van VBL.
Toen Jeroen van Koningsbrugge erbij kwam werd het pas leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
De Lama's vond ik altijd tenenkrommend slecht, maar om één of andere reden vonden velen het supergrappig.
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veelquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Zal ik elke week 1 aflevering HoC kijken of alles tegelijk?
Ik vind het fijn. Veel actie maar geen flinterdun verhaal en naarmate de seizoenen vorderen is het tot nog toe ook niet minder geworden.quote:
Ik vind ZML overigens best scherp af en toe. Niet alles is leuk en de laatste vijf minuten zijn cringeworthy, maar het is beter dan alle andere satire de laatste 6,7 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijn
Hopen dat het beter is dan S3quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |