Toen Jeroen van Koningsbrugge erbij kwam werd het pas leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
De Lama's vond ik altijd tenenkrommend slecht, maar om één of andere reden vonden velen het supergrappig.
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veelquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Zal ik elke week 1 aflevering HoC kijken of alles tegelijk?
Ik vind het fijn. Veel actie maar geen flinterdun verhaal en naarmate de seizoenen vorderen is het tot nog toe ook niet minder geworden.quote:
Ik vind ZML overigens best scherp af en toe. Niet alles is leuk en de laatste vijf minuten zijn cringeworthy, maar het is beter dan alle andere satire de laatste 6,7 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijn
Hopen dat het beter is dan S3quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles tegelijk doe ik meestal. Als het voetbal zwaar kut is, kijk ik extreem veel
Maar iedereen weet dan ook dat je voor goede satire in VBL moet zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ZML overigens best scherp af en toe. Niet alles is leuk en de laatste vijf minuten zijn cringeworthy, maar het is beter dan alle andere satire de laatste 6,7 jaar.
Ik was er na de seizoensfinale van seizoen 2 al klaar mee. Dat noem ik nou inzicht hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kern verhaal was prima, maar dat randgezeik werd veel te veel belicht. Vreselijk.
En dan sta je pijnlijk genoeg dagelijks asfaltboringen uit te voeren. Je had een groots persoon kunnen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was er na de seizoensfinale van seizoen 2 al klaar mee. Dat noem ik nou inzicht hebben
Waarom niet seizoen 1 en 2?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
2 keer seizoen één van HoC gekeken, maar het kon me niet boeien.
Omdat er een jaar tussen de 2 pogingen zat, en ik was de helft alweer vergeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom niet seizoen 1 en 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |