Spaans voetbal wil nog wel eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zondagavond is er nooit iets fatsoenlijks op TV.
Immers kijken jullie altijd Studio voetbal
Heb niks meegekregen van de lotingquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie begint 13:45 gewoon neem ik aan
Matig dat je niet je eigen visie omtrent Toren C durft te geven terwijl je mij na je Toren C ontmaagding direct een top 10 sketches door wist te sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit probeerde mij laatst over te halen om het programma Toren C te gaan kijken, omdat hij daar zelf altijd zo ontzettend hard moet lachen.
Wat vinden jullie van dat programma?
En Wes Newton.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En we kunnen ook weer koekeloeren naar Andy Smiss
Stop. Je hebt al verloren. Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Mathijsen 2.0quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
die Vlaar zakt zo hard door het ijs de laatste 2 potjes
Het is net een onzekere puberquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En na al deze positieve feedback durft GGMM er waarschijnlijk ineens wel voor uit te komen een groot fan te zijn
Geintje natuurlijk René. Ik heb er nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij de slechtste mod van VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |