Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook feiten, wetenschappelijke bronnen en argumenten, in tegenstelling tot jullie.
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wij van wc eend adviseren wc eend
Nogmaals, ken je Lombrosso?
Dit lijkt wel kunstquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook niet, had bij m'n afstuderen een statisticus als collegaecht moker interessante afbeeldingen zoals deze:
[ afbeelding ]
and i cant even
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer jij eerst maar het principe dat het met 10-12 weken geen echt menselijk leven is,
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigdequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik jouw leven niet zo veel waard vind
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dusquote:
dat geldt idem voor jou vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.
alle abortussen terug naar afganistan!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
cijfers verzinnen om je standpunt kracht bij te zetten, wat is dit een discussie met pvv'ers tegen azc's?
Nazi's waren pro abortus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Wel leuk om te weten dat jimmy niet alleen nazi is maar ook pro-verkrachtingszwangerschap
Poep, voornamelijk. Bergen met poep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat groeit er dan allemaal in de buik van een vrouw? Dood materiaal?
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen dan
Oke.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigde
bleek later een fascist te zijn
'just sayin
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;s
Wij zijn geen dieren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dus
er zijn dieren die zelf 'abortus kunnen plegen, of na de geboorte kinderen doden omdat het niet goed gaat anders.
been there done thatquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.
[..]
Oke.
Fascisme is pro abortus.
Onzin, ik kom hier constant met argumenten en het enige wat ik krijg is persoonlijke aanvallen van 8 mensen tegelijk.quote:
is vaak vet wat je zietquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat leeft niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogen
Hey chlo
15 bronnen inclusief vermeldingen. Nu jij weer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
been there done that
je roept wel van alles maar kan het niet onderbouwen met wetenschappelijk onderzoek en hebt geen bronvermeldingen
nu jij weer jimmy
Wat zijn we dan?quote:
ja je plaats iets maar dat zijn helemaal geen onderzoeken dat zijn quotes en van wie? wel doel en ook niet alle quotes ondersteunen wat jij zegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.
wij zijn zeker dieren als je dat gaat ontkennen , hou dan maar gewoon opquote:
Zijn conclusies van verschillende wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je plaats iets maar dat zijn helemaal geen onderzoeken dat zijn quotes en van wie? wel doel en ook niet alle quotes ondersteunen wat jij zegt_!
en ik plaats net iets wat het tegenovergestelde beweert en nu?
Omdat er met jou geen discussie te voeren valtquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, ik kom hier constant met argumenten en het enige wat ik krijg is persoonlijke aanvallen van 8 mensen tegelijk.
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij zijn zeker dieren als je dat gaat ontkennen , hou dan maar gewoon op
Linkje graagquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15 bronnen inclusief vermeldingen. Nu jij weer.
lees ze eerst zelf maar eens danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn conclusies van verschillende wetenschappelijke onderzoeken.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogen
Hey chlo
dat bepaalt toch niet of wij dieren zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?
net als babys. Dusss babys zijn dood. Hoppa. #feministenretoriek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook door het lichaam uitgestoten, slimmerik.
Wat is dit voor stomme vergelijking? Als je expres dom gaat doen om een punt proberen te maken stop dan gewoon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?
Mijn argument is zo helder als wat. Ik zal het nog even kort samenvatten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat er met jou geen discussie te voeren valt
je argumenten zijn trash en je geeft op bijna geen enkele vraag inhoudelijk antwoord
het enige wat ik lees is dat jij het niet vind kunnen en jij jezelf moreel superieur vind
dat is geen discussie en jezelf superieur vinden is geen geldig argument
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een soort prenatale abortus ben ;ssss
gelukkig heeft de medische wetenschap de afgelopen 20 jaar gewoon stil gestaan en zullen die stukjes voor het grootste gedeelte nog steeds relevant zijnquote:
Jimmy zijn moeder 21 jaar geleden.quote:
Lekker simpel lekker kort. 7/10 zou nog een keer lezenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn argument is zo helder als wat. Ik zal het nog even kort samenvatten.
Een ongeboren kind is menselijk, en het leeft. Kortom: het is menselijk leven. Voor dit gedeelte baseer ik me op wetenschappelijke feiten.
Ik vind dat menselijk leven waardevol is. Dit is een aanname, maar wel een cruciaal punt.
Een ongeboren kind is waardevol en mag niet zomaar worden gedood.
Abortus is slecht.
Vind jij het doden van een mens erger dan het doden van een hert?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bepaalt toch niet of wij dieren zijn
maar goed om je te plezieren, ja in beide gevallen schiet je een dier neer.
Haha ja ik ook hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef Modus het volgende:
Hey Chlo hoe is het?
Haha goed met jou?
Ja druk hahaa aahaa ha.
Love U2 bbyquote:
somsquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind jij het doden van een mens erger dan het doden van een hert?
Ligt er aan of ik die persoon ken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lees die quotes vd grap eens deze ondersteunen lang niet allemaal wat hij claimt, hij wil graag lezen dat er staat wat hij wil ... ja zo kan ik een pizzapunt nog als bewijs aandragenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig heeft de medische wetenschap de afgelopen 20 jaar gewoon stil gestaan en zullen die stukjes voor het grootste gedeelte nog steeds relevant zijn
oh wacht
Draag eens wat bewijs aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees die quotes vd grap eens deze ondersteunen lang niet allemaal wat hij claimt, hij wil graag lezen dat er staat wat hij wil ... ja zo kan ik een pizzapunt nog als bewijs aandragen
doe mij 2 bewijsjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees die quotes vd grap eens deze ondersteunen lang niet allemaal wat hij claimt, hij wil graag lezen dat er staat wat hij wil ... ja zo kan ik een pizzapunt nog als bewijs aandragen
www.dominos.nlquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Draag eens wat bewijs aan zou ik zeggen.
Beetje verkouden wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja ik ook haha
Koud is het he
Ja man echt koud
Ja joh echt niet normaal
Nee echt he
Ik vind U2 maar stom.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje verkouden wel.
Ja het heerst he?
Je vind abortus slecht dat is geen feit dat is een mening Jimmyquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn argument is zo helder als wat. Ik zal het nog even kort samenvatten.
Een ongeboren kind is menselijk, en het leeft. Kortom: het is menselijk leven. Voor dit gedeelte baseer ik me op wetenschappelijke feiten.
Ik vind dat menselijk leven waardevol is. Dit is een aanname, maar wel een cruciaal punt.
Een ongeboren kind is waardevol en mag niet zomaar worden gedood.
Abortus is slecht.
moest wel glimlachenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
"Ik heb gelijk en wil het laatste woord, ik ben superieur aan jullie daarom leg ik jullie op om jezelf te verdiepen in dit onderwerp... ik win."quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
Anyway, ik roep iedereen die deelnam aan deze discussie op om de feiten te onderzoeken en kritisch te kijken naar de huidige status quo, ook als dat ongemakkelijk is of niet uitkomt.
Ik was eerst ook voor abortus, tot ik er meer over te weten kwam en het niet meer met een goed geweten kon steunen.
ligt maar net aan hert of mensquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"ik heb een goed geweten en jullie niet" daar had hij mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb gelijk en wil het laatste woord, ik ben superieur aan jullie daarom leg ik jullie op om jezelf te verdiepen in dit onderwerp... ik win."
klinkt een beetje zoals jij hequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb gelijk en wil het laatste woord, ik ben superieur aan jullie daarom leg ik jullie op om jezelf te verdiepen in dit onderwerp... ik win."
grappig ik wou je net hetzelfde vragen aangezien je eigen quotes dus niet eens bewijzen wat jij graag wilquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Draag eens wat bewijs aan zou ik zeggen.
Hehequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb een goed geweten en jullie niet" daar had hij mij
Als laatste ga ik hier nog even op in.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je vind abortus slecht dat is geen feit dat is een mening Jimmy
probeer je mening niet weg te zetten als feit. daarbij is het ongeboren, het heeft geen besef van leven en zal dus niet veel missen. het is geen moord het is abortus
Vindt je dat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als laatste ga ik hier nog even op in.
Natuurlijk is het een mening, maar wel gebaseerd op feiten. Als je zegt dat je moord in het algemeen slecht vind, is dat ten diepste ook een mening.
Het feit dat een kind ongeboren is maakt geen verschil, aangezien het nog steeds menselijk leven is.
Besef van leven is verder geen criterium, iemand in coma heeft het ook niet door als hij gedood wordt. Iemand die slaapt ook niet. In alle gevallen dood je menselijk leven.
Dan is de vraag of dat goed is. Dan gaat het erom of je menselijk leven waardevol vindt. Vindt je dat, dan is abortus niet goed te keuren.
een foetus van die leeftijd heeft geen eens ontwikkelde werkende hersens, het is geen leven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een mening, maar wel gebaseerd op feiten. Als je zegt dat je moord in het algemeen slecht vind, is dat ten diepste ook een mening.
Het feit dat een kind ongeboren is maakt geen verschil, aangezien het nog steeds menselijk leven is.
Besef van leven is verder geen criterium, iemand in coma heeft het ook niet door als hij gedood wordt. Iemand die slaapt ook niet. In alle gevallen dood je menselijk leven.
Dan is de vraag of dat goed is. Dan gaat het erom of je menselijk leven waardevol vindt. Vindt je dat, dan is abortus niet goed te keuren.
Ik ga er vandoor, dus vandaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind menselijk leven waardevol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt maar net aan hert of mens
maar alsnog waarom ontken je dat we dieren zijn en scherm je met dat mensen nergens inhoudelijk op in gaan maar jezelf al het bewijs en argumenten wegwuift omdat het je niet uitkomt?
dus nogmaals de vraag voel je je goed als je zo'n moralistisch verheven toontje hanteert tov anderen in dit onderwerp? waarom wil je perse de waarde fout hangen aan de keuze van een moeder over haar vrucht?
Is ook maar net hoe dingen door onderzoekers geïnterpreteerd en uitgedrukt worden. En bij dit soort onderzoeken is het ook maar zeer de vraag hoe onbevooroordeeld de onderzoeker is, zeker bij onderzoeken uit de VS.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Meningen ook gewoon met allerlei sites en linkjes onderbouwen![]()
Nu komt hij met het argument dat hij die ook niet heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
een foetus van die leeftijd heeft geen eens ontwikkelde werkende hersens, het is geen leven.
Het leeft toch? Of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
een foetus van die leeftijd heeft geen eens ontwikkelde werkende hersens, het is geen leven.
Komt ie:quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus vandaar.
[..]
Ik vind menselijk leven waardevol.
En het gaat niet om mij, maar om het principe dat menselijk leven niet zomaar gedood zou mogen worden. Dus als dit wel gebeurt vind ik dat fout. Dat kan je moralistisch vinden, maar zonder moraal komen we niet ver.
En bij onderzoeken uit Nederland niet? Dat argument geldt omgekeerd dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe dingen door onderzoekers geïnterpreteerd en uitgedrukt worden. En bij dit soort onderzoeken is het ook maar zeer de vraag hoe onbevooroordeeld de onderzoeker is, zeker bij onderzoeken uit de VS.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En bij onderzoeken uit Nederland niet? Dat argument geldt omgekeerd dus ook.
iets wat niet geen denkvermogen heeft omdat het geen volgroeide hersennen heeft is wat mij betreft geen menselijk leven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
moralistisch verheven toontje daar had ik het over, ik heb het niet over moraal ansich heh, weer zoiets dat je er uit haalt om te scoren. dat doe je steeds, en geeft aan dat je het gewoon niet meer weet en maar schermt om te scoren maar alleen maar je eigen casus afbreekt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus vandaar.
[..]
Ik vind menselijk leven waardevol.
En het gaat niet om mij, maar om het principe dat menselijk leven niet zomaar gedood zou mogen worden. Dus als dit wel gebeurt vind ik dat fout. Dat kan je moralistisch vinden, maar zonder moraal komen we niet ver.
het leeft niet, het ontwikkeld zich, naar uiteindelijk een levend organisme, met heel veel hulp en leven van de drager.quote:
begin? met jou te neuken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
Laat je je in de kont neuken of niet?
begin
ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
Of jullie kennen mij nu al morele superioriteit toe en besparen jullie zelf deze ellende.
liever nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
begin
Wrm nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
begin
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent, je blijft toch een beetje m'n infantiele broertje
boeiendquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
anale seks is moreel niet verantwoord en ik heb de bullshitonderzoeken om mijn mening als feit weg te zetten
dat ondertussen gewoon iedereen lekker kontneukt doet verder niet ter zakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
anale seks is moreel niet verantwoord en ik heb de bullshitonderzoeken om mijn mening als feit weg te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |