Is ook maar net hoe dingen door onderzoekers geïnterpreteerd en uitgedrukt worden. En bij dit soort onderzoeken is het ook maar zeer de vraag hoe onbevooroordeeld de onderzoeker is, zeker bij onderzoeken uit de VS.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Meningen ook gewoon met allerlei sites en linkjes onderbouwen![]()
Nu komt hij met het argument dat hij die ook niet heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
een foetus van die leeftijd heeft geen eens ontwikkelde werkende hersens, het is geen leven.
Het leeft toch? Of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
een foetus van die leeftijd heeft geen eens ontwikkelde werkende hersens, het is geen leven.
Komt ie:quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus vandaar.
[..]
Ik vind menselijk leven waardevol.
En het gaat niet om mij, maar om het principe dat menselijk leven niet zomaar gedood zou mogen worden. Dus als dit wel gebeurt vind ik dat fout. Dat kan je moralistisch vinden, maar zonder moraal komen we niet ver.
En bij onderzoeken uit Nederland niet? Dat argument geldt omgekeerd dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe dingen door onderzoekers geïnterpreteerd en uitgedrukt worden. En bij dit soort onderzoeken is het ook maar zeer de vraag hoe onbevooroordeeld de onderzoeker is, zeker bij onderzoeken uit de VS.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En bij onderzoeken uit Nederland niet? Dat argument geldt omgekeerd dus ook.
iets wat niet geen denkvermogen heeft omdat het geen volgroeide hersennen heeft is wat mij betreft geen menselijk leven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als laatste ga ik hier nog even op in.
Natuurlijk is het een mening, maar wel gebaseerd op feiten. Als je zegt dat je moord in het algemeen slecht vind, is dat ten diepste ook een mening.
Het feit dat een kind ongeboren is maakt geen verschil, aangezien het nog steeds menselijk leven is.
Besef van leven is verder geen criterium, iemand in coma heeft het ook niet door als hij gedood wordt. Iemand die slaapt ook niet. In alle gevallen dood je menselijk leven.
Dan is de vraag of dat goed is. Dan gaat het erom of je menselijk leven waardevol vindt. Vindt je dat, dan is abortus niet goed te keuren.
moralistisch verheven toontje daar had ik het over, ik heb het niet over moraal ansich heh, weer zoiets dat je er uit haalt om te scoren. dat doe je steeds, en geeft aan dat je het gewoon niet meer weet en maar schermt om te scoren maar alleen maar je eigen casus afbreekt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus vandaar.
[..]
Ik vind menselijk leven waardevol.
En het gaat niet om mij, maar om het principe dat menselijk leven niet zomaar gedood zou mogen worden. Dus als dit wel gebeurt vind ik dat fout. Dat kan je moralistisch vinden, maar zonder moraal komen we niet ver.
het leeft niet, het ontwikkeld zich, naar uiteindelijk een levend organisme, met heel veel hulp en leven van de drager.quote:
begin? met jou te neuken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
Laat je je in de kont neuken of niet?
begin
ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
Of jullie kennen mij nu al morele superioriteit toe en besparen jullie zelf deze ellende.
liever nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
begin
Wrm nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
begin
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent, je blijft toch een beetje m'n infantiele broertje
boeiendquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
anale seks is moreel niet verantwoord en ik heb de bullshitonderzoeken om mijn mening als feit weg te zetten
dat ondertussen gewoon iedereen lekker kontneukt doet verder niet ter zakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
anale seks is moreel niet verantwoord en ik heb de bullshitonderzoeken om mijn mening als feit weg te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |