Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook feiten, wetenschappelijke bronnen en argumenten, in tegenstelling tot jullie.
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wij van wc eend adviseren wc eend
Nogmaals, ken je Lombrosso?
Dit lijkt wel kunstquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook niet, had bij m'n afstuderen een statisticus als collegaecht moker interessante afbeeldingen zoals deze:
[ afbeelding ]
and i cant even
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer jij eerst maar het principe dat het met 10-12 weken geen echt menselijk leven is,
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigdequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik jouw leven niet zo veel waard vind
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dusquote:
dat geldt idem voor jou vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.
alle abortussen terug naar afganistan!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
cijfers verzinnen om je standpunt kracht bij te zetten, wat is dit een discussie met pvv'ers tegen azc's?
Nazi's waren pro abortus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Wel leuk om te weten dat jimmy niet alleen nazi is maar ook pro-verkrachtingszwangerschap
Poep, voornamelijk. Bergen met poep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat groeit er dan allemaal in de buik van een vrouw? Dood materiaal?
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen dan
Oke.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigde
bleek later een fascist te zijn
'just sayin
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;s
Wij zijn geen dieren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dus
er zijn dieren die zelf 'abortus kunnen plegen, of na de geboorte kinderen doden omdat het niet goed gaat anders.
been there done thatquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.
[..]
Oke.
Fascisme is pro abortus.
Onzin, ik kom hier constant met argumenten en het enige wat ik krijg is persoonlijke aanvallen van 8 mensen tegelijk.quote:
is vaak vet wat je zietquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat leeft niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogen
Hey chlo
15 bronnen inclusief vermeldingen. Nu jij weer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
been there done that
je roept wel van alles maar kan het niet onderbouwen met wetenschappelijk onderzoek en hebt geen bronvermeldingen
nu jij weer jimmy
Wat zijn we dan?quote:
ja je plaats iets maar dat zijn helemaal geen onderzoeken dat zijn quotes en van wie? wel doel en ook niet alle quotes ondersteunen wat jij zegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.
wij zijn zeker dieren als je dat gaat ontkennen , hou dan maar gewoon opquote:
Zijn conclusies van verschillende wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je plaats iets maar dat zijn helemaal geen onderzoeken dat zijn quotes en van wie? wel doel en ook niet alle quotes ondersteunen wat jij zegt_!
en ik plaats net iets wat het tegenovergestelde beweert en nu?
Omdat er met jou geen discussie te voeren valtquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, ik kom hier constant met argumenten en het enige wat ik krijg is persoonlijke aanvallen van 8 mensen tegelijk.
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij zijn zeker dieren als je dat gaat ontkennen , hou dan maar gewoon op
Linkje graagquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15 bronnen inclusief vermeldingen. Nu jij weer.
lees ze eerst zelf maar eens danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn conclusies van verschillende wetenschappelijke onderzoeken.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogen
Hey chlo
dat bepaalt toch niet of wij dieren zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?
net als babys. Dusss babys zijn dood. Hoppa. #feministenretoriek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook door het lichaam uitgestoten, slimmerik.
Wat is dit voor stomme vergelijking? Als je expres dom gaat doen om een punt proberen te maken stop dan gewoon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik jou neerschiet, of een hert neerschiet is dat dan hetzelfde?
Mijn argument is zo helder als wat. Ik zal het nog even kort samenvatten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat er met jou geen discussie te voeren valt
je argumenten zijn trash en je geeft op bijna geen enkele vraag inhoudelijk antwoord
het enige wat ik lees is dat jij het niet vind kunnen en jij jezelf moreel superieur vind
dat is geen discussie en jezelf superieur vinden is geen geldig argument
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een soort prenatale abortus ben ;ssss
gelukkig heeft de medische wetenschap de afgelopen 20 jaar gewoon stil gestaan en zullen die stukjes voor het grootste gedeelte nog steeds relevant zijnquote:
Jimmy zijn moeder 21 jaar geleden.quote:
Lekker simpel lekker kort. 7/10 zou nog een keer lezenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn argument is zo helder als wat. Ik zal het nog even kort samenvatten.
Een ongeboren kind is menselijk, en het leeft. Kortom: het is menselijk leven. Voor dit gedeelte baseer ik me op wetenschappelijke feiten.
Ik vind dat menselijk leven waardevol is. Dit is een aanname, maar wel een cruciaal punt.
Een ongeboren kind is waardevol en mag niet zomaar worden gedood.
Abortus is slecht.
Vind jij het doden van een mens erger dan het doden van een hert?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bepaalt toch niet of wij dieren zijn
maar goed om je te plezieren, ja in beide gevallen schiet je een dier neer.
Haha ja ik ook hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef Modus het volgende:
Hey Chlo hoe is het?
Haha goed met jou?
Ja druk hahaa aahaa ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |