Klopt, maar dat is compleet irrelevant voor de discussie. Die 2 gevallen per jaar wil ik wel even toegeven voor de discussie. Nu over de andere 29998 abortussen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren
en dan? gewoon maar houden terwijl je er niet voor kan zorgen of het moreel verantwoorde doen en het laten aborteren
Voor en ook met terugwerkende kracht tot een jaar of 100.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:44 schreef Chloroform het volgende:
Wie is pro en wie anti abortus hier dan
haha penetratiequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een soort prenatale abortus ben ;ssss
Zaaddodend denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een soort prenatale abortus ben ;ssss
Daar gaat het al misquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil het doden van onschuldig menselijk leven verbieden. Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat goed is.
Waar staat p voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ja leuk maar niet statistisch relevant want p=0,05
Wow ck wrom zoquote:
Ik kan dat zeggen omdat ik een goede zaak heb die door feiten en gedegen argumenten wordt ondersteund.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Ook niet dat het dus doodslag is. Wel leuk dat je dat steeds kan zeggen want dat redeneert zo lekker naar je toe.
Dat het doden van onschuldig menselijk leven fout is.quote:
cijfers verzinnen om je standpunt kracht bij te zetten, wat is dit een discussie met pvv'ers tegen azc's?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is compleet irrelevant voor de discussie. Die 2 gevallen per jaar wil ik wel even toegeven voor de discussie. Nu over de andere 29998 abortussen.
wij van wc eend adviseren wc eendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kan dat zeggen omdat ik een goede zaak heb die door feiten en gedegen argumenten wordt ondersteund.
Heb nooit statistiek gehad dus snap er sowieso al niets van ahahahahquote:
leer jij eerst maar het principe dat het met 10-12 weken geen echt menselijk leven is,quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan dat zeggen omdat ik een goede zaak heb die door feiten en gedegen argumenten wordt ondersteund.
[..]
Dat het doden van onschuldig menselijk leven fout is.
PVV'ers moeten gewoon het land uit naar Zuid-Afrika boers bij de broeders, AZC's moeten gewoon bij Wassenaar daar op die strand en dan lekker zonnebakken en muziekquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
cijfers verzinnen om je standpunt kracht bij te zetten, wat is dit een discussie met pvv'ers tegen azc's?
Stroman.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Zijn maar 200 vrouwen per jaar zwanger door verkrachting, weenie hoor, ze moeten gwoon niet zo aanstellen die vieze babymoordenaars!!!!1!!11!!!11 ;ss ;s.;sssa
Dat lijkt me een gepaste reactie voor iemand die moord op kinderen (die geboren zijn!) geen probleem vind.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah maar jij mag een ander klapjosti noemen maar een vraag wat je doel nu is is persoonlijk?
ga toch weg joh zwak stuk hypocriet vreten
ik weet wel dat ik jouw leven niet zo veel waard vindquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stroman.
[..]
Dat lijkt me een gepaste reactie voor iemand die moord op kinderen (die geboren zijn!) geen probleem vind.
Daarom gebruik ik ook feiten, wetenschappelijke bronnen en argumenten, in tegenstelling tot jullie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis
het geen wat jij wil is niet altijd hetgeen wat goed is jimmy
en in dit geval is hetgeen wat jij wil niet per definitie goed
ik ook niet, had bij m'n afstuderen een statisticus als collegaquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nooit statistiek gehad dus snap er sowieso al niets van ahahahah
Zo denk ik er niet over hoor, maar ik weet hoe slechte mensen denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |