Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook feiten, wetenschappelijke bronnen en argumenten, in tegenstelling tot jullie.
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wij van wc eend adviseren wc eend
Nogmaals, ken je Lombrosso?
Dit lijkt wel kunstquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook niet, had bij m'n afstuderen een statisticus als collegaecht moker interessante afbeeldingen zoals deze:
[ afbeelding ]
and i cant even
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer jij eerst maar het principe dat het met 10-12 weken geen echt menselijk leven is,
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigdequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n eugenetische wetenschapper?
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik jouw leven niet zo veel waard vind
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik plaats hier zonet 15 conclusies van wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel zeggen.
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dusquote:
dat geldt idem voor jou vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Een normale discussie voeren.
alle abortussen terug naar afganistan!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
cijfers verzinnen om je standpunt kracht bij te zetten, wat is dit een discussie met pvv'ers tegen azc's?
Nazi's waren pro abortus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Wel leuk om te weten dat jimmy niet alleen nazi is maar ook pro-verkrachtingszwangerschap
Poep, voornamelijk. Bergen met poep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat groeit er dan allemaal in de buik van een vrouw? Dood materiaal?
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar je feiten en wetenschappelijke bronnen dan
Oke.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
waarvan ook iedereen zei dat 'ie de waarheid sprak omdat wetenschap, wat 'ie zelf ook luidkeels verkondigde
bleek later een fascist te zijn
'just sayin
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal slecht onderzoek, heb je de methodiek wel gechecked ;s
Wij zijn geen dieren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is klont cellen die zich aan het vormen is, dat is geen leven, maar het begin van leven dat in stand worden gehouden door de moeder, de moeder die het bepaalt en in stand houdt dus
er zijn dieren die zelf 'abortus kunnen plegen, of na de geboorte kinderen doden omdat het niet goed gaat anders.
been there done thatquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug.
[..]
Oke.
Fascisme is pro abortus.
Onzin, ik kom hier constant met argumenten en het enige wat ik krijg is persoonlijke aanvallen van 8 mensen tegelijk.quote:
is vaak vet wat je zietquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat leeft niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker nooit een ongestelde vrouw leeggezogen
Hey chlo
15 bronnen inclusief vermeldingen. Nu jij weer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
been there done that
je roept wel van alles maar kan het niet onderbouwen met wetenschappelijk onderzoek en hebt geen bronvermeldingen
nu jij weer jimmy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |