Goed punt. Samsom zal de betreffende harde kern persoonlijk en hinderlijk moeten schofferen om resultaat te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die nu nog PvdA stemmen weg weten te jagen zal wel echt een prestatie van formaat zijn.
Ik zag deze week iemand in boerka met een paraplu. Moest lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het boerkaverbod wordt bovendien voor deze groep opgeschort.
Heyy schatje, gefeliciteerd. Blijven posten inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:40 schreef Disana het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Alleen Jan Netelroos met zijn bivakmuts.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Hoeveel mensen zouden er eigenlijk al zijn opgepakt omdat ze een boerka droegen? Nul?
Ja die partijen vinden dat je vluchtelingen moet helpen. Bizar hč?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Oh D66 vind het PVDA-plan ook een goed idee
Volgens mij helpen we al vluchtelingen, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja die partijen vinden dat je vluchtelingen moet helpen. Bizar hč?
Meer meer meer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij helpen we al vluchtelingen, of niet?
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is een beetje als de harde kern van Ajax- en Feyenoordfans erop wijzen dat ze beide van voetbal, vechten, PVV, hardcore en coke houden en dus precies hetzelfde zijn, maar daar gaan ze niet ineens door van elkaar houden.
Snel de grenzen van het Polcafe dichtgooienquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
Altijd wanneer het hier over vluchtelingen gaat blijkt ineens dat Houtenbeen altijd lurkt.
Zou ie inderdaad zo'n retroprothese hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
Altijd wanneer het hier over vluchtelingen gaat blijkt ineens dat Houtenbeen altijd lurkt.
Weer zo'n matige trollactie van u. Man man man.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:43 schreef Heilwasser het volgende:
Een boerkagebod is ook wel op z'n plaats, je wil mannen niet onnodig provoceren met uitdagende kleding. Zie Keulen.
Heilwasser, waht else?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Weer zo'n matige trollactie van u. Man man man.
7/10quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heilwasser, waht else?
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heilwasser, waht else?
[ afbeelding ]
Dank, maar ik ben het tegenovergestelde van die man.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heilwasser, waht else?
[ afbeelding ]
Is George Clooney afgestudeerd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben het tegenovergestelde van die man.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heilwasser, waht else?
[ afbeelding ]
Helaas:quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/George_Clooneyquote:He attended Northern Kentucky University from 1979 to 1981, majoring in broadcast journalism, and very briefly attended the University of Cincinnati, but did not graduate from either.[24] He made money selling women's shoes, insurance door-to-door, stocking shelves, working construction, and cutting tobacco
Die lurkt voor dat doel ook het Vlaams Blok Twitteraccount. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
Nee sorry, dat was een RT van Martin Bosmaquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die lurkt voor dat doel ook het Vlaams Blok Twitteraccount. Dat zegt genoeg.
Daar kan ik sowieso niet aan tippen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helaas:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/George_Clooney
De Himmler van de PVV.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee sorry, dat was een RT van Martin Bosma
De ene of de andere extreemrechtse malloot volgen. Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee sorry, dat was een RT van Martin Bosma
Ik volg ook nog extreemlinkse malloten, Samson, Pechtold, Klaver, enzquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De ene of de andere extreemrechtse malloot volgen. Wat maakt het uit?
Oei, nu krijg je alle wijfjes over je heen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik volg ook nog extreemlinkse malloten, Samson, Pechtold, Klaver, enz
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oei, nu krijg je alle wijfjes over je heen.
Nice. Als onze partijen ooit fuseren worden we partijkameraden.quote:
- knip - Net of hier voor buitenstaanders ook maar iets interessants wordt gepost.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor een kansloze teringmongool ben je dan? Net of hier voor buitenstaanders ook maar iets interessants wordt gepost.
Aldus de OP van POLcafequote:Iedereen is welkom.
Jammerquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben het tegenovergestelde van die man.
Maar als dat idee dat iedereen welkom is je zo tegenstaat waarom ga je dan niet naar NWS? In de POL-SC worden je waarden duidelijk niet gedeeld.quote:
Dames toch.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar als dat idee dat iedereen welkom is je zo tegenstaat waarom ga je dan niet naar NWS? In de POL-SC worden je waarden duidelijk niet gedeeld.
Klinkt als een goed concept voor een sbs6 / net5 serie.quote:
Kop dicht.quote:
Ga anders eens wat aan dit sneue kut-topic doen, Notre Dame.quote:
Even over de discussie in NWS FB. Beste is om voor artikelen van het AD dezelfde richtlijnen te hanteren als die voor schrijfsels van Trouw en de Volkskrant.quote:
Ik heb wel wat beters te doen, Notre Bouffon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga anders eens wat aan dit sneue kut-topic doen, Notre Dame.
Fatima Moreira de Melo?quote:
Dan blijft er helemaal niets meer over in NWS, alleen maar Telegraafquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even over de discussie in NWS FB. Beste is om voor artikelen van het AD dezelfde richtlijnen te hanteren als die voor schrijfsels van Trouw en de Volkskrant.
Bramquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even over de discussie in NWS FB. Beste is om voor artikelen van het AD dezelfde richtlijnen te hanteren als die voor schrijfsels van Trouw en de Volkskrant.
Elf die een slechte dag heeft is leukerquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gemiddelde kanariepiet heeft meer benul van de maatschappij.
Daar heb ik tactisch gezien geen mening over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elf die een slechte dag heeft is leuker
Ja die is grappig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elf die een slechte dag heeft is leuker
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heb ik tactisch gezien geen mening over.
Ik hoef me gelukkig niet druk te maken over onzinnige statistiekenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar bent u in uw beroep niet onbekend mee.
Dat was ik. Maar dan in relatie tot de vluchtelingen in Griekenland.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:33 schreef Disana het volgende:
Wie schreef hier laatst dat je niets meer van de Gouden Dageraad hoort? Ze zijn er nog
http://www.joop.nl/nieuws(...)rlementariers-binnen
De statistiek dat één op de twee gemeente-ambtenaren overbodig zal u nochtans genadeloos treffen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik hoef me gelukkig niet druk te maken over onzinnige statistieken
Ja, meer Lebensraum op kantoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:40 schreef Reya het volgende:
[..]
De statistiek dat één op de twee gemeente-ambtenaren overbodig zal u nochtans genadeloos treffen.
Waarom krijg ik bij de Joop het verzoek van de NPO of ik cookies wil accepteren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:33 schreef Disana het volgende:
Wie schreef hier laatst dat je niets meer van de Gouden Dageraad hoort? Ze zijn er nog
http://www.joop.nl/nieuws(...)rlementariers-binnen
Daar hoor je hier inderdaad niets over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat was ik. Maar dan in relatie tot de vluchtelingen in Griekenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |