Wel eerst even scheren dan natuurlijk. Haartjes tussen de ketting, is niet prettig.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Beste leg je hem gewoo naast je in bed toch?
Ik zet m altijd tegen de c.v. issie ook lekker snel droog.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed. Je fiets staat beste verwarmd binnen. Met lage temperatuur krijg je condens en dus ook eerder corrosie.
Ik heb mijn Gios met pekel erop gisteren zo in de berging weggehangen. Morgen maar even afspuiten.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zet m altijd tegen de c.v. issie ook lekker snel droog.
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef muzas het volgende:
Ik begin die bagger aan mn fiets wel beu te raken... Setje blokjes welke ik in december er op heb gezet is er al weer bijna aanHet is meer een kwestie van later en dus harder (durven) remmen. Zeker met wat minder weer, beetje zand etc. Slijten die blokken met slepend remmen harder dan wanneer je flink in de ankers durft te gaan. Om het over je velgen nog maar niet te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Ik weet niet of ik nou meer medelijden met jou, of met je fiets moet hebben... Als die kutwijven eenmaal doorhebben dat ze hier een machtspositie mee hebben, dan wordt binnen no-time je hele leven door haar bepaald he?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
De fiets mag hier altijd een nachtje in huis staan na het fietsen en schoonmaken. Daarna moet hij van de vrouw weer in het tuinhuisje.
Buzz jij fietst nooit in de regen bemoei je er niet mee jij mooiweertoerder.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van later en dus harder (durven) remmen. Zeker met wat minder weer, beetje zand etc. Slijten die blokken met slepend remmen harder dan wanneer je flink in de ankers durft te gaan. Om het over je velgen nog maar niet te hebben.
Slepend remmen of hard remmen, maakt volgens mij geen zak uit. Zolang je maar niet voor lul loopt te slepen maak ik me er niet druk om.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef muzas het volgende:
En ik zal ongetwijfeld bij lange na niet zo goed kunnen remmen als de lui hier, maar kort hard remmen met natte wegen en koude grond vind ik geen goed plan.
Tja, er is ook gewoon geen plek voor. In het tuinhuisje eigenlijk ook niet, daar breek ik mijn nek altijd over de kinderfietsjes en traptrekkers. Als ik wil sleutelen moet ik eerst het halve tuinhuis uitgraven. Of buiten sleutelen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou meer medelijden met jou, of met je fiets moet hebben... Als die kutwijven eenmaal doorhebben dat ze hier een machtspositie mee hebben, dan wordt binnen no-time je hele leven door haar bepaald he?
quote:
Daarom lekker met Khamsin wielen rijden in kutweer. Zeker ook omdat de sleuven in de remblokken bij slecht weer vaak vol zitten met drek waardoor je praktisch met schuurpapier aan het remmen bent.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van later en dus harder (durven) remmen. Zeker met wat minder weer, beetje zand etc. Slijten die blokken met slepend remmen harder dan wanneer je flink in de ankers durft te gaan. Om het over je velgen nog maar niet te hebben.
Ja, mot je ook geen remblokken in de ramsj bij de Action kopen. Al begrijp ik dat eigenlijk ook wel weer door het hoofddoel waarvoor jij ze nodig hebt.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Buzz jij fietst nooit meer in de regen bemoei je er niet mee jij mooiweertoerder.
In de regen, en die hebben we veel gehad gaan je remblokjes kaolohard.
Jammer. maar als je al op omslagpunt zit te rijden, dan is het logisch dat je die sprong niet haalt natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 08:51 schreef Oksel het volgende:
Gisteren hier trainingskoersje gereden. Aangezien ik amper kms heb gemaakt verwachtte ik er weinig van. Gelukkig ging 't niet zo heel hard. 't Was een rondje van 4,2km. We moesten 10 ronden. 4 bochten, waarvan 1 haaks met heel veel grind. Maargoed, al met al was 't niet heel moeilijk. Gemiddeld werden de rondjes afgewerkt met 41km/h, en m'n HF zat op m'n omslagpunt. Dus toen er een kopgroepje weg was gesprongen dacht ik de sprong ook wel ff te kunnen maken.![]()
![]()
Zelfoverschatting. Dus helemaal in 't zuur, en 't groepje niet gehaald.Nouja, toen ging 't peloton te hard om fatsoenlijk in te herstellen, en moest ik er na 5,5 ronde af
[ afbeelding ]
Ik wilde remblokjes kopen bij de Action maar ze hadden alleen Shimano passing.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, mot je ook geen remblokken in de ramsj bij de Action kopen. Al begrijp ik dat eigenlijk ook wel weer door het hoofddoel waarvoor jij ze nodig hebt.
Ik val ook onder WADA maar ja ze zoeken alleen mannen voor die test.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh en dan val je niet onder WADA ik snap het.![]()
Training ronde Enter? Mooi parcours is dat..quote:Op maandag 7 maart 2016 08:51 schreef Oksel het volgende:
Gisteren hier trainingskoersje gereden. Aangezien ik amper kms heb gemaakt verwachtte ik er weinig van. Gelukkig ging 't niet zo heel hard. 't Was een rondje van 4,2km. We moesten 10 ronden. 4 bochten, waarvan 1 haaks met heel veel grind. Maargoed, al met al was 't niet heel moeilijk. Gemiddeld werden de rondjes afgewerkt met 41km/h, en m'n HF zat op m'n omslagpunt. Dus toen er een kopgroepje weg was gesprongen dacht ik de sprong ook wel ff te kunnen maken.![]()
![]()
Zelfoverschatting. Dus helemaal in 't zuur, en 't groepje niet gehaald.Nouja, toen ging 't peloton te hard om fatsoenlijk in te herstellen, en moest ik er na 5,5 ronde af
[ afbeelding ]
Hahah je bent me net voor! Mooie fiets en mooie hont!quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef muzas het volgende:
Nou andy je staat op de FB van GCN hoormet je hont
dat zadel , dat stuur die trappers manmanmanmanmanman dat geloof je nietquote:Op maandag 7 maart 2016 11:19 schreef ratatat het volgende:
Iemand op zoek naar een madone stadsfiets?
http://link.marktplaats.nl/m1002156633
wat zou er na die 33km zijn gebeurt met de man.quote:Fiets is van mijn schoonvader en heeft er 33 km op gereden
Niet verwacht dat ze het zouden postenquote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef muzas het volgende:
Nou andy je staat op de FB van GCN hoormet je hont
Leip hoor, like.quote:
Kilometerstand 33.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn cassette ziet er nog niet zo smerig uit na die modderrit van gisteren...
Misschien had die gast frituurolie gebruikt als smeermiddel voor zijn rit van 33 km.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn cassette ziet er nog niet zo smerig uit na die modderrit van gisteren...
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:02 schreef MarcoD het volgende:
Offtopic:
ingeschreven voor de eerste criteriums van 2016(eind april/begin mei)
Leuk, maar zou je niet gewoon vanaf begin april mee gaan koersen. Zo groei je mee in het seizoen. Anders rij je "droog" tussen jongens die al aardig wat koersritme hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:02 schreef MarcoD het volgende:
Offtopic:
ingeschreven voor de eerste criteriums van 2016(eind april/begin mei)
2 gecombineerd met amateurs en junioren
1 gewoon op sloten
Groot verschil. Trainingskoersen vaak op een baan met doortrap bochten. Een criterium heeft vaak meerdere 90graden bochten, drempels, slecht liggende klinkers, wat het heel wat moeilijker maakt. Vorig jaar veel gasten bij ons die trainingskoersen uitreden, maar bij criteriums al snel op een ronde werden gezet.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef ratatat het volgende:
Hoe verhouden trainingskoersjes zich t.o.v. 'echte' wedstrijden?
Tov criteriums: niet te vergelijken is mijn ervaringquote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef ratatat het volgende:
Hoe verhouden trainingskoersjes zich t.o.v. 'echte' wedstrijden?
Die trainingskoersen zijn er nu toch ook al? Die stoppen bij ons als de echte koersen beginnen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:53 schreef MarcoD het volgende:
Wilde begin april wel beginnen met trainingskoersjes en eventueel als het uitkomt een criterium
Dat klinkt niet echt als genieten. Ik blijf dan eerst nog wel lekker op de baantjes rijden, beetje leren hoe het werkt, goed genoeg worden om met de A mee te rijden zonder dood te gaan en dan zien we wel weer verder.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Groot verschil. Trainingskoersen vaak op een baan met doortrap bochten. Een criterium heeft vaak meerdere 90graden bochten, drempels, slecht liggende klinkers, wat het heel wat moeilijker maakt. Vorig jaar veel gasten bij ons die trainingskoersen uitreden, maar bij criteriums al snel op een ronde werden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |