http://www.vi.nl/nieuws/v(...)estaan-fc-twente.htmquote:De kans is groot dat FC Twente, in ieder geval voorlopig, bezig is aan zijn laatste seizoen als profclub. Dat liet directeur betaald voetbal van de KNVB Bert van Oostveen weten in gesprek met de NOS.
De proflicentie van FC Twente is voorwaardelijk ingetrokken vanwege de financiële malaise bij de club en de kans is erg klein dat de Tukkers volgend seizoen nog terugkeren in de Eredivisie of de Jupiler League. 'Ik waag me niet aan voorspellingen met percentages, maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat de kans dat FC Twente volgend jaar betaald voetbal speelt minder groot is dan dat ze er wel zijn', aldus Van Oostveen.
'Ik denk dat het heel lastig gaat worden', vervolgt Van Oostveen. 'Ik besef dat veel mensen dat zich nu nog niet realiseren, daarom zeg ik het bewust zo. Er liggen gewoon een aantal vuiltjes uit het verleden en dat is heel lastig op te lossen. FC Twente moet dat zelf maar uitleggen, dat is niet aan mij. Ik denk dat je Houdini en Hans Klok tegelijk nodig hebt om hier nog uit te komen.'
De resultaten uit het onafhankelijke onderzoek van Ben Knüppe hebben aangetoond dat FC Twente bewust informatie heeft achtergehouden voor de KNVB. Het bestuur heeft daarom de opdracht gegeven om op te stappen en gaf daar woensdag gehoor aan.
Nee toestaan dat clubs de boel oplichten is beter idd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Competitie is al zeer matig met teringclubs. Een Jupiler club ipv FC twente, nee dankje
Ja. Maar dat gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:20 schreef wackmack het volgende:
Als ze dit seizoen eral uit worden gegooid vervallen toch de punten die tegen Twente zijn gehaald?
Maak de competitie nog minder aantrekkelijk, dat is echt de oplossing.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee toestaan dat clubs de boel oplichten is beter idd.
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak de competitie nog minder aantrekkelijk, dat is echt de oplossing.
Zeker. Het dak gaat eraf.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:23 schreef Abed het volgende:
Als dat echt staat te gebeuren gaat dat vuurwerk opleveren.
Ik zou ze straffen met een paar jaar JL, met onmogelijke promotie naar de Eredivisie tot een x aantal jaar. Ze mogen toch al een paar seizoenen Europa niet meer in. Laat de beker maar de enige grote prijs voor ze worden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?
Je denkt dat Twente kan overleven in de JL met een megaschuld en een duur stadion. JL is ook een doodvonnis voor Twente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik zou ze straffen met een paar jaar JL. Ze mogen toch al een paar seizoenen Europa niet meer in.
Hadden ze dat maar eerder moeten bedenken voordat ze gingen frauderen. Vind het echt niet zielig voor ze, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je denkt dat Twente kan overleven in de JL met een megaschuld en een duur stadion. JL is ook een doodvonnis voor Twente.
Ik ook niet hoor dat gaf ik eerder al aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:25 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar eerder moeten bedenken voordat ze gingen frauderen. Vind het echt niet zielig voor ze, hoor.
Heb meer te doen met de supporters en de mensen die daar werken.
Nee , maar de mensen verantwoorrelijk daarvoor straffen. Eruit halen bereik je alleen maar mee dat de competitie nog slechter wordt. Daar hebben we ook niets aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?
Naja, zo voelde het ook als Feyenoordert dus heb wel enig sympathie voor ze. Kutbestuur/-eigenaar daar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef MPC60 het volgende:
Je zou supporter van Twente zijn. Alles binnen een paar jaar naar de sodemieter.
Als je zou zo redeneren gaat er nooit meer een bedrijf failliet. Complete onzin. Twente is fout geweest en moet nu op de blaren zitten. Deal with it.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar de mensen verantwoorrelijk daarvoor straffen. Eruit halen bereik je alleen maar mee dat de competitie nog slechter wordt. Daar hebben we ook niets aan.
Zo groot is Twente nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Gebeurt toch niet. Club is daar veel te groot voor
FCT heeft niet anders gehandeld dan Benfica en Porto. En daar gwbeurt ook niets mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:30 schreef Alan_Bastard het volgende:
Als je dit gedrag tolereert is het einde zoek. Het is wel zonde natuurlijk, maar elke andere straf is een lachertje. Kampioen geworden door de boel te besodemieteren benadeelt alle andere clubs. De hele competitie is in die zin een farce geweest. Ik zeg: licentie intrekken voor een jaar oid.
Dit lijkt me de de beste oplossing iddquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik zou ze straffen met een paar jaar JL, met onmogelijke promotie naar de Eredivisie tot een x aantal jaar. Ze mogen toch al een paar seizoenen Europa niet meer in. Laat de beker maar de enige grote prijs voor ze worden.
Zonde dat Heracles de boel onlangs verbouwd heeft, anders hadden ze prima in dat stadion kunnen spelen voor een jodenfooitje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer zonde van het Grolsch Veste, vond het wel een mooi stadion. Ook een van de grotere stadions van Nederland.
Gelukkig hebben wij de Kuip nog
Twente kan helemaal niet overleven in de JL. Pleur ze er dan maar gewoon meteen uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit lijkt me de de beste oplossing idd
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Twente kan helemaal niet overleven in de JL. Pleur ze er dan maar gewoon meteen uit.
4e club van NLquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:30 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zo groot is Twente nou ook weer niet.
zijn er regels waarmee dat kan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:24 schreef Seam het volgende:
Is gewoon een vals dreigement. Zullen hooguit teruggezet worden in de Jupiler League
Degradatie kan niet zomaar, je kan ze hooguit niet 3, maar 30 punten aftrek kunnen geven om degradatie te forceren oidquote:
is dat zo? Juve is destijds in Italië ook teruggezet ivm een straf toch? Waarom is dat in Nederland anders?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Degradatie kan niet zomaar, je kan ze hooguit niet 3, maar 30 punten aftrek kunnen geven om degradatie te forceren oid
Licentie kan als straf ingetrokken worden en dan kieper je automatisch terug naar de topklassequote:Op woensdag 2 maart 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Degradatie kan niet zomaar, je kan ze hooguit niet 3, maar 30 punten aftrek kunnen geven om degradatie te forceren oid
Omdat de regels in beide landen anders zijn. Tevens was het een hele andere situatie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
is dat zo? Juve is destijds in Italië ook teruggezet ivm een straf toch? Waarom is dat in Nederland anders?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=262525quote:Het uitlekken van de overeenkomst tussen FC Twente en Doyen Sports Group kan serieuze gevolgen hebben voor de club uit Enschede. Advocaat Roberto Branco Martins stelt in gesprek met Quotenet dat de kans groot is dat er sancties zullen volgen tegen de noodlijdende club.
De KNVB of de FIFA zal zich genoodzaakt zien actie te ondernemen, voorspelt hij. “Een goede mogelijkheid is twee achtereenvolgende jaren geen transfers mogen doen”, zegt de advocaat, die nog andere doemscenario’s opsomt. “Ook een geldboete en zelfs gedwongen degradatie zijn een mogelijkheid.”
Door een leak kwamen ook de contracten van inmiddels vertrokken spelers als Dusan Tadic en Luc Castaignos op straat te liggen. “Als de KNVB weet heeft gehad van dit contract dan is het ook de vraag of er iemand bij de controle heeft zitten slapen”, aldus Martins. “Men weet dondersgoed dat dit soort contracten niet door de beugel kan.”
quote:
Ga je weer met je voorspelbare orgelquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Competitie is al zeer matig met teringclubs. Een Jupiler club ipv FC twente, nee dankje
Nee. Seizoen afmaken en daarna opdoeken. Er is al genoeg competitievervalsing geweest dankzij Twente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:36 schreef FritzWepper het volgende:
Per direct uit de competitie halen, uitslagen schrappen. Geen rechtstreekse degradant naar Jupiler League dit seizoen (yeey De Graafschap). Twente mag een doorstart in de Topklasse maken.
KNVB heeft Twente al een paar keer dingen aan laten passen omdat het een ondoorzichtig zooitje was qua bestuursopzet en administratie. Als er dan ook nog dingen gewoon in het geheim geregeld worden terwijl de club verplicht was openheid van zaken te geven dan houdt het op wat je als KNVB kan doenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:16 schreef Breekfast het volgende:
Het beleid van de KNVB faalt hier toch ook gewoon keihard?
Met dit beleid kunnen 2 bestuurders een grote en belangrijke club voor de Eredivisie naar de klote helpen, terwijl de KNVB zich al die jaren nooit met de organisatiestructuur heeft bemoeid die dit wanbeleid mogelijk heeft gemaakt.
Eerst geven ze clubs alle vrijheid en daarna trekken ze de licentie in als het fout gaat,
Waarom staat de KNVB toe dat een club een bestuurder (Munsterman) aansteld als voorzitter van het bestuur én voorzitter van de Raad van Commissarisen? Waarom staat de KNVB toe dat een club als ADO één of andere onbetrouwbare Chinees de club laat overkopen?
De KNVB moet niet alleen straffen achteraf, maar al veel eerder kaders stellen en clubs terechtwijzen als het beleid de verkeerde kant op gaat. Met de mogelijkheid om bestuurders weg te sturen bij de club. Topbestuurders bij pensioenfondsen moeten ook eerst toestemming krijgen van de Autoriteit Financiele Markten om te worden aangesteld.
volgens mij dit nu vooral over de strafmaat naar de transfers. En sowieso volgt er een strafmaat als het financiële plan niet gehaald wordtquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is het plan nu dan? Ze moeten in mei met een goed financieel plan komen? En dan is het nog aan de licentiecommissie of dat wordt geaccepteerd?
Dus ze gaan overal geld vragen?
Jij maakt het helemaal mooi.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:16 schreef Breekfast het volgende:
Het beleid van de KNVB faalt hier toch ook gewoon keihard?
Met dit beleid kunnen 2 bestuurders een grote en belangrijke club voor de Eredivisie naar de klote helpen, terwijl de KNVB zich al die jaren nooit met de organisatiestructuur heeft bemoeid die dit wanbeleid mogelijk heeft gemaakt.
Eerst geven ze clubs alle vrijheid en daarna trekken ze de licentie in als het fout gaat,
Waarom staat de KNVB toe dat een club een bestuurder (Munsterman) aansteld als voorzitter van het bestuur én voorzitter van de Raad van Commissarisen? Waarom staat de KNVB toe dat een club als ADO één of andere onbetrouwbare Chinees de club laat overkopen?
De KNVB moet niet alleen straffen achteraf, maar al veel eerder kaders stellen en clubs terechtwijzen als het beleid de verkeerde kant op gaat. Met de mogelijkheid om bestuurders weg te sturen bij de club. Topbestuurders bij pensioenfondsen moeten ook eerst toestemming krijgen van de Autoriteit Financiele Markten om te worden aangesteld.
Seizoen afmaken met een club die werkelijk nergens meer voor te spelen heeft en negen wedstrijden lang met de pet ernaar gaat gooien is ook competitievervalsing. Dan heb ik liever dat we die hele zooi schrappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee. Seizoen afmaken en daarna opdoeken. Er is al genoeg competitievervalsing geweest dankzij Twente.
Nou ja, die spelers zullen zich nog wel in de kijker willen spelen van andere clubs, dus helemaal met de pet erna gooien zullen ze niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Seizoen afmaken met een club die werkelijk nergens meer voor te spelen heeft en negen wedstrijden lang met de pet ernaar gaat gooien is ook competitievervalsing. Dan heb ik liever dat we die hele zooi schrappen.
gaat nog wel ff duren voor alles definitief is gok ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Seizoen afmaken met een club die werkelijk nergens meer voor te spelen heeft en negen wedstrijden lang met de pet ernaar gaat gooien is ook competitievervalsing. Dan heb ik liever dat we die hele zooi schrappen.
Nee die beslissing moet je ook pas na het seizoen bekend maken. En als ze er al nu uitgehaald worden ben ik van mening dat er 1 club extra moet promoveren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De KNVB zou wel een "kleuterjuffrouw" moeten zijn. Laten we eerlijk zijn: Twente is de laatste jaren niet de eerste club dat wanbeleid heeft gevoerd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal mooi.
De KNVB is geen kleuterjuffrouw. Van miljoenenbedrijven mag enige vorm van zelfstandigheid worden verwacht.
Sterker nog, de KNVB gaat al behoorlijk ver mbt het controleren van clubs op financien en dergelijke. Veel verder dan in andere landen het geval is.
Er zaten wel meer mensen met de neus bovenop bij FC Twente, wel erg makkelijk om alles maar op die twee te schuivenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De KNVB zou wel een "kleuterjuffrouw" moeten zijn. Laten we eerlijk zijn: Twente is de laatste jaren niet de eerste club dat wanbeleid heeft gevoerd.
Een club is ook meer dan een miljoenenbedrijf: het heeft een grote maatscappelijke functie. Dan vind ik verregaande bevoegdheden voor de KNVB om in te grijpen bij clubs gerechtvaardigd.
Nu zijn ontzettend veel supporters de dupe van het beleid van 2 mensen.
Als jij nog steeds van mening bent dat dit het beleid is van 2 mensen dan heb je een behoorlijke bunker voor je kop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De KNVB zou wel een "kleuterjuffrouw" moeten zijn. Laten we eerlijk zijn: Twente is de laatste jaren niet de eerste club dat wanbeleid heeft gevoerd.
Een club is ook meer dan een miljoenenbedrijf: het heeft een grote maatschappelijke functie. Dan vind ik verregaande bevoegdheden voor de KNVB om in te grijpen bij clubs gerechtvaardigd.
Nu zijn ontzettend veel supporters de dupe van het beleid van 2 mensen.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zaten wel meer mensen met de neus bovenop bij FC Twente, wel erg makkelijk om alles maar op die twee te schuiven
Uiteraard zijn er meer schuldigen, maar Munsterman en Van der Laan zijn wel de architecten en uitvoerders van het beleid geweest: de rest heeft bewust de andere kant opgekeken of heeft de betreffende 2 bestuurders niet goed gecontroleerd. Terecht dus dat ze allemaal moeten opstappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij nog steeds van mening bent dat dit het beleid is van 2 mensen dan heb je een behoorlijke bunker voor je kop.
Ik vind dat totaal niet de taak van de KNVB.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard zijn er meer schuldigen, maar Munsterman en Van der Laan zijn wel de architecten en uitvoerders van het beleid geweest: de rest heeft bewust de andere kant opgekeken of heeft de betreffende 2 bestuurders niet goed gecontroleerd. Terecht dus dat ze allemaal moeten opstappen.
Mijn punt is: als je een organisatie hebt waarbij de voorzitter van het bestuur ook de voorzitter is van het controlerend orgaan, dan weet de KNVB genoeg om te concluderen dat de organisatiestructuur niet gezond is. Ik vind het niet raar als de KNVB de bevoegdheid krijgt om een dergelijke constructie te verbieden.
Ik kan ook heel groot worden als ik geld ga uitgeven wat ik niet hebquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Onwerkelijk vind ik het... Twente!! Wtf... zo'n grote club geworden de afgelopen jaren en dan ineens dit. Ieke nie begraip.
"Groot" geworden door fraude ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Onwerkelijk vind ik het... Twente!! Wtf... zo'n grote club geworden de afgelopen jaren en dan ineens dit. Ieke nie begraip.
Die spelen anders ook niet meer in de Eredivisie! Oh wacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FCT heeft niet anders gehandeld dan Benfica en Porto. En daar gwbeurt ook niets mee.
Van der Belt deed ook lekker mee om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard zijn er meer schuldigen, maar Munsterman en Van der Laan zijn wel de architecten en uitvoerders van het beleid geweest: de rest heeft bewust de andere kant opgekeken of heeft de betreffende 2 bestuurders niet goed gecontroleerd. Terecht dus dat ze allemaal moeten opstappen.
De KNVB heeft meerdere malen aan de bel getrokken en verder is het aan de club om zelf verstandig te zijn.quote:Mijn punt is: als je een organisatie hebt waarbij de voorzitter van het bestuur ook de voorzitter is van het controlerend orgaan, dan weet de KNVB genoeg om te concluderen dat de organisatiestructuur niet gezond is. Ik vind het niet raar als de KNVB de bevoegdheid krijgt om een dergelijke constructie te verbieden.
Dan ga je niet naar de topklasse hoor. Begin je gewoon onderaan de ladder weer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Licentie kan als straf ingetrokken worden en dan kieper je automatisch terug naar de topklasse
Nee hoor. Bert zei zelf Topklasse is mogelijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar de topklasse hoor. Begin je gewoon onderaan de ladder weer.
Vreemd normaal zul je denken die kelderen gewoon naar de 6e klasse. Maar als de licentie ingetrokken wordt zijn ze gewoon nagenoeg failliet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef laJoya het volgende:
[..]
Nee hoor. Bert zei zelf Topklasse is mogelijk
Denk juist dat Fortuna gered wordt. KNVB moet juist sterk lijken, daarom dreigende taal naar Twente. Uiteindelijk drinken ze hun glas, doen die plas en blijft alles zoals het was. Ook bij Twente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:03 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat Fortuna Sittard nu de licentie wel kwijt raakt. De publiciteit wordt door de KNVB hierdoor bewust verlegd naar FC Twente nu, om de aandacht te verleggen.
licentie intrekken gaat over betaald voetbal. Dat mag dan niet meer dus kom je daaronder terecht. Als ze failliet gaan dan moeten ze terug naar onderaan de ladderquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Vreemd normaal zul je denken die kelderen gewoon naar de 6e klasse. Maar als de licentie ingetrokken wordt zijn ze gewoon nagenoeg failliet.
Daarom zijn de uitspraken van van Oostveen ook zo kwalijk, welke weldenkend crediteur gaat iets doen als de directeur betaald voetbal van de KNVB al die recente uitspraken doet....quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Als FCT voor 15 April een crediteurenakkoord bereikt kan het nog goed gaan, ik acht de kans klein maar als het lukt kan het met een sisser aflopen.
Juichen omdat er een club failliet gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:17 schreef Raptor1985 het volgende:
De enige juiste straf zou zijn dat ze die licentie kwijtraken. Weg met die oplichtersclub.
Nee je moet medelijden hebben met een club die fraude heeft gepleegd en dus aan jarenlange competitievervalsing heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Juichen omdat er een club failliet gaat.![]()
Ga je schamen..
En de supporters hebben hier hoe ook alweer schuld aan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je moet medelijden hebben met een club die fraude heeft gepleegd en dus aan jarenlange competitievervalsing heeft gedaan.
Niet. Waar heb ik het over supporters?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
En de supporters hebben hier hoe ook alweer schuld aan?
Supporters moeten toekijken hoe hun club ten onder gaat en kneusjes zoals jij genieten daar intens van.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Niet. Waar heb ik het over supporters?
Dan hadden we net zo goed v&d ook met overheidsgeld overeind kunnen houden, daar hadden de klanten namelijk ook geen schuld aan.
Die genoten er ook van toen Feyenoord naar de kloten ging, dus boontje komt op zijn loontje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Supporters moeten toekijken hoe hun club ten onder gaat en kneusjes zoals jij genieten daar intens van.
Met je v&d vergelijking.
Ja omdat er mensen zijn die van iets of iemand fan zijn moet fraude maar door de vingers gezien worden. Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Supporters moeten toekijken hoe hun club ten onder gaat en kneusjes zoals jij genieten daar intens van.
Met je v&d vergelijking.
Ik denk dat Valentijn D hier wel een betrouwbare bron is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:25 schreef borisz het volgende:
Volgens Valentijn D speelt FC Twente volgend seizoen 'gewoon' betaald voetbal. http://www.telegraaf.nl/t(...)ub_verzekerd___.html
Ze laten zo'n grote club nooit verdwijnen. Twente doet gewoon mee volgend jaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:25 schreef borisz het volgende:
Volgens Valentijn D speelt FC Twente volgend seizoen 'gewoon' betaald voetbal. http://www.telegraaf.nl/t(...)ub_verzekerd___.html
Ik zie je nu al in 2 topics constant opgewekt zijn over het feit dat het mogelijk mis kan gaan, wat heeft Twente je ooit aangedaan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:17 schreef Raptor1985 het volgende:
De enige juiste straf zou zijn dat ze die licentie kwijtraken. Weg met die oplichtersclub.
Volgens mij moet die kleuter dan bij ene B Ruiz zijn en niet bij Twente zelfquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie je nu al in 2 topics constant opgewekt zijn over het feit dat het mogelijk mis kan gaan, wat heeft Twente je ooit aangedaan?
Niets. Sterker nog het was prachtig hoe ze opklommen. Maar nu blijkt dat het allemaal schijn was, en we in werkelijk allemaal gewoon misleid zijn mag die club van mij gewoon zo snel mogelijk kapot. Elke echte liefhebber voelt zich gewoon genaaid door dat criminele zooitje daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie je nu al in 2 topics constant opgewekt zijn over het feit dat het mogelijk mis kan gaan, wat heeft Twente je ooit aangedaan?
A gossie nog iemand die de waarheid niet wil horen. Nee Twente heeft niks misdaan toch, Heil Joop!quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij moet die kleuter dan bij ene B Ruiz zijn en niet bij Twente zelf
Parma.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef laJoya het volgende:
[..]
Ze laten zo'n grote club nooit verdwijnen.
Inderdaad !quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
A gossie nog iemand die de waarheid niet wil horen. Nee Twente heeft niks misdaan toch, Heil Joop!
Dit moet je niet doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad !
Heil Joop!!
Heil Aldo !!!!
HEIL STIEF!!!!!! HEIIILLLL
Iedere club heeft een klein deel met debiele supporters. Beetje vreemde uitspraak. Merendeel is gewoon goedschiks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het toejuichen, gigantische kloten club met de meest debiele supporters.
Nee, omdat je Twente een grote club noemde.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:45 schreef laJoya het volgende:
[..]
Omdat we dezelfde mening hebben in dit geval?
4e club van NL brada jwtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat je Twente een grote club noemde.
2 jaar lang.quote:
Waarom kun je het beleid en gedrag van het bestuur niet los zien van de meerwaarde die FC Twente heeft voor de Eredivisie, de regio en de grote achterban?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:26 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Niets. Sterker nog het was prachtig hoe ze opklommen. Maar nu blijkt dat het allemaal schijn was, en we in werkelijk allemaal gewoon misleid zijn mag die club van mij gewoon zo snel mogelijk kapot. Elke echte liefhebber voelt zich gewoon genaaid door dat criminele zooitje daar.
kquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef The_Verve het volgende:
Ik zal dat wannabe-Liverpool niet missen.
dat hele transferverhaal om ziyech heeft er voor gezorgd dat ik geen ene fuck kan geven om deze ondergangquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:15 schreef d1ce het volgende:
De reacties van sommige mensen hier zijn zo bedroevend
Zo mooi ook dat ze hem gewoon niet verkocht hebben deze winterquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef Cara het volgende:
[..]
dat hele transferverhaal om ziyech heeft er voor gezorgd dat ik geen ene fuck kan geven om deze ondergang
Ja, inderdaad. Ziyech is de voetballer die FC Twente voetbalmatig er weer bovenop helpt, net zoals destijds Jan Sørensen in het eerste divisie-seizoenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo mooi ook dat ze hem gewoon niet verkocht hebben deze winter
http://www.koningvoetbal.nl/iframe1.asp?prog=boveneeuwrlquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 jaar lang.
En zo zijn er wel 10 subtoppers die dat geweest zijn. Er komt altijd weer wat voor in de plaats.
Lekker rullevant dat voetbalmatige, als je volgend seizoen topklasse speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ziyech is de voetballer die FC Twente voetbalmatig er weer bovenop helpt, net zoals destijds Jan Sørensen in het eerste divisie-seizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |