Vuilnisbakken zijn opgeheven in Bulgaristan?quote:
nee, vuilnisbakken worden in Bulgarije vermomd als boomquote:Op maandag 7 maart 2016 09:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Vuilnisbakken zijn opgeheven in Bulgaristan?
Ik keek drie keer en dacht : ik zie het niet...quote:Op maandag 7 maart 2016 08:40 schreef Pandaplint het volgende:
Kleine bijzon te zien vanmorgen
[ afbeelding ]
Ziet er allemaal zo gek niet uit toch? Prima weekje voor de boeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor dat laatste lijntje richting de 20 graden.![]()
[ afbeelding ]
Pluim valt me niet mee, niet tegen. Tis een beetje net niet.....geen lente, maar gelukkig ook niet echt heftig (na)winterse perikelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor dat laatste lijntje richting de 20 graden.![]()
[ afbeelding ]
Boeit mij het wat het weer in niemandsland is, waar ik ben is het heerlijkquote:
Dan vermoed ik dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen.quote:
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volopquote:Op maandag 7 maart 2016 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen.
Oh?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volop
Positief signaal voor onsquote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef Dven het volgende:
Afgaande zaak hier. Alleen de lange termijn is er nog niet helemaal over uit of het winter of lente wordt![]()
![]()
![]()
Beetje grote spreiding.
[ afbeelding ]
jep, het is die tijd van het jaar weerquote:
Nu wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volop
Zo is t beetje te vergelijken:quote:Op maandag 7 maart 2016 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
Arnhem weer eens het koudst met -3.2 al.
Echt 9 van de 10 keer het koudst hier, volgens mij ligt gemiddelde voor Arnhem zo'n 2 graden lager dan De Bilt in de winter. Maar in zomer ook 2 graden hoger.
Kan je dat ergens nagaan?
Gaaf flmpje.quote:
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:41 schreef Ajaxfan het volgende:
Strakblauwe lucht en een enkel stapelwolkje.
Hier was het even regenachtig. En zo hier en daar hangt een enkel wolkjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?
Want jij zit te hopen op regen en bewolking?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig is de dag pas net begonnen.
Het is hier nu al een tijdje droog. Ik blijf hoop houden dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want jij zit te hopen op regen en bewolking?
Lopende band vanuit Engeland heeft wat vertraging als ik de radar zo zie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Dven het volgende:
Kroatië heeft al flinke klappers gekregen de afgelopen weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben vlakbij Pula geweest. Zeer heftig onweer meegemaakt daar met die bergen..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Dven het volgende:
Kroatië heeft al flinke klappers gekregen de afgelopen weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dat is jaarlijks, toch?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:09 schreef Dven het volgende:
Noodtoestand in 15 Servische regio's uitgeroepen wegens overstromingen
[ afbeelding ]
Niet jaarlijks. Is nu ook wel enigszins vroeg in het jaarquote:
En gemiddelde temperaturen. Dat is ook wel een tijdje geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef aloa het volgende:
Wat een pluimHogedruk...amper neerslag, weinig wind.
Kan wel mist ontstaan....
[ afbeelding ]
Nouja matig... Gewoon de norm voor de tijd van het jaar. Dat hoger aantrekkelijk is ben ik het wel mee eens, maar om gemiddeld maar matigjes te noemen, dat lijkt me iets te veel van het goede. Zeker met hetgeen jullie achter de rug hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Temperaturen wel enigszins matig.... maar hey, it could be worse indeed....
En weinig wind, GRAAG ..... ik ging vanmorgen redelijk kapot op de fiets met continu een snoeiharde schrale wind tegen
Naja 8 a 9 graden over anderhalve week, is onder normaal hoor.... dus dan vind ik het wel matigquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja matig... Gewoon de norm voor de tijd van het jaar. Dat hoger aantrekkelijk is ben ik het wel mee eens, maar om gemiddeld maar matigjes te noemen, dat lijkt me iets te veel van het goede. Zeker met hetgeen jullie achter de rug hebben
Lijkt me compleet normaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja 8 a 9 graden over anderhalve week, is onder normaal hoor.... dus dan vind ik het wel matig
Maar nogmaals, it could be worse. En weinig wind, droog en hopelijk wat zon is prima
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me compleet normaal
[ afbeelding ]
Nog anderhalve maand tot de grote opwarmingquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Damnit, ik overschat dit kille koude land keer op keer!!!
Compensatiequote:Op woensdag 9 maart 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
3.5 graad onder het gemiddelde tot nu...![]()
[ afbeelding ]
Ik mis 2015quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
3.5 graad onder het gemiddelde tot nu...![]()
[ afbeelding ]
meeennnn, knake forum ook. Laat de bron dan gewoon op wetteronline staan en niet meteo-service. Waarom kunnen andere members hier dat niet zien dan? Wat een onzin. Even kijken of ik 'm kan vindenquote:
puushquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
meeennnn, knake forum ook. Laat de bron dan gewoon op wetteronline staan en niet meteo-service. Even kijken of ik 'm kan vinden
Zelfs amperwindquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef aloa het volgende:
Wat een rust de komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Dikwijls uit het oostwesten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit welke richting komt amperwind?
Lenteweer zoals het hoort. Ijskoud in de ochtend en s'middags de zon die steeds meer warmte af gaat geven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Godver ik vind het wel nog moeilijk koud in de ochtend man....dikke sjaal, handschoenen alles nodig..... dat mag wel iets minder. Ik verwacht heus niet in mijn tshirt naar werk te kunnen fietsen, maar deze gevoelstemperaturen zijn toch iets teveel winter en te weinig voorjaar nog
Was een maand geledenquote:
Het was ook wel erg koud natuurlik. Windchill zal nog wel lager hebben gelegen dan dit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Godver ik vind het wel nog moeilijk koud in de ochtend man....dikke sjaal, handschoenen alles nodig..... dat mag wel iets minder. Ik verwacht heus niet in mijn tshirt naar werk te kunnen fietsen, maar deze gevoelstemperaturen zijn toch iets teveel winter en te weinig voorjaar nog
Goeden pluim.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef aloa het volgende:
Wat een rust de komende dagen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat grijze spul uit Duitsland komt langzaam deze kant op. Even de windmolens in de wegblaasstand.quote:
Verbaasd me dat dat geen drijvende Maserati of Lamborghini is.......want dat is wat ze daar gemiddeld rijden toch?quote:
Kachelmannquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Dven, hier komende tijd lekker weer. Bij jou is het dan altijd k*t, toch?
Komend weekend nat:
[ afbeelding ]
Wordt inderdaad het e.e.a. aan nattigheid verwachtquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Dven, hier komende tijd lekker weer. Bij jou is het dan altijd k*t, toch?
Komend weekend nat:
[ afbeelding ]
quote for the after lifequote:Op donderdag 10 maart 2016 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Als dat uitkomt pink ik een vreugdetraantje weg
Sssst, laten we de voorpret niet verziekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oper is alleen wel de warmste run dan
Oeps, sorryquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sssst, laten we de voorpret niet verzieken
Valt mee toch? De oper gaat omlaag maar het gemiddelde blijft vrij goed zitten, met zelfs vrij veel members die tussen de 15 en 20 blijven hikken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
Beetje jammer dat ie daarna meteen keihard omlaag sodemietert.... maar goed, dat negeer ik maar even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |