Vuilnisbakken zijn opgeheven in Bulgaristan?quote:
nee, vuilnisbakken worden in Bulgarije vermomd als boomquote:Op maandag 7 maart 2016 09:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Vuilnisbakken zijn opgeheven in Bulgaristan?
Ik keek drie keer en dacht : ik zie het niet...quote:Op maandag 7 maart 2016 08:40 schreef Pandaplint het volgende:
Kleine bijzon te zien vanmorgen
[ afbeelding ]
Ziet er allemaal zo gek niet uit toch? Prima weekje voor de boeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor dat laatste lijntje richting de 20 graden.![]()
[ afbeelding ]
Pluim valt me niet mee, niet tegen. Tis een beetje net niet.....geen lente, maar gelukkig ook niet echt heftig (na)winterse perikelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef aloa het volgende:
Ik ga voor dat laatste lijntje richting de 20 graden.![]()
[ afbeelding ]
Boeit mij het wat het weer in niemandsland is, waar ik ben is het heerlijkquote:
Dan vermoed ik dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen.quote:
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volopquote:Op maandag 7 maart 2016 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen.
Oh?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volop
Positief signaal voor onsquote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef Dven het volgende:
Afgaande zaak hier. Alleen de lange termijn is er nog niet helemaal over uit of het winter of lente wordt![]()
![]()
![]()
Beetje grote spreiding.
[ afbeelding ]
jep, het is die tijd van het jaar weerquote:
Nu wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland, op het meest zuidelijke puntje van Limburg na, schijnt de zon volop
Zo is t beetje te vergelijken:quote:Op maandag 7 maart 2016 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
Arnhem weer eens het koudst met -3.2 al.
Echt 9 van de 10 keer het koudst hier, volgens mij ligt gemiddelde voor Arnhem zo'n 2 graden lager dan De Bilt in de winter. Maar in zomer ook 2 graden hoger.
Kan je dat ergens nagaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |