Gaaf flmpje.quote:
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:41 schreef Ajaxfan het volgende:
Strakblauwe lucht en een enkel stapelwolkje.
Hier was het even regenachtig. En zo hier en daar hangt een enkel wolkjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?
Want jij zit te hopen op regen en bewolking?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig is de dag pas net begonnen.
Het is hier nu al een tijdje droog. Ik blijf hoop houden dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want jij zit te hopen op regen en bewolking?
Lopende band vanuit Engeland heeft wat vertraging als ik de radar zo zie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd.....en was niet de voorspelling dat het vandaag bewolkt en regenachtig zou zijn?
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Dven het volgende:
Kroatië heeft al flinke klappers gekregen de afgelopen weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben vlakbij Pula geweest. Zeer heftig onweer meegemaakt daar met die bergen..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Dven het volgende:
Kroatië heeft al flinke klappers gekregen de afgelopen weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dat is jaarlijks, toch?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:09 schreef Dven het volgende:
Noodtoestand in 15 Servische regio's uitgeroepen wegens overstromingen
[ afbeelding ]
Niet jaarlijks. Is nu ook wel enigszins vroeg in het jaarquote:
En gemiddelde temperaturen. Dat is ook wel een tijdje geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef aloa het volgende:
Wat een pluimHogedruk...amper neerslag, weinig wind.
Kan wel mist ontstaan....
[ afbeelding ]
Nouja matig... Gewoon de norm voor de tijd van het jaar. Dat hoger aantrekkelijk is ben ik het wel mee eens, maar om gemiddeld maar matigjes te noemen, dat lijkt me iets te veel van het goede. Zeker met hetgeen jullie achter de rug hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Temperaturen wel enigszins matig.... maar hey, it could be worse indeed....
En weinig wind, GRAAG ..... ik ging vanmorgen redelijk kapot op de fiets met continu een snoeiharde schrale wind tegen
Naja 8 a 9 graden over anderhalve week, is onder normaal hoor.... dus dan vind ik het wel matigquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja matig... Gewoon de norm voor de tijd van het jaar. Dat hoger aantrekkelijk is ben ik het wel mee eens, maar om gemiddeld maar matigjes te noemen, dat lijkt me iets te veel van het goede. Zeker met hetgeen jullie achter de rug hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |