Lijkt me compleet normaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja 8 a 9 graden over anderhalve week, is onder normaal hoor.... dus dan vind ik het wel matig
Maar nogmaals, it could be worse. En weinig wind, droog en hopelijk wat zon is prima
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me compleet normaal
[ afbeelding ]
Nog anderhalve maand tot de grote opwarmingquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Damnit, ik overschat dit kille koude land keer op keer!!!
Compensatiequote:Op woensdag 9 maart 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
3.5 graad onder het gemiddelde tot nu...![]()
[ afbeelding ]
Ik mis 2015quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
3.5 graad onder het gemiddelde tot nu...![]()
[ afbeelding ]
meeennnn, knake forum ook. Laat de bron dan gewoon op wetteronline staan en niet meteo-service. Waarom kunnen andere members hier dat niet zien dan? Wat een onzin. Even kijken of ik 'm kan vindenquote:
puushquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
meeennnn, knake forum ook. Laat de bron dan gewoon op wetteronline staan en niet meteo-service. Even kijken of ik 'm kan vinden
Zelfs amperwindquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef aloa het volgende:
Wat een rust de komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Dikwijls uit het oostwesten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit welke richting komt amperwind?
Lenteweer zoals het hoort. Ijskoud in de ochtend en s'middags de zon die steeds meer warmte af gaat geven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Godver ik vind het wel nog moeilijk koud in de ochtend man....dikke sjaal, handschoenen alles nodig..... dat mag wel iets minder. Ik verwacht heus niet in mijn tshirt naar werk te kunnen fietsen, maar deze gevoelstemperaturen zijn toch iets teveel winter en te weinig voorjaar nog
Was een maand geledenquote:
Het was ook wel erg koud natuurlik. Windchill zal nog wel lager hebben gelegen dan dit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Godver ik vind het wel nog moeilijk koud in de ochtend man....dikke sjaal, handschoenen alles nodig..... dat mag wel iets minder. Ik verwacht heus niet in mijn tshirt naar werk te kunnen fietsen, maar deze gevoelstemperaturen zijn toch iets teveel winter en te weinig voorjaar nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |