Het gaat niet om de cameraquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schitterend
Ook maar een keer doen hier op de Posbank, al heb ik niet zo'n goede camera als jij me dunkt
Nee natuurlijk niet, maar het helpt wel. Weerhoud me er niet van om het alsnog te doen hoorquote:
Over wat voor een camera praten we danquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het helpt wel. Weerhoud me er niet van om het alsnog te doen hoor![]()
Mijn smartphonequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Over wat voor een camera praten we dan?
Smartphones kunnen tegenwoordig een heel eind komenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn smartphonemakker van me heeft wel een 5D een andere een wat oudere (type weet ik niet), misschien dat ik hem/hun kan strikken
Voor de kenners, de emma piramide.
Die smartphones kunnen mooie plaatjes schieten. Vooral als er voldoende licht aanwezig is. En met een app kan je de dan die irritante vlekjes nog even wegwerken. Ideaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Smartphones kunnen tegenwoordig een heel eind komen!
Ondanks de camera die ik mee heb altijd de neiging nog extra plaatjes te schieten met dat ding!
[ afbeelding ]Microsoft Lumia 640XL
Microsoft Lumia heeft volgens mij niet eens de beste camera onder de smartphones.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Smartphones kunnen tegenwoordig een heel eind komen!
Ondanks de camera die ik mee heb altijd de neiging nog extra plaatjes te schieten met dat ding!
[ afbeelding ]Microsoft Lumia 640XL
Dat en tegenwoordig heb je ook apps als Photoshop and Lightroom beschikbaar op de meeste platformen. Beetje aan de schaduwen en highlights trekken en je kunt toch een aardig resultaat behalenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Die smartphones kunnen mooie plaatjes schieten. Vooral als er voldoende licht aanwezig is. En met een app kan je de dan die irritante vlekjes nog even wegwerken. Ideaal
Ik gebruik altijd Pixlr...heel handig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat en tegenwoordig heb je ook apps als Photoshop and Lightroom beschikbaar op de meeste platformen. Beetje aan de schaduwen en highlights trekken en je kunt toch een aardig resultaat behalen!
Klopt helemaal, al moet ik zeggen voor mijn 'budget' telefoon hebben ze er toch een knappe camera in gestopt. Plus dat je met de Lumia camera software totale controle hebt over je sluitertijd, iso, witbalans en over of onderbelichten!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Microsoft Lumia heeft volgens mij niet eens de beste camera onder de smartphones.
Staat in de Windows Store dus die ga ik zeker even bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Pixlr...heel handig.
Ken ik eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
mijn telefoon eigenlijk nog niet echt op foto's getest, maar volgens mij niet extreem goed. Heb 'm nog niet zo heel erg lang. heb de One plus X
Relatief goedkoop toestel, maar niet in de winkel te koop. Bevalt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik eerlijk gezegd niet.
Ik heb de Galaxy s5. Daar zit een goeie camera in...maar al die instellingen gebruik ik niet echt,![]()
Gewoon automatisch...
Voorlopig alleen regen hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:54 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dank u!
Nu nog een keer met sneeuw!
Zonnetje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Het weer is ook zo wisselvallig. Ene dag regen en wind, andere dag regen en koud, nu weer een zonnetje. Lente mag van mij komen!!
Ok, nice! Waar? Zomaar of een reden voorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:35 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik woon sinds afgelopen zondag in Engeland
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:33 schreef Blik het volgende:
Gaat nu in Utrecht echt volle bak los qua sneeuw. Al de hele ochtend is het aan het sneeuwen, maar nu blijft het ook langzaamaan liggen
Opklaringen komen nu in Zeeland aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Stelt hier nauwelijks wat voor..... een wit paplaagje. Het is meer dat het al ruim twee uur behoorlijk hard sneeuwt....
Vraag me af wanneer het hier eindelijk droog wordt
Ah, nou hopen dat ze snel hierheen komenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Opklaringen komen nu in Zeeland aan.
[ afbeelding ]
Ben na 3 jaar samen gaan wonen met mijn Engelse vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ok, nice! Waar? Zomaar of een reden voor
Overigens komt die zon hier later op de dag. Dit gebied met neerslag had jij gister.
Scheelt niet veel inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah, nou hopen dat ze snel hierheen komen
Nederland ook echt weer de koudste plek van heel NW Europa...zucht
Plaatje van 15:00u, mooie ronde opening in het wolkendek idd:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Opklaringen komen nu in Zeeland aan.
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef MaLo het volgende:
Hier blijft het ook maar natte-sneeuwen, bah.
Ben in Twenterand momenteelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
?
Enschede al uren dikke vlokken en t blijft best liggen.
WKN / Flink pak sneeuw in Alpen hindert wintersportverkeerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
En het was al zo veel
Echt jammer dat we hier geen bergen hebben. West- en Zuidzijde Alpen heeft weer zo'n weerbericht met voornamelijk sneeuw, maar dan valt dan tenminste ook echt sneeuw. Meeste gebieden wordt zo'n 50-100 cm verwacht dit weekend. Dat is het vermelden nog eens waard. Mooie webcambeelden
aiguilles Rouges, Chamonix Valley
Altitude 2250 m
5 March 06:00
Snow depth 330 cm
Wind 15 km/h
Gusts 20 km/h
Temperature -7°C
Elke dag wordt 'ie sterker en sterker inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
Jaaaaa zon! En als je zo achter glas zit voel je dat ie echt al krachtiger begint te worden. Moest mn vestje gewoon uit doen
Heerlijk!
Dit weer wil ik!Weg met die deprimerende poep winter met zn gore drabsneeuw en korte grijze dagen.
Helaas is de zon net vertrokken hierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef Adrie072 het volgende:
Je hebt er wel zin in vandaagtis ook n mooie dag zo!
Zomers Ierlandquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:19 schreef aloa het volgende:
Er gloort hoop. EC laat warmere kaarten zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |