Exitpolls hebben Sanders op voorsprong op OK en MA, dat is wel een verrassing. Trump lijkt ook in de problemen in OK en VA, maar staat daar voorlopig nog op kop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij nog geen echt grote verrassingen of wel?
Alleen Kasich in Vermont.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt, misschien dat Trump marges minder zijn dan verwacht en dat Sanders volgens de exit polls de battleground states wintquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Sanders hoort Massachusetts gewoon te winnen; buurtstaat van Vermont. Ik zie in de stand dat Clinton op +3 staat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:30 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Exitpolls hebben Sanders op voorsprong op OK en MA, dat is wel een verrassing. Trump lijkt ook in de problemen in OK en VA, maar staat daar voorlopig nog op kop.
Inderdaad, maar exit polls gaven een kleine voorsprong voor Sanders. Tot nu toe is de vote count nog te weinig om iets zinnigs te zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sanders hoort Massachusetts gewoon te winnen; buurtstaat van Vermont. Ik zie in de stand dat Clinton op +3 staat.
quote:So far, Trump is winning where we expected him to win — ABC News has called Georgia, Alabama, Massachusetts and Tennessee for him — and we expected him to have a good night. But it doesn’t seem to me to be any sort of blowout that suggest the race ends tonight. We’ll see if that holds as the results keep coming in. The GOP race is closer than I think most expected in Vermont or Virginia, and it seems Cruz has a legitimate shot to win in Oklahoma.
On the Democratic side, I think the real story is Clinton romping with black voters. ABC News has called Clinton wins in Arkansas, Alabama, Virginia, Georgia and Tennessee, and a Sanders win only in Vermont, so far. If Sanders can win in Massachusetts and Vermont, it would be a moral victory. But in reality, Clinton will have a nearly insurmountable delegate lead by the end of the evening.
Vraag me af hoe lang 'ie het nog vol gaat houdenquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
Carson speelt echt helemaal nergens wat klaar. Kasich nog in een paar staten, maar Carson echt nergens. Die man kan na vandaag onmogelijk nog geloofwaardig in de race blijven.
Die zit geld te verdienen met zijn booktour, zolang hij nog daaraan verdiend, blijft hij in de race. In Virginia krijgt hij nog een aantal delegates ook, omdat er geen threshold is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
Carson speelt echt helemaal nergens wat klaar. Kasich nog in een paar staten, maar Carson echt nergens. Die man kan na vandaag onmogelijk nog geloofwaardig in de race blijven.
twitter:NBCNews twitterde op woensdag 02-03-2016 om 03:00:06BREAKING: Clinton is projected winner in Texas Dem primary https://t.co/iug5jv5Qgq #SuperTuesday #Decision2016 https://t.co/e0OMKi5wla reageer retweet
twitter:NBCNews twitterde op woensdag 02-03-2016 om 03:00:05BREAKING: Cruz is projected winner in Texas GOP primary https://t.co/iug5jv5Qgq #SuperTuesday #Decision2016 https://t.co/cQnPnIFrkS reageer retweet
Een grote stunt van Trump blijft dus uit. Als Trump Texas had gepakt, was het wel een heel lastig verhaal voor andere kandidaten geworden...quote:
twitter:WTNH twitterde op woensdag 02-03-2016 om 03:04:46#SuperTuesday: Ted Cruz & Hillary Clinton projected winners in Texas primary elections. https://t.co/4rmtx7MaHM reageer retweet
Heb je iets tegen dokters????quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Carson
Alsjeblieft ga er toch uit man.
Carsonquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Carson
Alsjeblieft ga er toch uit man.
In dat opzicht is Carson inderdaad nog ergens goed voor. De ene engerik die de andere in de weg zit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:07 schreef L3gend het volgende:
[..]
Carson![]()
- Geld verdienen met zijn campagne
- Cruz trollen
Voor Trump is dit misschien wel beter. Zolang Cruz en Rubio beiden in de race blijven, hebben ze allebei geen kans om qua aantal delegates ook maar in de buurt van Trump te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een grote stunt van Trump blijft dus uit. Als Trump Texas had gepakt, was het wel een heel lastig verhaal voor andere kandidaten geworden...
Moreover, rubio blijft dus straks onder de 20 in texas.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Voor Trump is dit misschien wel beter. Zolang Cruz en Rubio beiden in de race blijven, hebben ze allebei geen kans om qua aantal delegates ook maar in de buurt van Trump te komen.
Als Trump Texas had gewonnen en Cruz er dan mee zou stoppen, dan zou Trump het in de rest van de primaries na vandaag een stuk lastiger krijgen tegen Rubio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |