quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werken? dacht dat jiij allang met pensioen was?
Vorige keer dat ik je zag was je al in de 70 toch?quote:
Dat is hoe lang geleden ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik je zag was je al in de 70 toch?
Meer dan 10 jaar, we gingen paintballen in almere!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar, we gingen paintballen in almere!
ja, de beruchte paintball foto waar niemand herkenbaar op stond!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb daar nog 'n foto van maar ik ben vergeten of ik toen al 70 waswerken
Op pad naar de stok neem ik aan 😊quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Live stream gaat hem niet worden. Elke app die dat kan heeft Android 4.4 nodig. En die heeft 2 uur nodig om te downloaden
Na mijn lunch op pad
is er geen pont bij kerkdriel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kiek hem goan als een beesd!
edit: oh, "zit vast in licht verkeer"
Had mijn waze in de gaten gehouden danquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:36 schreef KaBuf het volgende:
De Meern, daar reed ik een half uur geleden nog voorbij. Had je niet wat sneller kunnen zijn?
Zeiken is onderdeel van het spelquote:
Vergeet de QR code niet te scannenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:39 schreef Vijzel het volgende:
De stok is verplaatst en ligt binnen bereik.
Hmm, eens kijken of ik dit weekend erheen kan crossen.
Wat doet die dan?quote:
Ik zou nooit een zwartehand plegenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks was er een nieuw iemand, die daar ergens in de buurt woont en overwoog hem te halen. Dat vage gedoe van jou zorgt ervoor dat ie niet meer durft
Ik ken je al wat langer, dus ik weet dat ie er nog ligt
je kunt er een prijs mee winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat doet die dan?
Want ik ga niks scannen als ik niet weet wat het doet.
Ah ja... Vul uw gegevens in (die wij zullen misbruiken) en win een Audi...quote:
Heb ik vorige week gedaanquote:
Er moet gewoon niet zo ontzettend gemierneukt worden. Wat een verschrikelijke sneue bedoeling is het hier keer op keer op keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks meer van, moet je je nou WEL of NIET aan de regels houden?
Hou dit soort insinuaties lekker voor je.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, Kano heeft overduidelijk nog steeds te veel alcohol in zijn lichaam van die meet.
Het gaat er me meer om dat je niets zei toen Nattekat zo zat te mierenneuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er moet gewoon niet zo ontzettend gemierneukt worden. Wat een verschrikelijke sneue bedoeling is het hier keer op keer op keer.
Dit gejank van jou is ook weer te triest voor woorden. Hoe vaak zijn de foto's precies zoals omschreven genomen en hoe vaak niet?
Wanneer was dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het gaat er me meer om dat je niets zei toen Nattekat zo zat te mierenneuken.
toen ie zei dat ik hem 2x ging verplaatsen in 1 beurt vorige week omdat ik het filmpje niet meteen kon plaatsenquote:
Ik weet niet precies waar je het nu over hebt. Dat je hem twee keer kort na elkaar wilde verplaatsen is simpelweg niet toegestaan. Af en toe ligt de stok wat langer, big deal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ie zei dat ik hem 2x ging verplaatsen in 1 beurt vorige week omdat ik het filmpje niet meteen kon plaatsen. Daarnaast ben ik niet aan het mierenneuken, ik wil alleen uitleg van jou omdat het me niet meer duidelijk is wat we wel en niet mogen hier
Ik heb de stok niet 2x na elkaar verplaatst en ik heb het ook nooit gewild.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je het nu over hebt. Dat je hem twee keer kort na elkaar wilde verplaatsen is simpelweg niet toegestaan. Af en toe ligt de stok wat langer, big deal.
Er is een codeslot nu. Meedoen? Dan DM ik je de code wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:10 schreef bork het volgende:
Hier dus, het is al weeer een paar jaar geleden, de sleutel ligt nog steeds in het plaatsnaambord?
Dan weet ik nu echt niet waar het nu over gaat en waar nattekat over zat te miereneuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb de stok niet 2x na elkaar verplaatst en ik heb het ook nooit gewild.
Dit topic is toch niet meer leuk voor iemand?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:15 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus de stok ook niet te halen.
Nattekat zei bij voorbaat al dat ik hem 2x ging verplaatsen omdat het filmpje te lang op zich liet wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vast.
[..]
Dan weet ik nu echt niet waar het nu over gaat en waar nattekat over zat te miereneuken.
Geef dan even een linkje naar die posts ofzo. Want hier kan ik niets mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nattekat zei bij voorbaat al dat ik hem 2x ging verplaatsen omdat het filmpje te lang op zich liet wachten.
Sorry, hier:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef dan even een linkje naar die posts ofzo. Want hier kan ik niets mee.
Ik vind dat niet zo schokkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, hier:
GC / FOK!STOK door Nederland #211 Details in aantocht (Maanvis)
daar gaat de stok!quote:
ik zat me de hele weg richting die verjaardag op te fokken omdat ik dat filmpje niet kon uploaden in de autoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo schokkend eigenlijk.
Trek bij zoiets even aan de bel, plaats een TR of post in het FB topic, dan kan ik er wat aan doen. Als ik dit soort dingen niet zie kan ik er ook niets aan doen.
Wat voor filmpje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat me de hele weg richting die verjaardag op te fokken omdat ik dat filmpje niet kon uploaden in de auto
Ja.quote:
Dat is voor jou een vraag.. voor mij een weet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Een centraler punt kon ik niet vinden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef bork het volgende:
Ik ken jullie niet zo goed en vertrouw en snap het niet zo, ik ga er niet voor niks heen fietsen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |